Mükemmel klinik, nazik, kibar çalışanlar çalışıyor, güler yüzlü personel çok iyi bir ekip koordineli, tanrı tüm çalışanlara sevginin mutluluğunun sağlığının tüm arzuların yerine getirilmesinin refahının şansını anlamada iyi şanslar versin!!! Saygılarımla Kısa V. N.
Bu sağlık kurumunu ziyaret ettikten sonra şunu söylemek istiyorum::
1. Kayıt ofisinin yakınındaki belgelerin doldurulması için yerler sağlamak, yani hastaların gerekli belgeleri doldurabilmeleri için kayıt ofisinin yanına küçük masalar kurmak.
2. Hizmet kalitesini artırın: Doktorların hastalarını rahatsız etmemesi ve gereksiz çatışmalardan kaçınması için hasta bakım kalitesini iyileştirmek için personele eğitim vermek.
3. Tansiyon ölçümüyle ilgili sorunu çözmek için: Doktorlar tansiyon ölçümüne yardım etmeyi reddetmişlerse, bu durumun tekrarlanmaması için nedenleri açıklığa kavuşturulmalı ve önlemler alınmalıdır. Lütfen acil yardım için özel bir ofis kurun! Böylece hasta, sağlığında bir bozulma hissederse veya yüksek tansiyonu yükselirse böyle bir uzmana başvurabilir! Hasta neden ofisten ofise koşmalı ve doktorlardan ona yardım etmelerini istemeli ve karşılığında reddetmeyi duymalı?! Bu nerede görülüyor??? Doktorun hangi tıp alanında yetkin olduğu ne fark eder: pratisyen hekim / yoğun bakım uzmanı / göz doktoru, hatta bir sağlık görevlisi! Siz doktorsunuz ve ilk göreviniz: hastaya yardım etmek!
С моего Европейского берега очень далеко, прием ведётся по талонам, меня принимал доктор Ковалевский К.П.сосудистый хирург, очень внимательный, доброжелательный, Территория огромная, доехать можно на 28 маршруте, на такси быстрее.