Tavsiyeleriniz ve seçiminize yardımcı olduğunuz için Gagarin'e teşekkür ederiz. Şarm el Şeyh'e bir tur satın aldık, otel reef oasis blue bay resort spa'dır. Otele veya tur operatörüne karşı herhangi bir şikayet yok. Kalkışa karşı sigortalar, tıbbi, transfer her şey çok net. Çok teşekkür ederim.
27 tatildeydik.07. 2019. Doğuda Ekvator alışveriş merkezinde bulunan Gagarin seyahat acentesinden bir bilet satın aldık. İmtihanı bize Inna'nın müdürü sattı. Tur seçimini beğendim ve daha pahalı turlara herhangi bir dayatma olmamasına hoş bir şekilde şaşırdım! Bana Rivne, Lviv ve Kiev'deki maliyet farkını gösterdiler, ancak ne yazık ki transfer maliyeti ve işte geçirebileceğim kayıp günler nedeniyle pratikte olmadığını açıklamadılar. Ayrıca, daha sonra ilişkileri anlayan birçok turistin aksine, Vavcher Aquopark'a dahil olmamıza sevindim)) Ama ne yazık ki tüm avantajlarımız burada sona erdi.
1) gereksiz sigortalar uyguladılar! Kalkıştan ve emekli bir anne için su parkına sigorta yapılmamasından.
2) tur fiyatlarındaki artış konusunda uyarmadılar! Bizimle aynı otele ve aynı tarihlere uçup başka bir acenteden bilet satın alan tanıdıklarımız uyarıldı.
3) Belarusça değil Ukraynaca sağlık sigortamız olduğu konusunda uyarmadılar. Emekli bir anne yanımıza geliyordu, 3 grup engellilik vardı ve bu bizim için çok önemliydi.
4) Tur için son ödeme tarihi sözleşmede 12'sinde belirtilmişti, ancak temsilci tarafından ödemenin son 15 günü olduğu belirtilmişti. Sözleşmede, sözleşme kapsamındaki ödeme şartlarına uyulmaması, fonların iadesi (iadesi) yapılmadan sözleşmenin feshedilebileceği belirtilmiştir!!! Bu sözleşmeyi evde dikkatlice okumam ve temsilcinin sessiz kaldığı tüm nüansları görmem iyi oldu!!!
5) transferden vazgeçtiler. Başlangıçta, temsilcinin bize ek hizmetler dayatmaya çalışmamasına ve paramızı nasıl kurtaracağımızı tavsiye etmesine sevindim. Bu yüzden tüm sorunlarımızı yaşamaya başladık! Dönüş yolu biletleri, kalkıştaki 7 saatlik gecikme nedeniyle kayboldu. Varışta havaalanında, en azından terminalimizde hiçbir yönde tek bir transfer otobüsü veya minibüs bulamadım. Muhtemelen bu, transferden vazgeçilmemizin sebebiydi.
6) Ayrılış için bize verilen belge paketi bana gösterildi ve ancak bu hatayı belirttiğimde onlarla tanıştım.
7) Kalkıştan önceki ruh hali bozulmuştu ve sorun yaşayacağımızı zaten tahmin etmiştik.
Ajan temasa geçti, ancak böyle gerçek bir yardım sağlanmadı, sadece boş konuşmalar yapıldı. Tüm sorunları kendi başımıza çözmek zorunda kaldık. Dinlenmenin son günü geri dönülmez bir şekilde kayboldu ve mahvoldu! Çünkü telefon görüşmelerinde ve internette başka bir ülkeden (Ukrayna'dan Belarus'a) nasıl geri döneceğimize karar vererek harcamak zorunda kaldım. Umarım geri bildirimim kuruluşun işteki hataları düzeltmesine yardımcı olur!