Banka ve sistem korkunç, programları sürekli çalışmıyor ve destek hizmeti sadece «bekle, bekle» diyor ve sorun asla çözülmüyor. Programlarını halletmek için özellikle bankaya gittim, ancak sistemlerinin nasıl çalıştığını anlayacak kalifiye bir uzman yoktu. Sonuç olarak, sorunu yarım saat içinde çözen başka bir bankaya başvurmam gerekti. Genel olarak, bu en kötü banka!
Harika banka. Prensip olarak her şey oldukça hızlı bir şekilde yapılır, ancak Rusya Federasyonu'ndan iseniz ve banka kartı alma sürecini hızlandırmak istiyorsanız, Rusya Federasyonu'ndaki Kazakistan Cumhuriyeti konsolosluğunu ziyaret edebilir ve kendinize önceden bir IIN yapabilirsiniz. Sonra sım kart ve fatura kalır.
Bazı uzmanlar, bankanın faaliyetlerinin genişlemesinin Kazakistan'daki finansal hizmetler pazarının tekelleşmesine yol açabileceğinden korkuyorlar.
Bu endişeler için ana argümanlar aşağıdaki gibidir:
* Fridom Bank, müşteri sayısı ve işlem hacmi bakımından Kazakistan'ın en büyük bankalarından biridir.
* Banka, sigorta ve mikro kredi gibi finansal hizmetlerin diğer alanlarında faaliyetlerini aktif olarak genişletmektedir.
* Bankanın Kazak makamlarıyla pazardaki hakimiyetine katkıda bulunabilecek güçlü bağları vardır.
İşte Fridom Bank'ın faaliyetlerinin genişlemesinin Kazakistan'daki finansal hizmetler pazarının tekelleşmesine nasıl yol açabileceğine dair bazı özel örnekler:
* Friedom Bank, aracılık pazarındaki hakim konumunu, diğer aracı kurumlara fiyatları düşürmeleri veya müşterilerine daha uygun koşullar sunmaları için baskı yapmak için kullanabilir.
* Friedom Bankası, müşterilere dezavantajlı sigorta koşulları uygulamak için sigorta piyasasındaki etkisini kullanabilir.
* Fridom Bankası, mikro kredi piyasasındaki hakim konumunu yüksek faiz oranları talep etmek ve sert kredi koşulları uygulamak için kullanabilir.
Güzel ortam. Modern tasarım. Kartın kaydı sırasında telefonla ilgili bir sorun vardı. Yönetici her şeyi telefonundan yapmasına yardım etti. Daha sonra ayrıntılara (damgalı bir kağıt belgeye) ihtiyaç duyuldu ve bununla ilgili de herhangi bir sorun olmadı. İyi çalışıyorlar!
Gerçek kişilerle çalışmanın organizasyonu ... 90'lı yaşlardan itibaren
Elektronik numaralarla dev kuyruklar
Çalışanlar duyarlı, ancak kullandıkları program 90'lardan da, bu yüzden her şey korkunç derecede yavaş
Hizmet en üst düzeyde. Yetkin, kibar yöneticiler, sıra yok, uygun konum, otopark oldukça geniştir.Uluslararası ödeme kartı iki dakikada verildi. Kesinlikle tavsiye edeceğim.
Bankanın hizmet kalitesi, sahip oldukları ürünlerin kalitesinden büyük ölçüde topallıyor ve geride kalıyor. Banka müdürü ve bilgilerin% 90'ını kendileri bilmiyorlar.
Yöneticiler kibar ve hızlı çalışıyorlar. Hoşuma gitti. Miktarı çekmeye geldim, hemen her şey hazırdı. Birkaç imza ve hepsi bu. Ama önce bana 595 desteği aracılığıyla bir miktar sipariş etmem gerektiğini söylediler. Başvurumu hazırladılar ve ertesi gün gelip sorunsuz bir şekilde aldım
Kötü konum, otopark küçük, banka tarafından bakım pahalı. Her ödeme için 2000 tg alınır. Başka bir bankaya geçme fırsatı olurdu. İçi havasız. Klima çalışıyor, ancak normal şekilde ayarlayamıyorlar.
Haritayı almaya geldim. Kağıtları 30 dakika doldururken, bir arkadaşım bunu 5 için çevrimiçi olarak yaptı. Aynı zamanda kartın serbest bırakılmasını 3 hafta bekledi ve ben bir buçuk aydır bekliyorum. O hazır olduğuna dair bir bildirim aldı (şehirden ayrılmadan 5 dakika önce olsa da) ama ben değilim. Kartı ve hesapları kapatmaya geldiğimde, zaten ayrılmam gerektiğinden, Votsap'taki sohbet yoluyla teknik destek defalarca olmadığını ve ne zaman bilinmeyeceğini bildirmesine rağmen her şeyin hazır olduğunu söylediler.
Başvuruların akınını vb. Anlayabilirsiniz. Ama bu 1,5 ay çok fazla. Kimse hiçbir şey bilmiyor ve hiçbir şeyden sorumlu değil.
Her şey çok hızlı değil. Hiçbir şeye vakti olmayan bir uzman, yerleşik olmayanlar için kartların açılmasıyla ilgilenecek, her şeyi manuel olarak doldurması gerekiyor. Sonuç olarak, ne uygulama ne de web bankası çalışmıyor, buna göre kullanamazsınız
Kartı hızlı bir şekilde yaptılar, ancak elbette 3 gün boyunca çevrimiçi başvuru yapılamadı
Bankada 5-7 güne kadar dediler, aslında kayıt gününde getirdiler. Tavsiye ederim!
Peki, kart almanın basit olduğunu söylemek, hiçbir şey söylememek. Kendi metninizi ve tam adınızı 20 kez koymanız gereken metnin 10 sayfasını doldurmanız gerekir. Uygulama çok zayıf, ancak çoklu para birimine ihtiyacınız varsa, o zaman burada para birimine ihtiyacınız var
Hiç hizmet yok, telefonla kartların sadece şubede düzenlendiğini söylediler, başka bir şehirden kayıt yaptırmak için geldim, sistemde yok mu? Boşanma nedir? Destek için telefonla aradım, hala orada olduğu ortaya çıktı, o zaman quar kodunu tara ve doldur diyorlar! Ne? ne??? Neden buraya başka bir şehirden geliyordum? Quar kodunun arkasında, cidden mi? Kimse bu konuyla ilgilenmek istemiyor! Gördüğüm en korkunç hizmet!