İherb'den bir paket almalıyım. Paketi takip ederken, 5 Eylül 2024'te Taşkent'e çoktan geldiğini görüyorum. Ancak Semerkant'taki varış noktasına teslim edilmeden 25 gün orada tutuluyor. Müşterilere karşı bu tutum nedir???
Paketleri teslim etmek için çok uygun ve net bir hizmet. İş koordineli. Personel kibar. GDK yerine teslimat senindir. Doğru, bazen küçük gecikmeler olur. Tek dezavantajı bu. Ve böylece her şey yolunda. Ve fiyat açısından diğer teslimat hizmetlerinde olduğu kadar pahalı değil. Beş bahse girerdim. 2 gün içinde geç aldım. Bu nedenle 4
Belgeleri İsrail'e gönderdim, nakliye maliyeti diğer ekspres postalara göre 2 kat daha az (dhl ve ups'in 682.000 toplamı- 1.500.000 toplamı) ve şartlar ve koşulların kendileri aynı. Operatör ne zaman gönderileceğini söyledi ve paketin ne zaman geleceğini belirtti. Genel olarak, çocuklar çok hızlı çalışıyorlar. Hatırlatmadan mali çek verdiğinizden emin olun. Bir kurye sipariş edebilirsiniz, aynı gün içinde gelecek. Ben kendim gittim çünkü operatör şahsen getirmekten 1 gün sonra kuryeden gönderileceklerini söyledi.
Korkunç hizmet, bir numara ve bir dizi pasaport istiyorlar ve talep, en azından onları tanımlamanın mümkün olduğu MEMUR postası aracılığıyla değil, sadece sol numaradan arıyorlar, reddedilirse, özellikle gümrükleme ve ofise zorunlu bir gezi şeklinde sorunlar yaratmaya başlıyorlar.
Dhl'i kullanmak daha iyi bir fırsatsa ve Fedex'i atlatmak daha iyidir.
Bu sorun yöneticiler tarafından iyi biliniyor ve hiçbir şey yapmıyorlar ve bir şeyler yapmanın gerekli olduğunu düşünmüyorlar, çocuklar şimdi bu şekilde çalışamazsınız, sadece büküleceksiniz.
Bu hizmet aracılığıyla hizmet siparişi verdiğim andan itibaren sadece duyuyorum -"Yapmalısınız". "Pasaport numarasını ve serisini sağlamalısınız" - ve bize telefonda gizli verilerimizi asla tanınmayan insanlara aktarmamamız öğretildi. " Ofisimize gelmelisiniz" - ben de kapıya teslimat için küçük bir meblağ ödemedim, neden gitmem gerekiyor. Peki Fedex hizmeti ne yapmalı? Bu kimsenin bilmediği bir sırdır.
Servis korkunç. Kuryeler paketin nerede olduğunu bilmiyorlar. Kendim aramalı ve öğrenmeliyim. Bu kurumun sevgili yöneticileri. Teslimat organizasyonunu yeniden düşünün.