Şirketin yönetimine, Gagarina 155 mağazasına dönüyorum, personelinize alıcılarla nasıl davranmanız gerektiğini açıklamanızı rica ediyorum. Sık sık dolaşıyorum ve kasada 4 veya daha fazla kişi toplandığında resmi sürekli izliyorum, aynı zamanda bir kasada çalışıyor, salonda malları yerleştiren personel var. Her zaman 2 kasanın açılmasını rica ediyorum ve vakaların% 70'inde personel skandallaşmaya, yeniden şekillenmeye, takılmaya, konuşmaya, öğle yemeğine gitmeye başladı, yapacak başka hiçbir şeyimiz yok, vb.vs. Şimdi Mahmudova Nargiz beni kaba bir şekilde yerine koymaya çalıştı, bağırdığınızı, öğle yemeğinde olduklarını, buna hakkı olmadığını söylüyor.... Ona ağzımı kapatmamı söylemek zorunda kaldım. Onun annesine yakınım, sanki evine gelmişim gibi mutlak bir cezasızlık duygusu... Böyle yapamazsınız. Mağazadaki düşük fiyatlar kaba hizmet anlamına gelmez... Bu bir sistem olmasaydı, böyle bir inceleme yazmak için zamanımı kaybetmezdim. Şükürler olsun ki, SSCB'nin zamanımız tükendi ve kapitalizm, size ölüyü getiren müşterilere karşı dikkatli davranmayı ima ediyor. Teşekkürler.
Mağazanın iyi konumu. Ancak, doğru ürünü bulmak için çok dikkatli olmanız gerekir, çünkü raflar malların çeşitliliği ile sıkıca tıkanır ve birbirine sıkıca oturur. Bu nedenle gözler dağılabilir ve istenen ürünü kolayca fark etmeyebilir.
Düzenli müşteriler tüm yenilikleri bilirler ve bu nedenle popüler ürünler bir saat içinde farklılık gösteriyorsa. Alt raflara bakın müşteriler tarafından gizlenen popüler ürünler var