İncelemeleri destekleyeceğim - pis mağaza. Tüm mallar diğer noktalardan daha pahalıdır + kimsenin ihtiyaç duymadığı bir "sigorta" da eklerler - o zaman kayıplarla bile zorlukla kurtulabilirsiniz. Vitrinlerde (dizüstü bilgisayarlar, akıllı telefonlar) küçük ürün seçimi. 25 Kasım 2017'de fareyi tamir için kablolamadan teslim ettim - hala cevap yok. Bir buçuk ay fareyi "tamir ediyorlar" :-) Yetkin değiller, kahretsin. Doğrudan mağazaya ulaşamazsınız - her şey hemen ulaşabileceğiniz bilgi hattından geçer, ancak aramanın nedenini belirledikten sonra (hizmetin garantisiyle ilgili bir soru) aynı "bu sorunları yaşıyorlar" ve bilgi hattı sizi bu tür sorularla aramamanız için uzun süre sıraya sokuyor. En son 2015 yılının başında onlardan mal aldım ve bu son seferdi, bir daha asla!
Ofis sitesinin kendisinde mağaza hakkında gerekli bilgi yok, geri bildirim yok ve soru / cevap yok.