Birikmiş puanları yazmak imkansızdır, ancak hiç müşteri desteği yoktur! Kişilerde belirtilen tek telefona hiç kimse cevap vermiyor (farklı zamanlarda birkaç gün aradım) - müşterilerin umursamadığı ortaya çıkıyor.
Fix Price'ın ofisini takdir ettim, incelemelerin geri kalanını okumak beni meraklandırdı, insanların kabuklarında yaşadıklarını ve ilgilendikleri soruların yanı sıra başka hiçbir soruya dokunmadıklarını hissediyorum. Görünüşe göre Yandex, ofisin kendisinin değerlendirilmesi hakkında açıkça bir talepte bulunuyor. Bu ofiste çalışmanın rahat olduğunu söyleyebilirim)))) ve sorular ortaya çıkarsa, her zaman yardım edecek ve tüm soruları cevaplayacak insanlar olacak ve soru bu çalışanın yetkinliğinde değilse, bu sorudan sorumlu olanlara yönlendirilecekler)