Yeni usta Ekaterina'ya kaydoldum, tam zamanında geldim, usta önceki müşteriyle meşguldü, doğal olarak benden oturmam ve usta serbest kalana kadar beklemem istendi. Beklerken saç kesimi ve kesme sürecinin nasıl gittiğini izledim. Neredeyse 30 dakika beklemenin sonuçlarına göre, bu kurumdan ayrılmaya ve başka bir gün daha yetkin bir ustaya yeniden kayıt yaptırmaya karar verildi. Dahası, saat 18: 06'daki aramadan sonra ( ve saat 17: 30'da kayıtlıydım), ortaya çıkan rahatsızlıktan dolayı özür dilemek veya bu durumdan kaçınmak için ustanın işi henüz tamamlamadığı konusunda önceden uyarmak yerine, resepsiyondaki kız beni ikna etmeye çalıştı. ustanın zaten 15 dakika gibi boş olduğu, ancak bu durumda iddiaya göre yanılıyorum ve saate bakarak zamanı belirleyemedim. Danışmanlık ve özel tavsiyeler vermeyeceğim, ancak bu kurumun çalışma süreciyle ilgili bazı hususları açıkça gözden geçirmeye değer, çünkü Kobrin'de yeterli olan normal kuaföre doğru hareket ediyorsunuz.
Çok havalı bir erkek kuaförü, belki 2-3 yıldır oraya gidiyorum, her şeyi çok seviyorum, kuaförler güzelce kesiyorlar ve saçını nasıl keseceğini bilmiyorsan saç stillerini nasıl seçeceklerini biliyorlar
Ağustos ayında Eylül ayına kadar saç kesimi için kaydolduk. Fiyat 15 ruble idi. Tesadüfen hikayeyi gördüm, 1 Eylül'den bu yana maliyet arttı. Oğlumu kaydedildikleri belirtilen meblağla tek başına göndermek istedim ama açıklığa kavuşturmaya karar verdim. Zaten 25 ruble saç kesimimizin olacağı ortaya çıktı. Anladığım kadarıyla, kaydı yaptıysanız, nasıl yükseltebilirsiniz. Kaydın bir fiyata gittiği, diğerine tamamen kesildiği ortaya çıkıyor. Ve oğlum kendi başına gider, saçını kestirirdi ve ona 15 değil 25 ödeme yapmaları söylenirdi. Çünkü hiç kimse fiyat artışıyla ilgili kişisel olarak bilgi vermedi, tesadüfen gördüler.