Her şey çok kötü. Hangi arabayı ve ne yaptıklarını yazmayacağım, çünkü ustalıkla «kendilerini nasıl koruyacaklarını» biliyorlar, «onarımlar» boyunca bunu yaptılar.Bir aydır yaptıkları ve yapmadıkları işi başka bir yerde herhangi bir sorun yaşamadan bir günde yaptılar. Bunun nedeni büyük olasılıkla onlardan bir araba için yedek parça satın almamdı, bu yüzden oldu, harcanan para için üzgünüm ve en önemlisi onlara döndüğüm için yüz kez pişman oldum. Olumsuz geri bildirimlerin sarıldığını düşündüm ama ortaya çıkmadığı ortaya çıktı. Hepsinin dezavantajlarını açıklamak için yeterli kitap olmayacak.Genel olarak, sadece fazladan zamanınız ve paranız varsa kimseye tavsiye etmiyorum.
Alexey, Peugeot 806.
Franz Center'a daha önce başvurdum, teşhis yaptılar ve yedek parçaları değiştirdiler, 12-13.09.2024g, 2.0hdı 2001 Peugeot 806 motorunun teşhisi için başvurdu. Saat 12'de aramalarını söylediler, aradım, Maxim'e yönlendirme dediler, artık bu tür arabalara hizmet vermediğini söyledi!!! Arabamı terk ettiğiniz için teşekkür ederim, hatırı sayılır bir sorunu çözen araba tamircileri ve elektrikçiler buldum ve şimdi araba giderken fısıldıyor, bir kez bile REDDETTİĞİNİZ için çok teşekkür ederim!!!!!
Sevgili yaşlı adamım Citroen Xantia'nın 2000 yılında bir topu uçtu. Onu Fransızcaya getirdiler. Oraya vardığıma göre, direksiyon rafını, fren disklerini ve kaliperleri değiştirmem gerektiğini düşünüyorum ve orada başka küçük şeyler de var. Araba üç buçuk aydır tamirattaydı. Beş adet direksiyon rayı getirildi. Biri Peter'dan bile. Ya bağlar uygun değildi ya da hiç böyle değildi. Ben kesinlikle çilingir değilim, ancak sabitlemeden sabitlemeye olan mesafeyi değiştirmek mümkün müydü? Hadi ama. Sonunda buldular, değiştirdiler. Arabayı biz aldık. Bu üç kilometre eve vardık ve ön tekerleği sıkıştı. Servisten bir çekici kamyon gönderdiler, hiçbir şey söylemek istemiyorum, çünkü arabaya otomatik bir makinede ve birkaç gün sonra mutlu bir şekilde arabayı alıyoruz. Üç ay boyunca kız arkadaşımın arabasına bindik. Ticaret öncesi ekipmana ulaşıyoruz ve tekerleğimiz dumanlı hale geldi, öyle ki yandaki arabadan bir yangın söndürücü teklif edildiler. Yarım saat sonra elbette yine oradaydı. Birkaç gün daha beklemek. Ve arıyorlar - alın. Zaten bilimsel acı deneyimle, önce kocam onu sürmeye karar verdi. Arabayı çalıştırıyor ama Stop sönmüyor. Bu genellikle tanka sıvı eklenmesi gerekiyorsa olur. Doldurdular, oradan taşınıyorlar ve her ihtimale karşı bir kuruş olmayan bir sıvı birikintisi var. Efendiyi arıyoruz, bu nedir diye soruyoruz? Ve sonra veriyor - size tankın çatladığını söylüyor!!! Bunu neden üç buçuk aydır ilk defa duyuyorum??? Ray için 960 ruble verdikten sonra tank için 70 ruble bulamaz mıyım? Neden sürekli iletişim halinde olduğumuz yönetici de bunu ilk kez duydu? İki gün daha ve bugün arabam var. Şimdi o ısınmaya başlamıyor, ama ben oraya bir daha ayağım yok. Toplamda, bir yere 3500 beyaz ruble verdim.
Bu durumda, elbette kendime ve usta Maxim'e en çok üzülüyorum. Herkes için acı çekti. Ve sonuncusu. Arabamı beğendim ve bu tür arabaların çöplükte yer olduğunu ima etmelerinden hoşlanmıyorum. Ustaların elleri koltuktan çıkmıyorsa ve bütçeyle sınırlanmıyorlarsa (bunu hiç pahalı söylemedim, yapmayın, buna ihtiyacım yok), o zaman böyle arabalar da restore edilmiyor.
Bütün hikaye için özür dilerim. Kaynamış
Bugün 24 Haziran ve ne söylemek isterim.
Yine de, iyi yapmak istiyorlarsa nasıl yapılacağını biliyorlar. Geriye kalan en küçük şey
Sabrınız ve anlayışınız için müdür ve yönetici Maxim'e çok teşekkür ederim.
Arabayı yaptılar ve başlangıçta yarı pişmiş olan her şeyi kaldırdılar. Teklif etmeme rağmen bunun için para almadılar (gaz kablosunu değiştirdiler ve bu onların sövesi değildi). Her şey harika. Başka bir akımın nerede ortaya çıktığını bulmaya devam ediyor. Geçen gün getirmeleri söylendi, bulacaklar.