Arabayı orada ilk defa yapmıyorum. Her zaman güler yüzlü, yardımsever personel, onarımdan sonra hiç sorun yaşamadı. Çocuklar aferin, her zaman yardım edecekler ve size en iyi nasıl yapılacağını söyleyecekler!
Arka amortisörleri değiştirdim. Terminal çalışıyor mu? - sordu.- Evet, çalışıyor.
Sadece mağazada çalıştığı ortaya çıktı, atm'ye uçmak zorunda kaldım. Sonuçta önceden sordu.
Arabayı aldığımda bagajdaki her şey ters çevrilmişti (zengin odadaki amortisörlerin cıvataları olduğunu bilmiyordum) uyarılabilirdi, serbest bırakırdım.
Bir aydır gidiyorum, her şey zenginliğe atlıyor. İşleri temizlemeye geldim, bir şey için yedek lastik cıvatasını çıkardıkları ortaya çıktı. Bilmiyorum, belki müdahale ettim, belki ihtiyacım vardı, ama kesinlikle öyleydi ve o zamana kadar zenginliğe yüz yedek lastik atlamamıştı
Çok minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! ustaya
Yönetici Dmitry'ye.
TAMİR İÇİN FORD FOCUS ARABASINI SÜRDÜM. DAHA İYİ HİZMET, MÜŞTERİYE KARŞI HOŞ BİR TUTUM.HER ŞEY DİKKATLİCE İNCELENDİ, ARABANIN TEŞHİSİ DOĞRU YAPILDI. İŞ MÜKEMMEL BİR ŞEKİLDE YAPILDI, MUHTEŞEM BİR RUH HALİ İLE AYRILDI. ÇALIŞMANIZ İÇİN DMİTRY'YE TEŞEKKÜR EDERİM.
Nezaket, kalite, onarım hızı - her şey zirvede, herhangi bir soru için buraya gideceğim ve ustalar her şeye karar veriyorlar, pratik tavsiyeler veriyorlar.
Klima tankeri- HİÇBİR şey yok!!! Cihazı satın aldım ama nasıl kullanılacağını satın almadım. Başkalarını aradım ve arabama nasıl doğru şekilde bağlanacağımı sordum, adaptör yok. Otomobil elektriği hakkında söylenecek bir şey yok. Yeni arabamda, "garaj" ustalarından bir sürü ekstra kablo var. Her şeyi sıraladım ve istediğim her şeyi derhal düzelttim. Elektrikçiye saygı duyuyorum.
Arabadaki yağı değiştirdim ve filtreyi değiştirdim - çalışan işi iyi yaptı.
İncelemeyi mağazadaki saat satıcısının işine bırakmak istiyorum. Hava filtresi mevcut değildi, sipariş ettiler, ödediler, bir gün ize getirecekleri için ücretlendirildiler, onu iki kez almaya gittiler ama hala almadılar. Telefonu geri aramak için bıraktım ama muhtemelen herkes umursamıyor. Yeterli müşteri olduğu açıktır, bu nedenle böyle küçük bir şey için birini aramanıza ve gelmesini istemenize gerek yoktur. Ücretli filtrem satıcıya bir hediye olarak kalsın.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
света филипеня
7. seviye şehir uzmanı
9 Ağustos 2024
En kötü yüz. Kelimeden hiç uzman yok! Susturucuyu değiştiremediler ve değiştiremediler. Kaynak yaptılar, vidaladılar, böylece merkez bankasıyla yatanları topladılar. Araba bir spor arabası gibi kükredi. Başkalarından yeniden yapmak zorunda kaldım. Dikişler sifonlandı, diğerleri susturucuyu yere indirerek bağlantı elemanlarını kendileri kaynakladı. Para ve sinirler rüzgara karşı.
Onlara ulaşmaktansa başkalarının kuyruğunu beklemek daha iyidir.
Aracınızın ömrünü korumak için çeşitli işler! Ben çok beğendim! Hassas tutum! Burada, mekanikçilerin genel istihdamına rağmen, sizi görmezden gelmeyecekler!!! Burada çöküşten geçmeyi seviyorum!!) Çok teşekkür ederim!!
Servis istasyonu en üst seviyede. Herhangi bir karmaşıklığın yüksek kalitede, hızlı bir şekilde onarılması.Dinlenecek, içecek, kahve içecek bir yer var.
Acı ve üzüntü! Gitmenizi tavsiye etmiyorum! Ön tekerlek yatağının değiştirilmesi gerekiyordu. Arabayı sürdüler, kaldırdılar, göbeği söktüler, çok uzun bir süre "usta" tespit halkasını çıkarmaya çalıştı (sabitlendi), diyorum ki, hadi ben ıslayayım ve her şey yoluna girsin, cevabı öldürdüm: bu ne verecek? Pekala, tamam, topla.... Yatağı değiştirdik, eve gittim, bir gün sonra abs'nin tacını değiştirmek istedim, anahtarı göbek somununa takıyorum, sökmeye basıyorum ve uçup gidiyor, bakıyorum ve eski somunu sökmeye değer (yeni bir kit vardı), servis istasyonuna gidiyorum, usta tef onu yenisiyle değiştiriyor (hemen koymak zorunda kaldım), garaja gidiyorum. Her şeyi iyi söktüm, ancak servis istasyonunda katı veya litol yok, tüm cıvatalar, oluklu bağlantılar kuru oturuyor (evet, üzerine yağlandıkları servis istasyonu var). Ama hikaye burada bitmedi! Kaputu kaldırdım, direğin üzerinde bir çeşit kapak yattığını görüyorum ve bu fren deposundan.... Tüm kutu fren hidroliğindedir, namlunun zemini sızmıştır ve bu, balataları yetiştirdiğinde "usta" dır, kaliperi çıkarıp açardı... Müstehcen bir tavır...
Bu kadar zeki olduğun için oraya ne gittin sorusuna ve nasıl cevap vereceğimi biliyorsun: Yatakları taşımak için basına sahip değilim... Servis istasyonuna gitmeye gitmemin tek nedeni bu
Dört gün kahvaltıyla beslenirler. Sabah kahvaltıyı ihtişamla götürdük, sonunda dördüncü günü yarına erteleyeceğiz.ve ben her gün arıyorum, onlar değil. Ve ayıklık konusunda büyük soru var. Evet, gece boyunca park yerlerinde depodan 10 litre benzin kayboldu (ama burada kanıtlayamazsınız).
Onlardan ilk arabamı bile tamir ediyorum, onarımın kalitesini ve hızını beğeniyorum ve fiyatları fazla tahmin etmiyorlar. Kim yapmak istemiyor ve yapamıyor Bu hizmeti kendim tavsiye ederim
Prensip olarak, şimdiye kadar herkesten memnun kaldım, tüm isteklerini derhal yerine getirdiler, anlayışla davrandılar, vaatlerini sadakatle yerine getirdiler
Her şey yolunda. Hızla tamir ediyorlar, yakınlarda bir otomobil parçaları mağazası var.
Çocuklar işlerini vicdanlı bir şekilde yapıyorlar)
Personel harika.
Numarayı netleştirmek ve numarayı sipariş etmek için egzoz sensörünü sökmek gerekiyordu. Elektrikçi "pantolona eller" diyor, ŞARAP için yenisini sipariş et. Orada birkaç türün hala aynı olduğunu açıkladı, numarayı yazmak daha iyi. Usr'yi susturmayı teklif etmeye başladı. Sadece sensörü çıkarmam gerektiğini söylüyorum (orada dar bir anahtarın uzun olması gerekiyor) burada bağırarak yardım etmeyeceğim değil, her şeyi sökmem gerekiyor, Subaru'daki hataları sıfırlamak için koştum. Böyle bir hizmette iyi şanslar.
Ön yakıcıyı değiştirmeye geldim, iş yaparken usta, geminin yerine geçip geçmediğini kontrol etmedi, çünkü doğal olarak tüm rafı çıkarmak gerekliydi, tarama sırasında el bombası yayın balığının içine döküldü ve orijinal yedek parçasını kırdı ve ben masrafları kendisine ait olmak üzere satın almak zorunda kaldım b. yarı aks 230r'de herkese bu istasyonu tavsiye etmediğimi söylüyorum, insanları sokaktan hiç havalı olmayan arabaları tüm kunduzlarla yağdan arındırıyorlar, BU YÜZDEN YÜZ değil, bir buz pateni!)BOYNUZLAR VE TOYNAKLAR!
Güzel araba servisi, Ona uygun erişim. Bir kereden fazla oradaydım, fiyatları karşılaştırsam bile burada daha ucuz olduğu ortaya çıktı. Kapanmadan önce bile geldim ama yine de lastiğimi değiştirdiler ve tekerleği taktılar. Bu hizmeti tavsiye ederim
Kış için önce kıyafetlerimi değiştirmem istendi. Yeniden büyüdüler, 2 sol!!! Değiştirmem gerektiğini söylüyorum, 13 ruble dedi. Ben ayrıldım, insanlara azgelişmişler yerine başkalarına ödeme yapmayı tercih ederim! Tavsiye etmiyorum!!!
Ne diyebilirim ki, kötü. Sadece bisikletin arka kamerasını bantlamalıydım. Buradaki usta hemen şöyle dedi: "Tekerleği ve kamerayı kendiniz çıkarın." Yapılan iş için 7 ruble ödedim. Sonuç olarak, müşteri hizmetlerinden memnun değilim ve bu lastik montajını tavsiye etmiyorum, çünkü şehirde iş için 5 ruble aldıkları başka lastik montajları var ve müşteri hizmetleri burada olduğundan çok daha iyi.
Korkunç hizmet, para için yetiştiriliyorlar ve kızarmıyorlar, orada çalışan insanlar hala nasıl doğru iletişim kuracaklarını bilmiyorlar, yedek parçalar için alan fiyatları! Bu mucizeyi yüz yüze kimseye tavsiye etmeyeceğim ve oraya kendim ayağım olmayacak!
Orijinalini göster
3
5
Kurumun yanıtını göster
V
Vitalii
5. seviye şehir uzmanı
12 Kasım 2019
Bir isim, YÜZ değil!
AUDİ A4'te elektrikle ilgili bir sorun vardı - garip bir koku anlaşılmazdı, onlara 300-500 metre ulaştı, çünkü onlara daha yakın hiçbir şey yoktu.
Geldim, sırayı bekledim - 1. kutuda harika bir elektrikçi çalışıyor!!!
Sorununu açıkladı. Diğer ziyaretçileri halka nasıl kandırmaya başladım - bir tür alarm hakkında.., eğer anormalse, iddiaya göre hemoroid ise, sorumluluk istemiyorum, aniden ne olursa olsun, bakmaya ve yapmayacağım - genel olarak FALAN FİLAN.
Ayakkabıyı "süpürgeyle kaşıyor" - anneme üzülme. Bu dille sokakları süpürmek iyidir!
Bir söz var - "Sözlerle ben Leo Tolstoy'um - ama aslında *** basit! - Bu onlar için çalışan bu elektrikçiyle ilgili.
Kısacası - yeni bir araba al, bunu at ya da kablolar kısalana ve havaya kalkana kadar sür - umursamıyor..! Benim düşüncem, bu "mucize elektrikçinin" maksimum yapabileceklerinin sigortaları değiştirmesi ve hatta daha sonra pek mümkün olmamasıdır..!
Doğru deneyimli, sürücüler diyorlar: servis istasyonunda iyi elektrikçiler çalışmıyor!.- Garajlarda iyi elektrikçiler çalışıyor.
Döndüm, çektiler. Marş motorunu çıkardılar, hiçbir şeyi sökmediler, gücü verdiler, çalıştığını söylediler, koydular. Ertesi gün Maysa'nın aynısı. Başka bir servise gittim, orada 3 saat içinde yaptılar. Marş motorunu hiçbir şey için sökmek / takmak için 30 ruble çıkardılar.
Mükemmel çalıştılar ama şimdi rahatladılar. Bilyenin değiştirilmesi vardı, somunu hemen tabancayla sıktım ve hemen vurmadım. İpliği bilyeden kesmek zorunda kaldım ve bunu gizlemek istediler.