Ekim ayında bir çocuk için gözlük sipariş ettim. Çocuklar için çok çeşitli çerçeveler. Danışman, tarifimiz için doğru çerçeveyi seçmeye yardımcı oldu ve raflardaki her şeyi nasıl ve ne olduğunu açıkladı! Gözlüklerimi alırken annemin tüm sorularını da yanıtlayan başka bir danışman vardı! Gözlükler çok çabuk yapıldı! Çalışmanız için çok teşekkür ederim, şimdi sadece size!!!
Söz verdiğim 5-7 gün yerine 3 hafta gözlük bekliyorum. Bu onun hakkında bile değil. Çok hayal kırıklığına uğradık. Bunun için böyle para ödedim mi? Delicesine hayal kırıklığına uğradım. Doktor çok iyi ama bakım korkunç.
Mükemmel optikler. Çok kibar ve yardımsever çalışanlar. Pediatrik göz doktoru çalışıyor. Hızlı gözlük üretimi (telefonla hazır olma bildirimi). İlgili tüm aksesuarlar mevcuttur (kılıflar, peçeteler, tıpalar vb.
Seçim iyi, ancak ihtiyacımız olan gözlük çerçevesi seçeneği yoktu.
Personel güler yüzlü ve yetkin.
Hemen yerinde bir puan seçimi var. Yani ihtiyacınız olan noktaları seçmek için tam döngü.
Genel olarak - tavsiye ederim.
Optikteki bir çocuğa ilk gözlükleri Nalibokskaya 36'da sipariş ettiler. Her şey süper!. Çok özenli bir danışman, güzel bir çerçeve ve kasa seçmeye yardımcı oldular.
Çalışanlara minnettarlığımı ifade ediyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
LENSLERE Mİ İHTİYACINIZ VAR? SİZ BURADA DEĞİLSİNİZ!!!
İlk lenslerimi almaya geldim, önce bir doktora randevu aldım, böylece sakince eksi ve bedenimi aldım. Sonuç olarak, herkes beni hareket halindeyken gözlük almaya ikna etmeye başladı. Reddettim, çünkü onları işin özelliklerine taşıyamıyorum. Ama yine ısrarla birkaç dakika bana KATEGORİK olarak hemen lens takamayacağımı, ancak gözlüklere ihtiyacımız olduğunu söylüyorlar (bu bir yalan). Gözlüklere para harcamayacağımı, ucuz lensler alacağımı anladıklarında, «siktir git" tavrı başladı. Tabii ki görüşümü kontrol etmedim, çünkü doktor gözlüklü insanların peşime geldiğini gördü ve sonuç olarak iddiaya göre 1 dakika içinde görüşümü kontrol ettiler (gözüme eksi bir pencere koymalarını söylediler, ne saçmalık). Seçenekler verilmedi. Bana 30 dakika ayırmış olmama rağmen, doktor ona hala bir şey borçlu olduğumu düşünerek ikiden fazla zaman harcamadı. Ben zaten sadece lens satın almaya ve bu korkunç optiklerden emekli olmaya karar verdim. Bir süreliğine kaydolmam boşuna değildi, her şeyi çabucak yapmak istedim! Sonuç olarak, bana 0 dikkat, çünkü lenslerim pahalı gözlüklerim değil. Ama sonra benim için zaman ayırdılar (şaşırtıcı!!). Ve sonra kız stajyeri doldurdu, hemen kağıda yanlış eksi yazdı (fark ettim ve düzeltmem gerektiğini söyledim). Fark etmeseydin ne olurdu??? Sonuç olarak, hiç kimse lenslerin stokta olmadığını bile söylemedi, tüm tasarımdan sonra öğrendim. HEMEN BÖYLE ŞEYLER HAKKINDA KONUŞMALIYIZ!!! Sordum ve bana 2. günün teslimatını söylediler. Ben de acilen lens istedim, bu yüzden bu süre benim için maksimumdu. Katılıyorum ve o zaman tüm kötülükler zaten. Ödemeden sonra bana teslimatın 5 gün olacağı söylendi, çünkü her gün teslimat yok! Kendim tahmin etmeliydim mi???? Bu iğrenç tavır nedir??? Biliyor musun, en komik şeyin ne olduğunu. Bir süre sonra lenslerimi aldım ve sonunda kağıt parçalarındaki lens çapının boyutunu değiştirdiler. NE? NE???? Gözlükçüler lens boyutunun çok önemli olduğunu nasıl bilemezler???? Benim bilgim olmadan neden değiştirdiler??? Tabii ki lens bana uymadı, çünkü doğru boyutta değil ve sonunda doğru eksi seçemedim, onları çöpe attım. EKSİ bir SÜRÜ SİNİR, parayı ve zamanı boşa harcadım. Diğer optiklerde her şeyi 20 dakikada yaptım ve her şey yolunda. Boşuna fantastik optikleri seçtim. 1/10
Bu optikte olduğundan daha kötü bir ilişki, uzun zamandır tanışmadım.Bir göz doktoruna muayene için kaydolduk, böylece daha sonra yerinde gözlük almak için çocuklara iki çocuk kaydedildi, anlamak için zamanımıza geliyoruz, ilk çocuğumu saat 18: 00'de (en yoğun saat) kaydeden Chizhovka'da yaşıyorum, kollarımda iki çocuk ve iki aylık bir bebekle geliyorum.
Kız bana göz doktorunun hastalandığını ve kaydın iptal edildiğini söylüyor.Buna ek olarak, başka bir güne kaydolmamı öneriyor ve doktor hastalanırsa beni arayacaklarını söylüyor.
Doktorun hastalandığına dair bir kayıt aldığımız aynı gün uyarmanın sorunu neydi
Çocuksuz olsaydım, kederli bir kitap isterdim ama kendime ve çocuklarımın ruh halini bozmak istemedim.
Lütfen personelinize işlerini verimli bir şekilde yapmayı öğretin.
Çok uzun zaman önce gitmediler, bize tamamen danıştılar, gözlükler aldılar, tüm artıları ve eksileri hakkında konuştular
Uzman Maria'ya özel teşekkürler
Hızla lensleri aldılar, her şeyi açıkladılar, anlattılar
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Полина Александрович
7. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2022
İlk olarak, çok küçük bir iç mekan ve aralarından seçim yapabileceğiniz çok az çerçeve var.
İkincisi, çalışanlar: "doktor", onu uzman olarak adlandırmak zordur. "Ben sadece görüşümü kontrol ediyorum" diyerek hiçbir konuda bana tavsiyede bulunamadım. Her iki gözümde de ostigmatizmi ortaya çıkardı (daha sonra geçerli bir doktor bunu yalanladı).
Üçüncüsü, fiyatlar! Puanlar için size 360 ruble ilan edildiğinde, burada bir şeylerin yanlış olduğunu anlıyorsunuz (sonuç olarak, skala alışveriş merkezindeki optika 38'de, bu yerde önerildiği gibi tüm bileşenlerle birlikte 150 ruble için gözlük sipariş ettim). Tek bir sonuç var - burayı optik ile adlandırmak yanlış olacak.
Bu yerde hoşuma gitmedi. Gözlüklerin maliyeti hakkındaki soruma sormaya başladılar. Ben de çerçeveyi seçtiğimizde lenslerin maliyetini aradık. Ve bu maliyet çok yüksek, hemen dile getirselerdi zaman kaybetmezdik. Müdahaleci ve tatsız.
Belsky 2 adresinde çalışan Fantastik optik personeline insanlara karşı duyarlılıkları ve nazik tavırları nedeniyle büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum