MotorFIT + - расширенная диагностика ДВС и электронных систем
2990 ₽
Аппаратная прочистка форсунок - ДВС свыше 2.4 л (включительно)
В услугу входит:
1) Отсоединение магистрали топливного насоса;
2) Подключение аппарата;
3) Операция по промывке;
4) Подсоединение магистрали топливного насоса.
Потребуется жидкость, ее стоимость нужно уточнять у мастеров-приемщиков.
2290 ₽
Прочистка дроссельной заслонки - ДВС свыше 2.4 л (включительно)
2090 ₽
MotorFIT - диагностика ДВС и электронных систем
1990 ₽
Аппаратная прочистка форсунок - ДВС до 2.4 л (включительно)
В услугу входит:
1) Отсоединение магистрали топливного насоса;
2) Подключение аппарата;
3) Операция по промывке;
4) Подсоединение магистрали топливного насоса.
Потребуется жидкость, ее стоимость нужно уточнять у мастеров-приемщиков.
1990 ₽
MotorFIT - диагностика ДВС и электронных систем
1890 ₽
Прочистка дроссельной заслонки - ДВС до 2.4 л (включительно)
1790 ₽
Замена масла и масляного фильтра двигателя
В услугу входит:
1) Снятие и установка защиты картера двигателя;
2) Слив масла;
3) Замена масляного фильтра,
4) Залив масла;
5) Проверка уровня масла двигателя.
6) Сброс сервисного интервала (при необходимости)
990 ₽
Ремонт покрышки грибком
345 ₽
Нанесение герметика на колесный диск
Цена указана за 1 колесо, со снятием и установкой колеса на автомобиль. Материалы входят в стоимость услуги.
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, şaft mili tamiri, motor bloğu tamiri, amortisör tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, aks tamiri, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme
10/17/2024 tarihinde, süspansiyonu onarmak için bu araba servisini ziyaret etti ve bu sırada cv mafsalının sağ iç körüğü değiştirildi. O sırada bana işin verimli bir şekilde yapıldığına, kelepçelerin sıkıldığına, gresin doldurulduğuna dair güvence verdiler.
Bununla birlikte, bir ay sonra, 600 km koştuktan ve başka bir hizmeti ziyaret ettikten sonra, anterin aslında sabitlenmediği söylendi: hiç kelepçe yoktu ve sonuç olarak tüm yağlayıcılar sızdı. Bu, kışın yollarda reaktiflerle ciddi bir sorun teşkil eden kire ve CV eklemine zarar verebilir.
Bugün, aynı hizmetteki durumla uğraşırken, daha da tatsız detaylar ortaya çıktı. Başlangıçta yönetici, tahminlerdeki anterin değiştirilmesi basitçe “çilingir işi” olarak kaydedildiğinden, 17.10'daki anterin hiç değişmediğini iddia etmeye çalıştı. Israrlı açıklamamdan sonra iş doğrulandı, ancak ihmalden dolayı özür dilemedi.
Bir hatayı kabul etmek ve tazminat teklif etmek veya işleri düzeltmenin başka yollarını sunmak yerine, çalışanlar başlangıçta yapılması gereken yağlayıcıyı doldurdular ve kelepçeleri sıktılar.
Bu hikayenin arka planına karşı, yakın gelecekte, büyük olasılıkla, işe karşı ihmalkar tavrım nedeniyle tüm CV eklemini değiştirmem gerekecek. Güvenliğinize, zamanınıza ve paranıza değer veriyorsanız, bu hizmeti atlayın.
Bu inceleme 2GIS'TE yazılmıştır« »kalite kontrol hizmetinden" standart bir açık anahtar almıştır:
İyi günler.
Bilgi için teşekkürler.
Başvurunuz üzerine kesinlikle bir servis kontrolü yapacağız ve 10 gün içinde tam bir cevap vereceğiz.
Saygılarımla, FİT SERVİCE ekibi.
Talebime tam bir cevap vereceğime söz verdiğimden bu yana 10 günden fazla zaman geçti, ancak araba servisinden hiçbir bilgi almadım. Bu tutum, yalnızca diğer incelemelerde fark edilebilecek genel eğilimi doğrular: Şirket, en iyi ihtimalle, sorunlara gerçek bir çözüm yerine sadakat programında müşterilere bonuslar sunar.
Bu bir kısır döngü gibi görünüyor: önce hatalarla yapılan işler var, ardından tazminat veya garanti düzeltmesi yerine size bonuslar sunuluyor, böylece tekrar geri dönüyorsunuz ve belki de aynı ihmalle karşılaşıyorsunuz.
Özellikle otomobilin ve sürücünün güvenliğinden bahsettiğimiz alanda böyle bir yaklaşımın kabul edilemez olduğuna inanıyorum. Müşterilerin görüşleri hizmet için gerçekten önemliyse, sadece vaatler değil, aynı zamanda gerçek eylemler de bekliyorum. Onlar yokken tavsiyem aynı kalıyor: Buradan uzak durun.
Not: Hikaye Anlatıcıları 😂😂😂😂😂😂
Kimse benimle iletişime geçmeye çalışmadı, tüm aramaları alıyorum)))
İşe yaramaz puanlar bile verilmedi (pekala, sorun değil, artık burada ayağınızla değil!
меняли задние тормозные колодки и ремень грм 3 дня. машину забрал на 4 день. после замены колодок ручник не держит. при замене колодок решил сразу заменить ремень грм. цену меняли дважды каждый раз с повышением. после окончательной цены при оплате работы ценй подняли еще на 1900 рублей. общая сумма составила 32282 рубля. ходил к ним каждый день как на работу чтобы как-то своим присутствием ускорить ремонт. все время у них возникали разные проблемы. мастер иван шестаков сроки все время переносил. смотрел интернет- там такие работы выполняют за день. Во общем если не хотите себе испортить настроение и нервы, не обращайтесь в этот сервис.
Motoru ve alt takımı teşhis etmeye geldim, mumları değiştirdiler, motorlardaki yağı, calenval sensörünü değiştirdiler, arabayı aldım, bir çeşit titreşim ortaya çıktı, bu hizmetten önce gerçekleşmemişti, sonra bir çıtırtı vardı, bir şekilde eve ulaştım, kocam baktı, bir cıvata üzerindeki kardan, sanki özel olarak sökülmüş ve stabilizatör rafı, alt takımı teşhis ettikleri gibi sallanıyordu, işlerini ciddiye almıyorlar, bir daha dönmeyeceğim.