Hayatında ilk kez çocuğa gözlük seçtiler. Danışman yardım etmekle neredeyse hiç ilgilenmiyor. "Uzaklara" tarifinde, "bilgisayarda çalışmak için" teklif etti. İndirim kartı, indirimler vb. Hakkında bir kelime yok, ücretsiz çerçeveler olduğu ve neye benzedikleri hakkında bir kelime yok (anladığım kadarıyla, ücretsiz olanlar bir etiketle işaretlenmiştir). Üretim süreleri ve kalitesi ile ilgili hiçbir soru sorulmadı, burada her şey harikaydı. Almaya geldiler. Bir dava alacak vaktim olmadı, bu yüzden ilk başta orada ucuz bir tane almaya karar verdim. Ancak satıcıyla birlikte davayı seçtikten ve ödeme yapmak için kasaya geldikten sonra danışman aniden çantamızın yeni gözlüklerle birlikte geldiğini söylemeye karar verdi. Bunu neden hemen söylemiyorsunuz? Neden hemen bir kapak ve peçete olduğunu söylemiyorsunuz, ikinci kapağı koklamak yerine sıvı satın almanız gerekiyor, diyelim ki? Eve geldiler, pakette başka lensler buldular. Bu nedir ve ne için? Yedek mi? Görme için mi yoksa sadece cam mı? Onlarla ne yapacağız? Kısacası, gözlükler normal hale getirildi, ancak hizmet seviyesi arzulanan çok şey bırakıyor, belki de böyle bir insanla karşılaştık (((
İyi seçim, mükemmel hizmet. Satış danışmanı bana gerçekten yakışan gözlükleri seçmeye yardımcı oldu, bir seçim yapmak benim için her zaman zor ve bu konuda yardım profesyoneldi, teşekkür ederim.
Göz doktoru dışında her şeyi beğendim. Bir tür güçlü, insancıl olmayan ve hatta genel olarak 60'tan fazla misafirperver olmayan kadın. "Mizah" kelimesini bilen biri, belki de sadece dergiden. Ama görünüşe göre doktorlarla ilgili bir sorun var, bu yüzden orada oturuyor, bulmacaları tahmin ediyor....Ama seçimde bize yardım eden danışman kadın onu sevdi. Yerinde bir insan var.