İnceleme olumsuz. Bu ofisi iki kez ziyaret ettim. Ve sanırım bir kereden fazla mecbur kalacağız.
Ben kendi üyemin eşiyim (seferber olmuş). Eşimin bankadaki çıkarlarını genel vekaletname ile temsil ediyorum. Banka ziyaretinin amacı telefon numarasını değiştirmektir (karta bağlı olan telefon numarası bize ait değildir)
İlk ziyaret, bankaya yazılı bir itirazın hazırlanmasıyla sona erdi. Bu itiraza hiç cevap alamadım.
İkinci ziyaretin bir sonucu olarak, herhangi bir itirazın olmadığı ortaya çıktı. Kaybettim, işlemeye başlamadım veya başka nedenler bulamadım, asla anlayamadım.
Yeniden itiraz yazdım.
Genel vekaletname varsa, telefon numarasını değiştirme konusunu çözmek mümkün olmadı. Genel vekaletname, kişisel verilerde değişiklik yapmak da dahil olmak üzere tüm yetkilerin bana devredildiğini açıkça belirtmiş olsa da.
Teknik destek servisinin sözlü açıklamasına atıfta bulunan banka çalışanları, hesap sahibinin yokluğunda kişisel verilerin değiştirilemeyeceğini söylüyor. Bu, müşterinin güvenliğinin ihlalidir. Peki bankanın başlangıçta telefon numarasında bir hata yapmış olması bir güvenlik ihlali değil mi?! Dahası, çalışan verilerin bir kısmını herhangi bir kafa karışıklığı ve sorun yaşamadan değiştirdi - askeri kimlik verileri pasaport verileriyle değiştirildi.
SVO bölgesinde bulunan bir kişi bankanın ofisini şahsen nasıl ziyaret edebilir??? Görünüşe göre banka çalışanları, teknik destek personeli bir kişinin savaşta olduğunu anlamıyor!!!! Ve ofise gelemez!
Destek önlemleri nerede? Yüksek tribünlerden bahseden aile üyelerine, düşmanlıkların gazisi olan NWO katılımcısına yardım nerede????
Çevrimiçi bir banka kurmak için telefon numaranızı değiştirmenizi rica ediyoruz.
İğrenç banka!Destek hiçbir şeyi çözemez, bunun bir anlamı yoktur.Kartın temel olarak kilidini açmak için şubeye gitmeniz, uzun hizmet nedeniyle kuyruklarda durmanız gerekir!Uygulama ara sıra çalışmıyor, hiçbir avantajı yok.Bankanın desteğine başvurdum, kartın engellenmesinin nedenini açıklığa kavuşturmak için (bildirim ve sms gelmediği için) cevap vermeye tenezzül edene kadar 29 dakika bekledim, sonuç olarak pratik bir şey duymadım, ofise gönderdiler.Kredi kartını kapatmak için, hesabınızı kapatmaktan mümkün olan her şekilde caydırılacağınız ofise de gitmeniz gerekir.Bu bardağı taşıran son damla oldu.
Пришел открыть накопительный счет под 16,5%.так как я новый клиент.правда только первые 2месяца,с третьего 10%.оформили какой то договор,но мне на руки второй экземпляр не дали.положил у них в банкомате.скачал приложение.в общем все делал как говорила сотрудница.даже надо было доложить 3000руб сверх договора в этот день,что бы якобы заработал счет.в итоге пришел почти через 3месяца снять леньги или заказать.а эта же сотрудница говорит,что они счета не открывают,только онлайн и у меня.были просто деньги на карте и никаких процентов.вот такой банк