В наличии есть большой выбор сухоцветов и стабилизированных цветов (лаванда, лагурус, фалярис, лен, хлопок, картадерия (пампасная трава), брум-блум и т.д.
Buzdolabında çok çeşitli kuru çiçekler, saksı bitkileri ve çiçeklerle mükemmel çiçek. Satışlarda son derece önemli olan çok rahat bir oda ve güler yüzlü personel. Herkese tavsiye ederim!
08.03'te 180 beyaza buket sipariş ettim.ruble veya 5.129 büyüdü.Anneme tatil için ovalayın, mağaza Flowwow platformunda yer alıyor, tatil sırasında Rusya'dayken sipariş verdim ve sipariş verdim, şimdi sırayla:
1. Mimozalı bir bukete ihtiyaç vardı (tam olarak bileşimde olduğu böyle bir prefabrik buket için sipariş verildi, diğer çiçeklerle ilgilenmediler).
2. Flowwow uygulamasında bitmiş buketin bir fotoğrafını gönderdiler, bana uymadı (reklamdaki fotoğrafı ve bitmiş buketin fotoğrafını mağazadan ekleyeceğim), yeniden toplayacaklarını, yeniden toplayacaklarını ve fotoğrafı zaten votsap'a göndereceklerini söylediler.
3. Mimozada neyin yanlış olduğunu, neden birinin turuncu, diğerinin sarı olduğunu (son montajdan sonra eklendiklerini) sorduğumda, kuru olduğuna dair bir şüphe vardı ve bana şöyle dediler: "taze, sıcakta durup rengini değiştirecek»
4. Çiçeklerde her şeyin yolunda olduğuna, her şeyin taze olduğuna dair güvence verdiler (başka bir mimoza artık mevcut olmadığını söylediler). Buket teslim edildiğinde mimozanın kuru ve bazı yerlerde çürümüş olduğu ortaya çıktı. (Fotoğrafı ekliyorum)
5. 08.03'te mağazaya hemen böyle bir durumun bana uymadığını, çiçeklerin kuru, çürümüş olduğunu yazdım ve bu durumda neler sunabileceklerini sordum. Buketi aynı miktarda yeniden toplamayı teklif ettiler, ancak mimozaları yoktu ve onunla bir bukete ihtiyaç duyulduğu için reddettim, mağazaya bu durumda en iyi çözümün buketi alıp parayı iade etmeleri olduğunu söyledim.
6. Mağaza, şımarık tatil için özür diledi, buketin parasını iade etmeyi ve teslim alınması için kuryeyi çağırmayı teklif ettiler, katılıyorum. Onlara kurye ve geri ödeme için gerekli olan siparişle ilgili tüm bilgileri sağladı.
7. Ardından, mağaza ertesi gün 09.03'te Flowwow servisini desteklemek için başvurmamı (hizmet mağazadan komisyonu elinde tuttuğu için), sipariş üzerine bir anlaşmazlık açmamı ve bu anlaşmazlık sayesinde parayı iade edecek mağaza olacağını yazdı. (Yazışmalardaki mesajların ekranını da sağlayacağım).
8. Anlaşmazlığı açtım, dükkan da destek için yazdıklarını, paramı geri istediklerini ve anlaşmazlığın çözülmesini istediklerini söyledi. Ancak, mağaza anlaşmazlıkla ilgili kararı benim lehime vermedi ve sonunda fonların iadesini reddetti.
Sahibi Roman Mihayloviç ve çalışanlar temasa geçmiyor, görmezden geliyorlar, bu durumu çatışmasız çözmek istedim, kimseye kaba davranmadım, kaba davranmadım, yorum yazmadım, mağazanın vicdanına düşeceğini umuyordum, ama bu işe yaramazdı.
Flowers Time çiçek salonunun çiçekçilerine büyük teşekkür ederiz. İlk defa sipariş vermiyorum.Her zaman olduğu gibi, hızlı bir şekilde cevap verdiler ve derhal sipariş verdiler, doğru zamanda teslim ettiler. Doğum günü kızı çok memnun ve ben de sizin için refah içindeyim