Çok okuryazar çocuklar. Onlara iki yıl hizmet verildi. Her şey süper. Uzmanlar. Yedek parçalarda hiç sorun yok. Hangisinin daha iyi olduğunu tavsiye edecekler. Hızlı ve verimli çalışırlar. İyi müşteri alanı. Kahve ve içecekler ziyaretçiler için ücretsizdir. Usta alıcı Alexey bu sadece aferin. Herhangi bir sorunun profesyonel bir cevabı vardır. Şimdi bir süre onlardan ayrılana kadar yeni bir araba satın aldım, od'den hizmet alıyorum. Zamanla garanti sona erdiğinde kesinlikle FİT Service'e döneceğim. Ve herkese tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
3 Ağustos 2024
Servis mükemmel, personel süper, sorunu tespit ettiler, hemen düzelttiler. Kendi işlerinin profesyonelleri.
Deneyimli yöneticiler ve ustabaşılar
Çalışma programı çok uygun.
Akşam 21.00'e kadar çalıştıkları gerçeği
Teşhis için kaydolduk, kaydı bir kez, ardından ikincisini planlanan günde kaydettiler.. Kayıt saat 13: 00'deydi, saat 12: 50'de geldim ve kaydımla ilgili veri yok) ve kaydedildiğimi güvenle söylediğimde şaşırdılar ve bana çok uzak olmayan biri gibi bakıyorlar. Yeniden yazdılar ....... Böyle bir hizmet ve zaman kaybı........
Kaporta atölyesinden çalışanlar, koordineli işin olduğu yerdir. Her şeyi hızlı, verimli bir şekilde yaparlar.
Mükemmel hizmet, araba tamircilerinin mevcudiyeti, konumu iyi. Herhangi bir yedek parçayı değiştirecekler. Ayrı ayrı otomobil parçalarının varlığını not etmek istedim. Özenli personel, binada ücretsiz su ve kahve var!
Ben buna bayılıyorum. Şehirde çok fazla yok. Ama sadece oraya gidiyorum. Pazar günü de çalışmaları çok uygun. Ustalar iyidir. Fiyatlar diğer yüzlerdekinden biraz daha yüksek, ama buna değer.
Zaten Fit hizmetinde iki kez servis edildim. İlk seferinde yürüteçten çok şey yaptım - yarım milyondan fazla. Yedek parçaların hepsi Rusya'dan geliyordu. Tüm prosedür 2 gün sürdü. Pahalı ama genel olarak memnunum.
İkinci kez birkaç sorunla uğraştım, bazıları ortadan kaldırıldı, motorun bozulmasının nedenini çabucak anladılar. Ancak kapılara sızdırmazlık kauçuğunu takmak için klips olmamasına şaşırdım.
Ama genel olarak, pahalı da olsa memnunum.
Mükemmel hizmet ve iyi uzmanlar. Kibar personel. Rahat bekleme koşulları ve video gözetimi var. Yedek parça var, aramaya gerek yok, sadece arabayı bıraktılar, tamir ettiler ve iade ettiler. Sınıf. Böyle hizmetler olduğu için teşekkür ederim.
Süper ustalar. Cumartesi gecesine rağmen herkes oradaydı ve motor çalışmasındaki hatayı çok çabuk tespit ettiler. Gayretli çalışmanız için teşekkür ederiz!
Bu «hizmeti" kimseye tavsiye etmiyorum!!!!
2 Nisan'da kışlık lastiklerden yazlık lastiklere ayakkabı değiştirmeye gidiyorum. Beklerken arabayı kabul ettiler, şasiyi ücretsiz olarak teşhis etmeyi teklif ettiler (tabiri caizse, daha fazla eylem için ısındılar) elbette kabul ettim. Kontrol ettik, bilgisayarda tekerleklerin doğru ayarlanmadığına, yani eğrilere dair bir hata tespit ettik. 2020 Toyota Camry arabasının garanti kapsamında olduğunu ve genel olarak tekerleklerle ilgili herhangi bir sorun yaşamadığımı fark etmek istiyorum) ancak uzman Usta «Hottabych» veya «Sakal» tekerlek ayarlayıcısının elleri yanlış yerden olduğunu, Toyota'nın fabrikasında tekerleklerin nasıl hassas bir şekilde ayarlanmadığını ve bunun lastiklerin aşınmasına neden olabileceğini söyledi. İkna oldular ve ben ödedim - 7990tg, sonra çok pişman oldum. Farabi'de düz ve kötü yollar olmadığı için hemen kontrol edemedim, ayrıldım. Ve başka bir sokakta ve yolun düz yüzeyinde, tekerleklerin yanlış hizalandığını fark ettim, ancak işe gitmek için acele ettiğim için çok geçti. Ertesi gün dövmelerde kalite kontrolünü alakasız aradım, sorunu bildirdim, tekerleklerin yeniden geometrisini atadım.
İçeri girdim, arabayı kabul ettiler ve anahtarı verdiler, bu gün 3 kez duyduğum «Her şeyi düzelttik» sözleriyle bana rehberlik ettiler, evet, doğru duymadınız) 3 kez dışarı çıkıp tekrar tekrar uğradım (ustabaşıyla 1 kez). 4 kez, ya «Sakal» Ustası yüzünden ya da bunun ekipmanın-bilgisayarın arızalanması nedeniyle, durumun düzeltilemez olduğunu anladılar. Sabah 11'den öğleden sonra saat 2'ye kadar orada oturarak zamanımı öldürdüm, ardından Zhirentaeva Caddesi'ndeki başka bir şubeye, kendileri söyledikleri gibi bana tüm «meslektaşlarının pervazını» düzelten yetkili insanlara gönderildim. Ve tabii ki, harcanan zamanımı ve kötü ruh halimi telafi etmek için, tüm durumu açıklayarak geometri için paranın iadesi konusunda A la kalite kontrolüne döndüm. Bundan sonra beni aradıktan sonra, bilgisayar birkaç gün önce sinekkuşu geçirdiğinden ve bu durumum Zhirentayev'de (Farabi'de yetkin olmayan ustalar ve iyi çalışmayan ekipmanlar tarafından yaratılmış olan) düzeltildiği için geri dönüşün mümkün olmadığını söylediler ve bir sorum var. Mesela bilgisayarınız düzeltilmişse, neden bu sorunu çözemediniz? O zaman neden başka bir şubeye gönderildim?!
Çocuklar, kısacası, bu hizmete güvenmeyin. Tavsiye etmiyorum. Aptalca parayı soyuyorlar.
Arabam için bir araba servisi ararken bu servise tercihimi bıraktım ve pişman olmadım. Çabucak yanlış yolları buldular ve ortadan kaldırdılar! Çok teşekkür ederim
Rahat kanepeler ve cihazdan kahve içeren bir bekleme alanının olduğu mükemmel hizmet. Ayrıca beklerken yapacak bir şeyiniz olması için bir televizyon da var. Güzel personel . Ve kaliteli iş.
Çok ustalar! Arabanın şasisini teşhis etmek için geldim, arabamın arka amortisörünün çalışmadığını belirleyemedim, sessiz bloğun da kırıldığını tespit edemedim
Cumartesi sabahı için önceden rezervasyon yaptırdım, kafa karışıklığı vardı çünkü personel işe geç gelir, belki de bu, hafta sonu olmadan çalışmasına rağmen Cumartesi öğleden sonrayla ilgilidir.
Teşhisi yaptım ve ön hesaplamayı yaptılar. Hemen tespit edilen akut sorunları yapmaya karar verdim, yedek parçaların aranması ve teslim edilmesi artı iş yaklaşık 1 iş günü sürdü. Çökme / yakınsama standının sadece 1 olması ve arabaların da üzerinde tamir edilmesi açısından bir nüans vardı. Buna göre, arabayı standdan çıkarana kadar bu prosedürü gerçekleştirdiğimiz bir astar vardı.
Genel olarak, çocuklar işlerini biliyorlar, ancak çalışanlar arasında iş organizasyonu ve ekip çalışmasıyla ilgili sorunlar var, ayrıca iletişim üzerinde çalışmaya değer. Usta Ruslan denedi, ancak yönetimin hizmetlerin kalitesinin acı çekmemesi için her ustanın eğitimi ve yükü üzerinde çalışması gerekiyor.
Ayrıca, özellikle parçalar için fiyat etiketi biraz yüksek görünüyordu. (Ön yağ keçesi, valf kapağı contaları, dişli kutusu contaları ve direksiyon kılavuzları ve uçları değiştirildi) 175 bin tenge çalışmasıyla birlikte her şeye mal oldu.
Ayrıca, bu 1 yıl veya 20 bin kilometre garantisidir.
Hızlı ve verimli bir şekilde. Yedek parçalar için bir söve vardı, fabrika evliliği, gereksiz sorulardan muaf ve sıra olmadan değiştirildiler. Pahalı, ama ne zaman değiştirileceği konusunda endişelenmiyorum, herkes SMS ile rapor veriyor.
Fiyat etiketi yetersiz, iş için sorumluluk yok. "İşçilerin" nitelikleri yaklaşık sıfırdır. Tavsiye etmiyorum
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Z
zhamanbekov z.
6. seviye şehir uzmanı
1 Kasım 2022
Lastik montajı hakkında inceleme: Ustaların kendileri iyidir, işin özüne dair yorum yoktur, yönetime yönelik tüm şikayetler - her şey 5+ fiyat etiketiyle üç katına çıkarılmıştır. Kurulum bir saat sürdü (vianora'da yarım saat), önceden kayıt yaptırmış olsalar da sokakta yaptılar (kayıt sırasında kutuda olması gerekiyordu), lastik yıkama yok, kirli olanları paketlemek zorunda kaldım. Beyan edilen yüksek hizmetle ciddi değil.
Araba alarmlarının çalışmasında bir sorunla karşılaştık. Don başladı, araba alarm anahtarlığından çalışmayı durdurdu. Sorunu anlattılar, bizi elektrikçiye kaydettiler. Belirlenen saatte geldik, arabayı kabul ettiler, taksi çağırmayı veya bekleme alanında beklemeyi teklif ettiler. Adil olmak gerekirse, bekleme alanının oldukça rahat olduğunu not edeceğim: hem Sony PlayStation hem de gadget'lar için şarj, kahve makinesi, çay ve çocuk köşesi rahatınız için lütfen kullanın.
Birkaç saatlik beklemenin sonucu teşhisdi: Kontağa bağlı ikinci anahtarda pil çalışmayı durdurdu. Voltaj dönüştürücüyü taktılar.Başlangıçtaki sorun güvenli bir şekilde çözüldü.
Ama...iki hafta geçti ve yeni bir sorun ortaya çıktı. Sürüş sırasında arabada merkezi kilit kendi kendine çalışmaya başladı. Hareket sürecinde her zaman kilitler tıklandı.
Hemen FIT SERVİCE'DEKİ çocuklara «bunun alarmla yapılan son manipülasyonların bir sonucu olup olmadığı" sorusuyla gittik. Cevap kategorik bir "hayır" idi, olamaz, kesinlikle garanti davası değil, tekrar randevu alın.
FIT SERVİCE ağının elektrikçisine en yakın boş zamanı 6 Zhirentayev adresindeydi. Çekmediler, kaydettiler, geldiler, arabayı teslim ettiler. 2 saat sonra aradılar ve bilgilendirildiler - alabilirsin, teşhisi bitirdiler. Teşhis: Hava yastıklarından, merkezi kilidden ve daha fazlasından sorumlu olan konfor bloğunun değiştirilmesi gerekir. Satın alacak, kayıt yaptıracak, geleceksiniz, her şeyi yapacağız.
Kanıtlanmış başka bir uzmana gitmeye karar verdik. Sonuç olarak, ortaya çıktı: ilk sorunu çözerken, alarm kabloları ateşlendi ve merkezi kilidin kullanılmayan iki kablosu yalıtımsız kaldı, onlara güç sağlandı, kısa devre yapıldı, kilit tetiklendi; İkinci anahtarın kendisi elektrik bandıyla tele sabitlenmemişken sallanıyor. Sonuç olarak: Hizmetiniz var - FİT SERVİCE - elbette mükemmel, ancak artık makinemi uzmanlarınıza götürmeyeceğim! Atlısınız.
Kimin umurunda, yaz, bir video onayı göndereceğim.
İyi hizmet. Genellikle indirim şirketleri düzenlenir. Hizmet için önceden kayıt yaptırmak daha iyidir. Telefonla veya fitservis telefonundaki uygulama aracılığıyla.
Fiyatı geçici olarak bile telefonda söylemiyorlar....
Onlardan yedek parça satın almanız gerekiyor, bu zorunlu ve aynı zamanda yedek parçalar mağazadan daha pahalı.....
Astana'da iki hizmetteydim: Bayzakov ve Puşkin'de.
1. Araba saat 13: 00'e kaydedildi, 13: 20'yi sürdüler, bu yüzden kaputu açıkken 30 dakika daha dinlendi, usta hiç yaklaşmadı. Sonunda anahtarları aldım, 4 gün bekleyen servis olmadan ayrıldım.
2. Bence her şey Puşkin için farklı, rehabilite ediliyorlar, genel olarak iş saat normuna göre hesaplanıyor, bir saatlik çalışma 7 bin tg, sanırım tamam, gidecek. İki salenblock'u ve stabilizatör manşonunu değiştirmek için 4,5 saat sayıldı!!!! Yöneticilerden birinin argo iletişim tarzına göre, cıvataların ekşi olduğunu, duralin yürüyüşçünün falan filan olduğunu açıklamaya çalıştılar... Arabayı aldım, Aşot'a gittim, 40 dakika sonra her şeyi değiştirdim.