Mayıs sonunda Drugochenko'nun doktorunun randevusundaydım (9 ofisi). Alçıyı çıkardıktan sonra geldim, bana başka bir şehirde uyguladılar, yer değiştirmeden kapalı bir kırık vardı.
Resepsiyondan son derece memnun kalmadım, çünkü doktor saygısız ve kaba davrandığı için, çatlağın görülebildiği fotoğrafıma baktıktan sonra, herhangi bir kırığım olmadığını, bunun genellikle saçma olduğunu söyledi...Ona göre, bir ay boyunca böyle acı çektim ve koltuk değneği ve alçıyla yürüdüm ve genel olarak tüm bunları uydurdum. Başka bir doktordan bir sonuç ve ellerinde bir fotoğraf vardı. Böylece, diğer doktorun uzman olmadığını ve kimin bilmediğini de onayladı. Girişte, sanki sıradan insanlar onunla eşleşmemiş gibi merhaba demedim bile, o sırada ne olduğunu ve ayağımın nasıl olduğunu belirtmedim. Kısacası, ona bir kez daha gelmek istemezdim ve kimseye tavsiye etmezdim. Ve bence ben yalnız değilim, sırada otururken resepsiyonunda bulunan diğer insanlardan yorumlar duydum.
Muhtemelen Mezarların ve belki de tüm Rusya Federasyonu'nun tek sefil tıbbi kurumu. Hepsi akışta, ziyaretçilere dikkat sıfıra yakın... Bir zamanlar anneye resepsiyonda alkolik denirdi (parmaklarının maviye dönmesiyle geldiler), yakın olsa bile alkol kabul etmese de...Yanımda yanlış bacağındaki kadına rengen yaptılar... Akraba, tek bir röntgen ile "skaliyozdan tedavi edildi" (tabii ki doktorun sonucuyla)... Aynı zamanda doğumdan beri hastaydı... Hatayı kabul etmediler, özür dilemediler, bir kez daha yaydılar... Minsk'te iki kez doğru yapmadıklarını söylediler ama biz profesyoneliz... Müdürün çözecek zamanı yok, soruya kadar telefonda yarım saat boyunca "külotlar hakkında" konuşuyordu, görünüşe göre arkadaşıyla... "Şimdi her şeyi bırakacağım ve anlamaya gideceğim" cevabı... Kuyruğu düzenlemek ve ziyaretçileri kabul etmek hayır!!! Herkes kendine bir argüman bulur - "sıra olmadan tekrar tekrar"... Sevgili Mezar sakinleri, Pervosovetskaya'ya giden yolu geçin veya bir ambulans çağırın... Orada size bir İnsan olarak saygı duyacaklar, hepsini araştıracaklar, empati ve anlayışla yardım edecekler!!!!
Bugün 7/21/24 tarihinde ciddi bir yaralanma ile acil servise gitti. Doktor Ivanov D.A başkanlığındaki ekip tarafından bana ne kadar hızlı ve profesyonel bir şekilde yardım verildiğine şaşırdım.
Size büyük teşekkürlerimi sunuyorum sevgili doktorlar, Asil çalışmalarınızda size başarılar diliyorum!!!
Hastalara karşı kaba bir tutum. 11/04/2024 tarihinde travma merkezini ziyaret ederken, Denisenko'nun travma merkezi başkanı Natalya Mikhailovna'dan hastalara karşı tüm kaba ve saygısız tavırları yaşadım. Rach'ta işyerinde sağlıksız bir durumdaysa ve kötü bir ruh halindeyse, bunlar doktorun sorunlarıdır ve hastalar bundan muzdarip olmamalıdır. Ve olumsuzluklarınız ve memnuniyetsizlikleriniz yanınıza alınmalı ve özel yerlerde ifade edilmeli, fırsatlarda olmadığı gibi değil.
Ahaha, hayır, personel mevcut, bu kesinlikle bir artı. Müşterilere karşı tutum, genel olarak beklenen ücretsiz müşteriler gibidir.
Sıra ... pekala, kırığın bir şekilde orada birlikte büyüyeceğine dair düşünceler, kuyrukta geçirilen her saatin her 15 dakikasında bir ziyaret ediliyor. Böylece, yirmide bir kez, bu mantra acı içinde inlemekten daha ikna edici geliyor :)
Zaten incelemesini yayınlıyordum, Kurumun atanması tek bir şeyi haklı çıkarıyor, ancak hastalar için küçük bir oda televizyonun bir rapor çekmesi için sıkışık geldi, ancak her şey hala değişmiyor
Tamamen erkeksi bir yer, gerçek hatunlar burada uçsalar da, burada seninle törene katılmayacaklar, hak edecekler, empoze edecekler ya da şanslıysan buraya empoze edeceksin.
İnsanlar işi yığınla biliyorlar ama her zaman olduğu gibi, ancak hastaları izlerken, doktorun kabalığını çok sık duyuyorsunuz ve her iki tarafın da paniklemesine kadar duymuyorsunuz
Yakın zamanda travma ile ziyaret etmek zorunda kaldım.Çok hızlı ve hızlı bir şekilde incelendiler.Dürüst olmak gerekirse beklemiyordum bile.Kayıtta çok hoş bir kayıt memuru Alesya var.Kibar, her şeyi çabucak resmileştirdim.Çok iyi içgörüler kaldı.
Bu kurumun personeline bal'a minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Özellikle hassas ve dikkatli bir tavır için C'deki Khaletsky'ye, çok samimi bir doktor!
Yaralanmadan sonra acil servise gitmek zorunda kaldım. İzlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Birincisi: Şu ana kadar harika şehrimizde uzuv yaralanması olan hastaları kabul etmek için tüm gereklilikleri karşılayacak bir klinik binasının inşa edilmemesi üzücü. Hastaların acısız bir şekilde girebilmesi için basamakları olmayan bir bina. Dar koridorlarda iki kişi ısınmayacağı için havadar. Ve bu acil durum!!! İkincisi: Bugün resepsiyonda doktor Drugochenko S.V. kaba davrandı, resepsiyonun sonunda hakaretlere, hatta küfürlere bile izin verdi. Hasta bir hastaya karşı bu tavırla daha önce hiç karşılaşmamıştım. Bugün gerçek bir şok yaşadım! Neler oluyor? Seni küçük düşürmesine izin veren bir doktor oturuyor, tüm problemlerini umursamıyor. Yakınlardaki hemşire, tanık olmamak için bir çatışma durumunun ortaya çıktığını görünce hemen randevudan ayrılır: tıbbi ahlak. Doktorun yetersizliğini bir şekilde gidermek yerine ofisten çıkıyor. Görünüşe göre tüm bunlardan bıkmış durumda. 21. yüzyılda bu nasıl kabul edilebilir: randevunun sonunda kameradan uzaklaşarak doktor sizi yarım yüz küstahça küfürle gönderiyor mu? Tavsiye, yardım için gelen adamın mı? Neler oluyor? Çalışmak istemiyorsun - emekliliğe git, istifa et, başka bir doktora yer aç. Saygıdeğer doktor, sizin yaptığınız gibi size de tedavi edilmesini diliyorum. Üçüncüsü: diğer doktorlar burada çalışıyor: nazik, özenli, yardım etmeye hazır. Hepsine çok teşekkür ederim! İş kesinlikle zor. Gerçek sağlık doktorları için! Sabır ve iyimserlik!
Acil servisin kendisi iyidir. Konum pek iyi değil. Oraya varmak çok uzak. Araba olmadan hiç zor değil. Otopark var, ancak büyük bir insan akını olduğunda, felaketle yetmiyor. Ayrıca bir ambulans da gelip hastaları hastaneye götürebilir.
Uzmanlar iyidir. Ama aynı zamanda yaralanma mevsimi olduğunda sıra çok büyük. Ve önce doktora gidin, sonra anlık görüntü için bir kilometre sırası. Sonra tekrar doktora görün. Bir saatliğine değil, bir günlüğüne sıkışıp kalabilirsiniz! Sezon için en az bir uzmana daha ihtiyacımız var.
Merhaba! Travma merkezi hakkında sadece iyi şeyler söyleyebilirim. Kendisi böyle bir sorunla karşı karşıya kaldı. Doktorlar mantıklı, hemşireler özenli. Herkes onlara ellerinden geleni yaptı. Tek olumsuz, her zaman birçok insandır, kabul konusu tam olarak düşünülmemiştir veya yeterli doktor yoktur veya oda çok azdır....
Buraya döndüğünüzde, uzman doktorlar size hızlı bir şekilde yardım edeceklerdir. Personel çok kibar . Çok çabuk kabul edilirler. Hastalara karşı nazik davranmak acı verici olmadan yapılır. Ama buraya gelmemek daha iyidir, ama eğer düştüyseniz endişelenmeyin. Her şeyi acısız bir şekilde yüksek oranda yapacaklar.
Mükemmel personel doktorların profesyonelliği!!!Kocası 1 Ocak ayında bacağını kırdı 2 sabah döndüklerinde, izin günü olmasına rağmen her şey profesyonelce çok hızlı geçti.Doktor Tabanyukhin ile tedavi ediliyoruz, ona ve hemşiresine karşı dikkatli bir önyargımız yok!Yardımlarınız, anlayışınız ve profesyonelliğiniz için beyaz önlüklü insanlara teşekkür ederiz!!!
Bu farklı bir hikaye. 12 Şubat'ta annemi getirdim, görünüşe göre insanlar görünmüyordu, 1 ofis çalışıyor. 3 saat resepsiyona oturdular, fotoğraftan 1 saat sonra resepsiyona geri döndüler ve kahkahalar ve günahlar oldu. İnsanlar elbette skandalladılar, ancak doktorların suçu yok, travma doktorlarının eksikliği var. Ama neredeler? Meduniver Vitebsk, Minsk, nereye gittiler, ah?
Bu kurumu Dr. Tabanyukhin S.K. ile ziyaret etme şansım oldu Bu bir doktor değil, hastalarına girmesine izin verilmiyor...müstehcen, kaba bir şekilde ifade ediliyor, tüm tedavi süresi boyunca sadece hastalık iznini kapatmaya istekli olduğumda endişeliydi. Çürük eklemdeki ağrı şikayetlerimi hiç duymadım, gözlerimdeki kıvılcımı incelerken ağrıdan! Bu doktor değil, kasap! Böyle doktorlar olmamalı, yardım için sizinle iletişime geçiyoruz ve kişisel olarak evinize gelip bir şey talep etmiyoruz! Daha insan olmanız gerekiyor, beyaz bir bornoz giydiğinizi unutmayın!
Zamanında verdiğiniz yardım için, profesyonellik için teşekkür ederim bal.personel. Doktor Pechoro V.V.'ye insanlara karşı özenli ve yardımsever tutumu için ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.
Doktora gitmek için birkaç saat içinde sıraya girmeniz gerekir. Oturacak pek bir yer yok. Ve en üzücü olan şey, fotoğrafların nasıl çekildiğidir. Kalça kırığı olan babam, ikamet ettiği yerdeki kliniğe tekrar fotoğraf çekmeye gidene kadar 2 hafta geçti... Kendisi birkaç yıl travma merkezine başvurdu, aslında bir çatlak olduğunda bir gerginlik yazdılar... İşte bu tutum ve hizmet...
Acil yardımlarınız için cerrahlara teşekkür ederiz! Kırıldı ve kaliteli danışmanlık aldı! Derhal fotoğraf çektiler, alçıyı uyguladılar ve noktalara göre sonraki eylemlerimi anlattılar! Hastaneden sonra pansumanlarla ilgili herhangi bir sorun yok. Tek eksi kuyruklardır(((((
Acil servise girdiğim gün çok fazla insan yoktu, kayıt defterinde top uzmanı kibar ve nazikti. Parmağımı diken cerrah "akrobasi" her şeyi dikkatlice dikti, yara izi küçük.(soyadını hatırlamıyorum, yıllarca, uzun boylu, orta yapılı bir adam)
Bu kuruma nadiren katılıyorum (bu bir artı), son zamanlarda dönmem gerekti. Reçete edilen tedavi için doktora teşekkür ederim, iki gün sonra yardımcı oldu. Ama bu iki gün izin günlerim değil, iş günlerim olsaydı, o zaman tek ayak üzerinde çalışırdım, çünkü çürük işe gitmemek için bir neden olarak görülmüyor, ama fiziksel olarak zor işim var. Asıl mesele, her şeyin kültürel olarak kibar olması ve yardımın ücretsiz olarak sağlanmasıdır!
Burada gündemdeydim, kendime bu konuda ne yapmam gerektiğini sormaya karar verdim, ayrı bir yön alacağımı ve başka bir zaman gideceğimi söylediler, şakacılar hala orada çalışıyor, hepsi kötü, hoş bir yer değil
Mümkünse çalışırlar. Çabuk ol. Böyle bir insan akışı. Ve doktorlar sinirsiz sakince her şeyi açıklıyorlar. Aferin beyler. Her zaman çok insan vardır. Biz böyle şanslı kudretli insanlarız.
Kış sonunda yaralanmıştı: sağ kolu çıkık ve omzunu ciddi şekilde yaraladı.
Dr. Drugochenko Svetlana Vitalievna beni kabul etti. Çok sempatik, yardımsever, profesyonel bir doktor. Şahsen bile kendim özel bir kıyafet giymeme yardım ettim, kıyafetlerimi çıkarmama ve daha sonra giymeme yardım ettim.Doktor ve insan olarak çok özenli, empatik, hoştur.
Yardımı için ona çok minnettarım, randevusuna geldiğime sevindim.
Ona iş ve kişisel yaşamında daha fazla başarı diliyorum.
Sıkışık oda. Gerçekten daha geniş hale getirilemez mi? Sıkışıklıktan dolayı tüm hastalar tetikte. Doktorlara soru sorulmuyor - kirle sulanıyorlar, ancak işlerini mükemmel bir şekilde yapıyorlar, dayanmadan, sinirleri olmadan, ancak soruları sakince cevaplayarak, açıklamalar yaparak, sakinleştirerek. Bu koşullarda çalışmak için doktorlar düşük bir eğilime sahiptir. Profesyoneller gerçekten orada çalışıyor.
Hastalara karşı tutum iyidir. Bekleme süresi farklıdır, hava durumuna bağlıdır, tatillerde çok sayıda insan vardır, ancak bu hastalara karşı tutumu etkilemez.
Çocuğu kabul etmediler, ama yapabilirlerdi.Bölgesel olarak daha yakın oldukları için geldiğimizi bilmiyorduk, bizi bir çocuk acil servisine gönderdiler.Bunun doğru olmadığına inanıyorum, çocuğa bile bakmadık, vakalar farklı.
Her şeyi beğenmek için, ancak yalnızca kuponlarla her zaman yanlış olan bir şeyi zamanında kabul ederler, aynı zamanda sırayla kabul ettiklerinde de alırlar.
Kuyruklar, kuyruklar. Muhtemelen bu asla değişmeyecek. 2 gün önce tam oradaydım. Sakinleştirici olan tek şey resepsiyona liderlik eden uzmanlardır. Kabul edecekler, tedaviyi reçete edecekler.