Mükemmel hizmet!
Geçenlerde film kameramla ilgili bir sorunla karşılaştım ve dürüst olmak gerekirse onu nerede tamir edebileceğimi bilmiyordum. Uzun bir aramadan sonra bir atölye buldum.
Hizmetin kalitesine hoş bir şekilde şaşırdım! Ustalar sadece kameramı hızlı ve profesyonel bir şekilde tamir etmekle kalmadı, aynı zamanda neyin yanlış olduğu ve nasıl düzelttikleri hakkında ayrıntılı bilgi verdiler. İşlerini gerçekten anlıyorlar ve her cihaza sanki kendi kamerasıymış gibi saygıyla davranıyorlar.
Şimdi kameram yepyeni gibi çalışıyor ve tekrar filme alma sürecinin tadını çıkarabiliyorum. Bu atölyeye çok minnettarım ve film kameralarında kaliteli onarım arayan herkese tavsiye ediyorum.
07/12/2023 tarihinde Nikon 55-300mm lensi ilk teşhis sırasında tespit edilen arızalardan verdim: otomatik odaklama çalışmıyor, yuvanın bir kısmı kırıldı. Teşhis sırasında gözden kaçan arızalar: dişli kutusu çalışmıyor (~ altı ay sonra fark ettiler).
Kimseye bu hizmetle iletişime geçmesini tavsiye etmememin ilk nedeni:
Lensin hizmette olduğu her zaman benimle hiç aramadılar, geri bildirim yok. Kendim aramak, çekiştirmek ve onarımın nasıl gittiğini, herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulup duyulmadığını öğrenmek zorunda kaldım. Servise bir sonraki ziyaretimde şu soruyu sorduğum noktaya geldi: "Bu norm, geri arayacağınıza söz veriyorsunuz, ancak sonuç olarak sizi uzun bir süre sonra kendim mi arıyorum?", ardından yönetici (daha sonra bunun yönetmen olduğu ortaya çıktı) dizüstü bilgisayarına açık bir şekilde bir parça bant yapıştırdı ve üzerine sipariş-kıyafet numarasını yazdı. Ama bundan sonra bile aramadılar ve hazır tutmadılar.
İkinci neden:
Mercekle yapılan tüm manipülasyonlar için 250 ruble tutarında bir miktar belirlediler. Tabii ki yedek parçaları yoktu. "Onarımın" en başında, bir otomatik odaklama motoru satın almanız gerektiğini belirlediler. Minsk'te stokta bulunamadılar, servis çalışanı "neye benzediğini" gösterdi ve satın alma işlemini ebay'den bana itti. Son diyalogdan bir ay sonra, bir sonraki aramada (tekrar aradım ve nasıl olduğunu sordum) dişli kutusunda yeterli dişli olmadığı ortaya çıktı (bunu neden teşhiste göstermediler?). Sonuç olarak uymayan dişlileri getirdim. Sonra yeni bir dişli kutusu satın alma sorusu ortaya çıktı. Vyber'de yazıldılar, bana "fotoğraftaki dişli kutusu istenen versiyona benziyor,% 100 söylemesi zor" dediler. Sipariş verdim. 04/09/2024 tarihinde servise götürdüm (şanzımanla birlikte bir otomatik odaklama motoru olduğu ortaya çıktı, yani ayrı olarak sipariş vermemek mümkündü). Hafta sonuna kadar her şeyin hazır olacağını söylediler ama yine kimse aramadı. Haftanın sonunda kendim yazdım, cevap şuydu: "Henüz hiçbir şey hazır değil." Haftanın sonuna kadar yapacaklarına söz verdikleri iddiaya ve kendimiz bilmiyorsak neden son teslim tarihlerini aradıklarına cevap verdiler: "Burada bir sıramız var, ne zaman yapacağımızı bilmiyoruz." Ve burada, 04/18/2024 tarihinde ilk kez hizmetten beni aradılar. Redüktör uymadı! Yeniden sipariş vermem için gerekenin fotoğrafını atmayı önerdiler (ve kendileri oturup uygun bir dişli kutusu bulamazlarsa neden ilk başta fotoğrafı atamamalıydınız?). Orada hiç kimse tam olarak hangi yedek parçaların ne olduğunu veya neye benzediklerini bilmiyor. 04/19/2024 tarihinde lensi bu keder hizmetinden almaya geldim, yönetici direktör doğru redüktörü aramak için oturdu, ancak bir şeyler ters gitti ve viber'de bana yazdıkları aynı cümleyi tekrar duydum: "Benziyor ama% 100 söylemesi zor".
Üçüncü neden:
Görünüşe göre lens ancak aramamdan sonra ve tamir edildiklerinde sorduktan sonra meşgul oldular. Lens 9 aydır hizmetteydi!
Dördüncü neden:
04/19/2024 tarihinde merceği almaya geldiğimde nasıl ve neden olduğuna dair demontajlar başladı, sonunda yönetici müdür şöyle dedi: "Şimdi sizinle konuşmak istemiyorum, merceği alın ve gidin, nereye gittiklerinize gidin". Müşteri odaklılık eksi 100 puan, dürüstçe haklı olduğuna inanan kaba yönetmen.
Ve son olarak... Yapılan çalışma eylemini imzalamadan önce lensi kontrol etmeye başladığımda (bir anlığına yazılı tek bir satır olmadığı, mantıksal olarak hiçbir şey yapmadıkları, sökmedikleri, motoru takmadıkları vb.) Manuel odaklamanın zaten işe yaramadığı ortaya çıktı ("onarımdan" önce sorunsuz çalıştı). Bu harika yere girdiği durumda merceğin düzeltilmesi ve verilmesi gerektiğini söyledi ve yönetici direktör cevap verdi: "Redüktörü değiştirin, şikayeti şikayet ve öneri kitabına yazdınız, şimdi bundan sonra hiçbir şey yapmayacağım". Yani şikayeti yazmasaydı düzelterlerdi.
Otofokus motorunun değiştirilip değiştirilmediği sorusuna cevap verilmedi, bunu uzun zaman geçtiği ve hatırlamadığı gerçeğiyle tartıştılar (ancak eylemde bunun belirtilmesi gerekiyordu), yönetici müdür ustayı aradı, o da ayağıyla dişinde değil: "Peki, buna değer gibi görünüyor".
Sonuç olarak, lensi doldurdular. Eğer 0 yıldız koyabilseydin, koyardım.
Meslektaşlarım bu hizmeti tavsiye ettiler, Nikon'un burada iyi onarıldığını söylediler. Verdim - yaptılar)) Ve bazı tavsiyeler verdiler. Yanımda bile Canon'u getiren kız da her yerde aradıkları yeri reddettiklerini söylediler ama burada kabul ettiler. Ayrıca Belaruslu fotoğrafçıların rekabetçi fotoğraflarını içeren ilginç bir kitapları var.
Kamerayla ilgili anlaşılmaz bir sorun vardı ve hiç yardım edemeyen / yardım etmek isteyen pek çok karşı tarafa gittim. Artık kimsenin sorunu değerlendirebileceğini ve bu kamerayı yapabileceğini düşünmemiştim. Ama ben aradım ve önceden anlaştık. Uzman yardım etti, tavsiye verdi ve bunun için çok minnettarım, bu yüzden bu ofisin profesyonelliğinden şüphe etmeyin.
Bir kez daha, teşekkür ederim!!
Özenli ve nitelikli bir tutum
size ve atölyedeki ekipmanınıza. Profesyonel
yaklaşım ve kullanım önerileri.
Kibarca ve nezaketle karşılanacak ve yapılacaksınız
fotoğraf teknolojisinin en karmaşık işlemleri ve önlenmesi
kısa sürede ve yüksek kalitede.
Herkese başkalarını aramak için zaman kaybetmemelerini tavsiye ederim
ustalar ve atölyeler,ancak bu hizmete başvurun
yüksek sınıf ve zengin deneyime sahip bir uzmana.
Zor ve kaliteli çalışmanız için çok teşekkür ederim!
Kamera almak istedim. Duyuruyu ararım. Ve bu, müşterinin fotoğrafını satan bu hizmettir. Yukarıdan kaynak yapmak! Geldim. Bakıyorum. Cihazda sağlam pervazlar var. Her şeyde. işle ilgili aksaklıklardan belgelere kadar. Ama her şey aldatılmış. Ama ne işe yaramadıysa, korkusuzca yalan söylüyorlar. Cihazda gizlemeye çalıştıkları bir kusur var. Böyle bir cihaz için gerçek bir fiyat teklif ettim. Reddettiler. Onlara sahibini aramalarını önerdim, çünkü bunu satıyordur, belki de fiyatımı kabul eder. Ne için gönderildiği. Tabii ki, o zaman hiçbir şey kazanmayacaklar.
ınstax mini 9 kamerayla ilgili bir sorunla uğradım, memnuniyetle yardımcı oldular) çok teşekkür ederim, ayrıca iletişime geçeceğim ve herkese tavsiye edeceğim
Fotoğraf ekipmanlarının onarımında ilk defa yardım istemedim. Geçen gün aradılar ve kameranın tamir edildiğini söylediler. Aslında üç günde. Her şeyi niteliksel olarak yaptılar. Yetkin uzmanlar, iyi yapılmış işler. Teşekkürler. Tavsiye ederim . İyilikle gelin - iyilikle gideceksiniz).
Bu hizmeti uzun zamandır kullanıyorum. Zamanında her zaman kaliteli onarımlar yapılır. Başka bir hizmette garanti kapsamında bakımı yapılan ekipmanı satın aldığım için kısa bir ara verildi. Garanti biter bitmez geri döndüm ve bundan hiç pişman değilim. Ustalar her zaman buluşmaya giderler, "müşteri her zaman haklıdır" ilkesine göre çalışırlar: onarım miktarının yeterli olması için her zaman en uygun çözümü bulurlar ve bileşen ve parça seçimi sunarlar. Canon'un her şeyini sen kendin yaptın ve burada işçilerle tamir ediyordun.
Odaklayıcının iplikten uçtuğu tamir için onlara manuel bir lens getirdim. Üç vidayı sökmek ve odaklayıcıyı dişe yerleştirmek gerekiyordu. Yapmayı reddettiler - dediler ki: "Çok fazla sorun var, ama az para var." Peki, ustalar!
Lenslerin onarımı konusunda çok seçiciyim, buraya arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine doğrudan fotoğraf bilgiçlerine döndüm. Her şey yolunda, personel kendi işlerinin hayranlarıdır ve bununla çalışmak en keyifli olanıdır
Tamron 24-70 2.8'i elden satın aldım ve düşüş nedeniyle keskin olmadığı ortaya çıktı. Netlik, 6.0 diyafram açıklığında bir yerde belirdi
Büyük üzüntü. Parayı kaybettiğimi sanıyordum. Ama benim için tamir ettirildi. 2.8'deki görüntü tüm odak uzunluklarında çok net. Çalıştığınız için çok teşekkür ederim.
Buradaki kameraları tamir etmenizi tavsiye etmiyorum. Size daha ayrıntılı olarak anlatacağım: Sony a7ıı kameradaki deklanşör ayar çerçevesinin değiştirilmesine ihtiyacım vardı, aradım böyle bir iş yapıp yapmayacaklarını sordu, 100 ruble için değiştireceklerini söylediler (yedek parçam vardı), kameranın kendisi tek seferde fotoğraf çekebiliyordu, sonra dişliler takıldı ve kamera hatası ortaya çıktı, ancak video sakince çekilebilirdi. Onlara kamerayı verdim, birkaç gün sonra yaptılar, telefonda arızalarla ilgili herhangi bir bilgi vermediler. Almaya geldim, sıkışan dişlilerin sesi iş yapılmış gibi kayboldu, ancak burada kamera 20-30 saniye sonra herhangi bir işlemden önce açıldığında bir hata vermeye başladı, bunu yöneticiye işaret etti, merceği çıkardı ve açıldığında matrisin dengeleyicisinin açıyla başladığını görüyorum (sensör eğimlidir), onarımdan önce stabilizatörle ilgili herhangi bir sorun yoktu ve burada en ilginç şey başlıyor - başlangıçta yönetici, onarım sırasında ustanın ona stabilizatörde bir sorun olduğunu gösterdiğini söylemeye başladı, sonra kameranın anakartına atıfta bulunmaya başladı, ya da aşırı ısınmadan bozulup bozulmadığını , ister yaşlılıktan, bu sözlerden, müşterileri kimin adına tuttukları açıktır ve bu konuda bir şeyler yapmak için, anakartın değiştirilmesi yoluyla teşhis yapmak için aynı kamerayı beklemeleri gerekir, ancak böyle bir kamera bir yıl sonra bile tamir edilmeyebilseler de, aslında tuğlayı iade ettiler (bundan önce en azından bir fotoğraf çekebiliyordunuz), buna göre, anakartın değiştirilmesi maliyet açısından tamamen farklı bir onarım seviyesidir, tüm sözlerime göre, onarımdan önce stabilizatörle ilgili herhangi bir sorun olmamıştır, yönetici ne olduğunu nereden bildiklerini söylerdi, o zaman soru şu: anakartın değiştirilmesi maliyet açısından tamamen farklı bir onarım seviyesidir. Sebebinin ne olduğunu ve her şeyin nasıl çalıştığını anlamasalar bile tamir için ekipmanı kendilerine alıyorlar mı?...Eve geldikten sonra, Rusya'da fotoğraf ekipmanlarının onarımıyla uğraşan bir kişiye yazdı, sorunun özünü anlattı ve hemen bu "tamircilerin" stabilizatör döngüsünü kırdıklarını veya ana karttaki konektöre zarar verdiklerini söyledi...Genel olarak, bu bilgi ve Tüketici Haklarının Korunmasına İlişkin Yasaya ilişkin sözlerle günün ardından silahlanmış, onlara geri dönmüş ve kameranın incelenmesini talep etmiş, bu arızalar bulunursa masrafları kendilerine ait olmak üzere düzeltiyorlar. Sonuç olarak, analizden sonra, dengeleyici döngünün üç temas yolunun kırıldığı keşfedildi...Genel olarak lehimlendiler, bunu yapan usta sadece her şeyin olduğunu söyledi..., böyle bir özür duymadım, ayrıca toplandıktan sonra matrisin üzerinde bir leke bıraktılar, çıkarılmalarını söylediler, fotoğraf aparatı açıkken, yönetici onu bir dakikalığına alıp temiz bir matrisle geri verdi, kamera da açıktı, sensörü stabilizatör açıkken temizliyordum....Bunlar orada çalışan bu tür "ustalar", ekipmanınızı oraya taşımadan önce düşünün
Bu atölyede 16/12/2021 tarihinde video kamerayı tamir ettim, çok acil bir şekilde tamir etme isteğim üzerine 1 günde tamir ettirildim. İşlerini iyi ve verimli bir şekilde yaptılar. Teşekkürler.
28.01.2019 tarihinde başvurdu focus.by Canon 70D fotoğraf makinesinin arızalanması durumunda (ser.numara 1180200931). Bildirilen arıza - kameradaki düğmelerin kısmen çalışmadığı. Teşhisten sonra, anakart arızası nedeniyle düğmelerin çalışmadığı söylendi. İki seçenek önerildi: eski anakartın onarımı (fiyatı yaklaşık 300 ruble) veya yenisiyle değiştirilmesi (600 ruble). 03/04/2019 tarih ve 11247 sayılı yapılan çalışma kanununun kanıtladığı gibi, eski anakartın yenisiyle değiştirilmesine karar verdim, kartın maliyeti 500 ruble ve kurulum 100 ruble, toplam 600 ruble.
Bir yıl sonra, 07.04.2020 tarihinde kamera tekrar arızalandı (çekim sırasında ekranda pembe çizgiler belirdi). Tanıdıklarınızın tavsiyesi üzerine, 1. Gikalo caddesi'ndeki yetkili Canon servis merkezine başvurdu. Usta ile konuştuktan sonra hoş olmayan bir şekilde şaşırdım. Canon'un matta sık görülen kusurların olduğunu kabul ettiği ortaya çıktı. Canon 70D kartlarına tasarım özelliklerinden dolayı aşırı ısınma neden olur ve anakartı ücretsiz olarak yeni bir kartla değiştirir.
Bilmiyorum, bu gerçek kasıtlı olarak gizlendi focus.by , ya da bilmiyorlardı. Kameramı açtığımda, içinde eski tarz bir kartın kurulu olduğu ve onarım izlerinin olduğu ortaya çıktı
Sonuç olarak, iptal edilebilir bir Canon şirketine göre tahtayı ücretsiz olarak değiştirmem reddedildi. Yeni bir mat almak zorunda kaldım. ücret ve satın alma ve kurulum bana 340 r'ye mal oldu,
Toplam:
Yetkili bir Canon servis merkezinde ücretsiz onarım imkanı olmasına rağmen, tüm onarımlar için toplam 940 tl ödemek zorunda kaldım.
Suçu kabul etmediler, kitaba şikayet ve önerilerde bulundular.
Orijinalini göster
3
1
Eugene Zhushma
9. seviye şehir uzmanı
15 Temmuz 2022
İlk kez fotoğraf ekipmanlarının onarımıyla karşılaştım.. Bu özel servis merkezine gittiğime hiç pişman olmadım!) Her şeyi kontrol edip düzelttik, ama zaman gösterecek :)
İle iletişime geçti Fujifilm xe2 sensörü temizlemek için. Beklemelerini söylediler. 20 dakika ve her şey hazır. Genel olarak: kibarca, hızlı, verimli ve fiyatı memnun etti. Teşekkürler. Tavsiye ederim.
Kameramı tamir edemediler. Aynısını başka bir tane almayı teklif ettiler, yenilenmiş, ek ücret karşılığında. Altı aydan fazla benim için çalışmadı ve sorunlar başladı. Yenisini almak zorunda kaldım.
Dslr'mi mükemmel bir şekilde temizlediler, hızlı ve verimli bir şekilde merceğimi bir bonusla da kontrol ettiler! Çok teşekkür ederim! Herkese tavsiye ederim.