Herkese iyi akşamlar! Her zaman olduğu gibi, bu organizasyonla çalışmaya başlamak olumluydu. Sipariş verdiler, ödediler, aldılar. Hatamı itiraf ediyorum, depodaki her şeyi derinlemesine kontrol etmedim, önce kapaklı mide kapasitelerini sipariş ettim ve görünüşe göre birbirlerine uymuyorlar. Bunu o zaman ittiğimi fark ettim. İşte onlara ihtiyacım olduğunda. Viber'e yazdım - inanmadılar. Videoyu gönderdikten sonra diyalog başladı, ancak istediğim açıdan değil. Bireysel girişimci aracılığıyla ödeme yaptım ve ortaya çıktığı gibi - bu bir sorun. Faturalar sipariş etmem ve iade makbuzları yazmam gerektiğinden, başka türlü sorun çözülmüyor. Sonuç olarak] satın almayı kabul ettiğimde, ihtiyacım olan kapakları ve kapları tekrar satın alacağım, canım yönetici ödememi sağarak hemen bana faturalandırdı ve sonra bir tür ruh halimin böyle olmadığını ve bana başka hiçbir şey satmayacaklarını yazdı. Onlardan tavuklar için bir ızgara aldığımı henüz yazmadım ve şimdi tanrı garantiyle sorunun nasıl çözüleceğini bilmiyorum.. Bu yüzden bana böyle bir şey satmadılar, yükümlülükten vazgeçmediklerini söylediler, ancak iade edilebilir bir faturaya ihtiyaçları var. Öyleyse NEDEN BAŞLANGIÇTA BİRBİRİNİZE UYMAYAN ŞEYİ SATASINIZ? ŞOKTAYIM. Müdürün telefonu verilmedi.ama onunla gerçekten konuşmak isterdim. Ancak planlar fritöz, fırın vb. Satın almaktı. İki kapasite nedeniyle şirket tam teşekküllü bir müşterisini kaybetti.
Kuruluşun kendisine karşı böyle bir şikayet yoktur. Hurakan HKN-10SN spiral hamur karıştırıcısını sipariş ettim, bunun Çinli markalardan tamamen düşük bir çubuk olduğunu biliyorum, ama öyle olsun diye.... Gürültüden bahsetmenin bir anlamı yok, titreşimlerden sürekli bir şey ayrılıyor, sonra tahtada bir şey var, sonra düğme batıyor. Genel olarak, şimdiye kadar birlikte çalıştıkları her şeyden bu en kötü seçenektir.
Kahvehane için soyuldular, büyümeyle ilgili sorunlar vardı.buzdolabıyla, çocuklar masrafları kendilerine ait olmak üzere yenisiyle değiştirdiler, çünkü servis merkezinden çözüm yoktu (sızıntı oldu )