Her şey çok iyi. Kibar personel arabayı çabucak yaptılar, her şeyi doğru ve profesyonel bir şekilde önerilerde bulundular. Herkese tavsiye ederim. İlk defa gelmiyorum.
2022'de bu hizmetteydim. Bir ay boyunca kutumu değiştirdiler. Yöneticilerden hiçbir şey elde edemezsiniz. inanmayacaksınız. ama kutuyu değiştirmek için 800 bin dolar harcadım, bu parayla satın alıp sürsem daha iyi olurdum. Kısacası, bu hizmet müşteri için umursamıyor. Hiç strese girmiyorlar. Bundan sonra ben onların ayağında değilim. Ayrıca otoparklarında arka cam kırıldı. işte böyle bir hizmet.
Tüm personele teşekkür ederim. Her şeyi iyi yaptık. Boş yere 2000 km yol kat ettim. Onlara refah çalışmalarında başarılar dilemek istiyorum. Verdiğiniz yardım için hepinize teşekkür ederim.
Bir daha ayağımla oraya gitmeyeceğim, bu her şeyi söylüyor, yıldızı bile kaldırırdım. Müşterilere karşı tutumları gördüm, pek çok ayrıntıya değmeyeceğini düşündüler.Şikayet ettim, aradılar, ancak hiçbir önlem alınmadı.
Hizmet hoş, kibarca, her şeyi açık bir şekilde açıkladılar. Bekleme odası sınıfı, çalışma sürecini kontrol etmek uygundur. Arabayı rahatça verebilir ve süreç hakkında düşünemezsiniz, her şeyi verimli bir şekilde yapacaklardır.
Servis süper, geç geldim, kendim geldim, çocuklar pozisyona girdiler, her şeyi niteliksel olarak kontrol ettiler ve açıkladılar, personel kibar, tavsiye ederim
İyi günler. Uralsk'ta iyi bir araba servisinin açılmasına sevindim. Personel kibar, düşünceli ve yardımseverdir. Her şey temiz, rahat ve modern. İlk başta genç erkeklerin becerilerinden şüphelendim. Ancak çalışma sürecinde becerilerini mükemmel bir şekilde gösterdiler. (Tamponun onarımı ve boyanması) işin her aşamasında vatsap'a bir fotoğraf raporu gönderildi. Başarılar ve refah diliyorum. Gelecekte geliştikçe hizmet fiyatlarının düşeceğini umuyorum. İyi şanslar.
Hizmeti delicesine beğendim, yakınsamanın çöküşü nedeniyle şasiyi teşhis ettiler.Tüm arızalar ve arızalar telefon numarasına gönderildi. Çok sevindim, kesinlikle FİTSERVİCE'İN hizmetlerini çağıracağım
Servis iyidir, araba yolu uygun olmasına ve kırbaçlamanın geniş olmasına izin verir. Personel kibar. Çalışan teçhizatın bilgisizliğini gerçekleştirdiler, yetkin uzmanlar, işlerini biliyorlar. Bir dizi sorun tespit edildi. Hala şüpheleri olan bu hizmete başvurmanızı tavsiye ederim. Pişman olmayacaksınız, kayıt zamanı çalışma programınıza göre seçilebilir, bu çok uygundur.
Arabanın Rusya'dan geldiği göz önüne alındığında, arabadaki kadına karşı tutum iğrençtir, "belki gelmeyecekler", hikaye onarım detaylarına komik bir şekilde dalmıyorum, büyük olasılıkla onarımları norm haline getirdim, yeni bir ayrıntı koyabilirsiniz (tahmin edemiyorum, çünkü araba henüz Rusya'da değil), ancak ilişkiler tek kelimeyle G....., parayı zevkle aldılar, ancak bundan sonra başladı, tüm parçalar iade edilmedi ve yanlışlıkla atılmadı, belki de servis edilebilir bir parça, ayrıca ikinci seferden itibaren gerekli parçayı sipariş ettiler (neredeyse 2 hafta beklediler), tedarikçinin kazındığını söylüyorlar, vb..., Şu ana kadar yapılan çalışmalarla ilgili belgeleri ve çekleri bekliyoruz, hizmette bunu ben yapmadığımı söylüyorlar.
Yapılan işten ve ilişkiden tortu kaldı.
Arabayı kendiniz sürmemeniz ve işi izlememeniz gerçekten hoşuma gitmiyor. Saklayacak hiçbir şeyi olmayan tüm normal hizmetler bunu yapmasına izin veriyor. Bunlar güvenlikle örtülüyor, tamir alanında sizin için tehlikeli olduklarını söylüyorlar, orada sadece profesyoneller olmalı. Profesyonelleriniz neden arabanın kapısını açıp çıkartmayı göremiyor, lastik basıncının ne olması gerekiyor? Sol ön 2.0'ı sağ ön 2.3'e pompaladılar. solun üflendiği görsel olarak görülebilir. Peki, profesyoneller, başka türlü değil. Tüm müşteriler a priori aptal olarak kabul edilir. Örneğin, kayıt yaptırırken "yanlışlıkla hangi motor boyutuna sahip olduğunuzu bilmiyor musunuz?". Tesadüfen biliyorum, bu nasıl oldu garip, değil mi? Çoğunlukla kırmızı arabalardaki sarışınlar gelip arabanın kırmızı olduğunu biliyorlar mı? Hizmete yapılan incelemelerde, birden fazla kişinin bir şeyin bükülmediğini yazdığını ve hareket halindeyken gevşediğini gördüm. İşte bu yüzden müşterinin takip etmesi ve kontrol edebilmesi için arabaya girmesine izin vermeliyiz, sonra çatıda yatmak için küvette değil. Ayrıca lastik montajını çok uzun süre yapıyorlar. Başka yerlerde 20 dakika yerine bir saat. Lastik montajı sırasında tekerlekleri yıkamak bile zahmet etmediler, yine neredeyse tüm hizmetler bunu yapıyor. Kirli tekerleklere kendiniz dokunmak hoş mu? Sadece lastik takılması gerektiği için onlara gittim ve diğer yerlerde bir hafta daha meşguldüm, burada kayıt zaten yarın içindi (insanların neden size gitmek istemediğini merak ediyorum?). Bir daha gitmeyeceğim
Genel olarak, her şey mükemmel bir şekilde organize edilmiş gibi görünüyor... Ancak dezavantajları vardır: ziyarette hizmetlerin maliyeti tüketicilere açıklanmaz, yönetici bilgisayara bakar ve istek üzerine soruyormuş gibi yanıt verir. Ayrıca, maliyetin kendisi en az 1,5 - 2 kat fazla tahmin edilmektedir. Yedek parçalarını ve sarf malzemelerini kabul etmiyoruz. Bir arabayı teşhis ederken ve tamir ederken ve çok daha fazlasında bulunmaları yasaktır... Personelin bakım istasyonlarında nasıl çalıştığını göremediğimiz için personelin nitelikleri konusunda şüpheler var.
SONUNDA!!! Uralsk'ta Gerçek bir Araba Servisi açıldı!!! Yetkili personelin toplandığı yer. Müşterinin para için soyulmadan VE boşanmadan NEREDE olduğu: bulacaklar, gösterecekler, anlatacaklar ve müşteriye arızanın nedeninin ne olduğunu açıklayacaklar, kabul edilebilir bir onarım seçeneği bulacaklar. FİYATLAR memnun oldu!! Hizmet düzeyinde:Müşteri her zaman haklıdır!! Böyle devam edin çocuklar!!
Prensip olarak, önceden kayıt yaptırmak uygundur!!!
Personel çok kibar. Hizmette zenginlik yoktu ve sızıntının nedenini asla ortaya çıkarmadılar, sadece bir varsayım. Ayrıca motorun titreşimi için. Her şey yolunda, ancak bir nüans var, sadece onlardan sipariş verirken parçaların değiştirilmesi, bu tüketici yasasına aykırıdır.
Arabayı teşhis ettiler. Her şey aynı seviyede. Roman bir hizmet danışmanıdır, müşteriye bir yaklaşım bulabilen nitelikli, yetkin bir uzman olduğunu kanıtlamıştır. Her şeyi açıkladım, tavsiyeleri belirttim. Düşünceli ve yetkin bir çalışan. Bekleme odası, "beklentilerimi" aştı))) her şey en küçük ayrıntısına kadar düşünüldü. Rahatlayabilir ve eğlenebilirsiniz, Bence bu hizmet saygıya değer!
Şehirdeki hizmet kalitesinin yüksek olduğu tek hizmet ve profesyonellerin çocukları, arızayı kesin olarak belirlediler ve garajlardan daha pahalı olsa da, kaliteyi ve garantiyi çabucak düzelttiler
Servis iyi, pozisyona girdik.
Personel duyarlı, işi ilk seferinde olmasa da niteliksel olarak yaptılar, onarım çalışmaları yaptılar, kötü bir şekilde sabitlendiler, dış sesler başladı, yarım gün sonra içeri girdiler, gerektiği gibi sabitlediler.
Uğradık, kutuya servis yaptık ve uzun yoldan önce şasiyi teşhis ettiler. Topu sürücü tarafından bükmemeleri için harcadılar.Gece dışarı çıkıyorduk. Sonuç olarak, iki tekerleği değiştirmek zorunda kaldım, 540 km yol boyunca aşındılar. İyi kaza yapmadılar. İnsan faktörünün ne olduğunu anlıyorum ama neden kendi ve ailemin hayatını riske atmalıyım anlamıyorum.
Bmw'de tekerleklerin geometrisine ihtiyacım vardı, modern ekipmana sahip bir fit hizmetini tercih ettim. Böyle bir sıcakta, müşteri alanında soğuk suyla bir klima ve soğutucu çok kullanışlıydı. Bonus için teşekkür ederim