Benim durumumda her şey çok iyi çıktı. Danışman, gereksinimlerime uygun olarak en uygun seçenekleri seçerken, diğer birçok salonun aksine daha pahalıyı koklamaya çalışmadı. Kapı, ilan edilenden daha azını bekliyordu. Hızlı ve iyi kuruldular. Tüm çalışanlar kibar ve temizdir. Kapının kalitesi hayal kırıklığına uğratmadı. Sahip olduğum en önemli gereksinim, iyi ses yalıtımıydı. İnan bana, Grand serisinin kapıları harika bir iş çıkarıyor. Örneğin: Köpeğim yüksek sesle havlıyor. Onu daha önce platformdan metal kapılarla ayrılmış asansör odasında duymuştum. Ve kapıda durduğun zaman, sanki o kapı yokmuş gibi. Metalüks kapılarla, kapımın yanında dursam bile köpeğimin en az 500 metre uzaktaymış gibi havladığını duyuyorum. Genel olarak-tavsiye ederim
Müşterilere karşı kötü tutum ve sözleşme kapsamındaki koşulların yerine getirilmemesi. Kapıyı bir aydan fazla bekledim ve sonra aradılar ve aksesuarların ihtiyaç duyulan şey olmayacağını ve bana uymayan başka bir tane koyacaklarını söylediler. Sonunda kapıyı reddettik, ön ödememizi bize iade ettik, ama nasıl... onlardan borç verdiğimi ve vermediğimi hissediyorum. Yöneticiler müşterilerle nasıl iletişim kuracaklarını bilmiyorlar, genel olarak sözleşme korkunç, sadece bireysel girişimcilere gitmekle kalmıyor, bu yüzden size 3 aya kadar kapı açabiliyorlar ve kusurla teslim ederlerse ve kabul etmeyi reddederseniz, onlara kapının maliyetinin% 10'unu ödemelisiniz. Onlar için bir sözleşme yapılmıştır ve Alıcının sözleşme kapsamında hiçbir hakkı yoktur. Şikayet ve öneri kitabında sürekli şikayetleri var. Korku!!! Artık asla ayağım olmayacak ve arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma onları atlamalarını tavsiye edeceğim!
05/23/21 kurulumun aciliyetini tartıştılar ve Kız, 27-28 kapı açılacağına söz verdi, bu da bizim için uygundu. Ön kapı için bir satış sözleşmesi hazırladılar. % 100 ödedik.
29 Kendimi geri aramak zorunda kaldım çünkü kapımız hakkında hiçbir bilgi yoktu. Kız, kapımız tonajdan geçmediği için bir hafta daha beklememiz gerektiğini söyledi.
İmkansız olana kadar zorunlu değildir, çünkü teslimat hizmeti her gün seyahat eder. Kurulumun aciliyetinin ne için söz verileceği ve tartışılacağı belli değil.
Teslimat ile ilgili sorunlarınızı, alıcılarınızın çıkarlarına göre telafi ederek çözmek, müşteri odaklılığından bahsetmemek en azından güzel değildir.