Bu imarethaneden bir CD-R diski aldım, diski değiştirmeye çalışmadığı veya parayı iade etmeyi reddettiği ortaya çıktı.Müşterinin konumuna girmek ve bir şekilde durumu çözmek istemiyorlar, itibarlarına tükürüyorlar, 1 yıldızı yakalarlar.
Orijinalini göster · Русский
А
Анастасия С.
6. seviye şehir uzmanı
9 Aralık 2024
Kapanmadan 5-10 dakika önce geldim, bir fotoğraf yazdırmak istedim (babam birkaç saat önce öldü ve fotoğrafı basmak için bir yer arıyordum) ve birkaç kez bana sipariş verecek vakti bile olmadığını söyleyen kızıl saçlı bir küstahla karşılaştım (yarın bana uygun olacağını söylememe rağmen), yüzümü kıvırdım ve mümkün olan her şeyden memnuniyetsizliğini dile getirdim. Son iPhone'da çekmiş olmama rağmen fotoğrafın kalitemin ne kadar kötü olduğunu 5 kez söyledim ve mükemmel olmayacağını anladığımı söyledim. Küçük olanın üzerine yapıldı, ama nereye gideceğini bilmiyordu ve bir kez daha zamanının olmadığını söyledi. Yönetimden bu kişiye dikkat etmesini rica ediyorum, insanlarla etkileşime girmemesi gerekiyor ve eminim ki müşteri kapanmadan 5 dakika önce gelse bile müşteri olmaya devam edecektir. Eğer hizmet etmek istemiyorsan, kapıyı kapatıyorsun ve kabul etmiyorsun. Ona karşı savaşabilecek yaşlı nüfus üzücü ve burada çoğunluğu var.