Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, yakıt püskürtme tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, motor bloğu tamiri, amortisör tamiri, basınçlı hava kompresör tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, katalizör temizleme, kumanda kolu tamiri, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu, turboşarj tamiri, motor endoskopisi, motor yağlarını çözme, hidrolik direksiyon tamiri
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Moskvich, Rover, Lifan, Chevrolet, Ford, FIAT, Alpina, Geely, Isuzu, rus arabaları, Lexus, Acura, Land Rover, Aston Martin, avrupa arabalar, Lada, VAZ, Alfa Romeo, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Buick, Cadillac, Audi, BYD, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Honda, ağır vasıta, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Chevrolet Niva, Hyundai, Austin, Renault, SEAT, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ticari, Ravon, Zotye, Tesla, Genesis, Voyah, TANK, Jetta, elektrikliler, RAM, Belgee, Zeekr, hibrit, Lynk&Co
Hayvanlarla girilebilir:kedilere ve köpeklere izin veriliyor
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme, havale, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme
Yağ pompasındaki basıncı ölçmek için acil bir ihtiyaç vardı, ford otomobili, 10.07.24 Çarşamba günü adamları aradım, bir pencere olması şartıyla kabul etmeyi kabul ettiler, sonuç olarak pencere görünmedi ve ertesi gün sabah açıldıktan sonra kabul edeceklerini söylediler, iyi geldim, ortaya çıktığı gibi, yedek ustabaşı bilmiyordu, kaydım yoktu, arabayı sürdüler, incelemeden sonra bir karara vardılar, iş için bir kiracıya ihtiyacımız var, tamam gün içinde herhangi bir zamanda bekleyip gelmeyi kabul ettim, aynı günün akşamı uzun yola çıkmanız gerektiğini açıkladım. Bu nedenle, doğrulama kritiktir, yardım edeceklerine söz verdiler, bu yüzden başka kimseyi aramadılar, sonra kimse sessizliği aramıyor, öğleden sonra saat 1 civarında kendim aradılar, sizi hatırladığımızı söylediler, endişelenmeyin, bir daha bekleyin, tamam bekliyoruz, doğal olarak tekrar sessizlik oldu ve sonra aramalara cevap vermediler. Müşterilerinize ve sonunda bir uzman olarak kendinize saygı duyuyorsanız, en azından telefona cevap ver ve olduğu gibi söyle, ama ne yazık ki bu onlarla ilgili değil, sonunda kendi sorumluluğunuzda gitmek zorunda kaldınız, çünkü akşamları başka seçenek yoktu. Bu müşteri odaklılık seviyesidir. Ve evet, kimse ne Perşembe ne de Cuma günü geri aramadı, aslında inceleme burada.
Birkaç yıldır çeşitli konularda çocuklara dönüyorum - gerekirse her zaman yardım edecekler, yardımsever ve sabırla açıklayacaklar, gülümseyerek ayrılıyorum :) Teşekkür ederim!
Antifriz sızıntısı sorunuyla geldim. Sorunun özünü anlattı. Radyatörde bir sorun olduğu ortaya çıktı, değiştirdiler.
Arabayı aldım, bir gün sonra antifriz sızdı. Başlangıçta ele aldığım sorun çözülmedi. Radyatör dışında sorun olmadığını bildirmelerine rağmen. Sorumu çözmek için geldim. 5 gün sonra arabayı aldım, hikayelere göre sorunu çözdüler. Arabayla 30 dakika ve araba kaynamaya başladı. İkamet yerine geleceklerine ve sorunun çözümüne yardım edeceklerine söz vermişlerdi. İlk gün gelmedik, yarın geleceklerini söylediler. Ertesi gün de gelmedik. Telefonu kaldırmadılar.
"Mükemmel" araba servisi.