Ziyaretten önce yorumları okudum, ancak en kısa bekleme süresinden dolayı onlara kaydoldum. Km için zamanında kabul ettiler, kararlaştırılan zamanda bir araba verdiler, danışman Denis benimle çalıştı, kibar, bence araba ile çalışma hakkında tam bilgi verdi, yüzde 10'luk indirim hoş bir ikramiyeydi. Varışta, Hende'nin Jili'ye hizmet ettiğini hemen anlamadım, ancak personel yollarına çıkmaya yardımcı oldu. Kafedeki bekleme alanı fena değil ve doğrudan resepsiyonda ücretsiz içecekler sunuluyor. Burada hizmet hakkında hiçbir şey söyleyemezsiniz çünkü onu görmüyorsunuz, çoğu merkezde çalışma sürecini gösteren ekranlar asılıyor. Genel olarak...Söyleyecek kötü bir şeyim yok, bana en az 4,5 çekiyormuş gibi geldi. Tabii ki park yeri çok küçük, ticarette birçok araba var, başka bir yerde ticaret düzenleyebilirsiniz, çünkü müşterinin arabayı koyacak yeri yoktur.
Mükemmel hizmet.
Memnun olan ilk şey, iki aylık kuyrukların olmamasıydı. Salı günü aradım. Çarşamba için zaman teklif ettiler. Perşembe gününe erteledim çünkü karterin korumasını koymak istedim, stokta yoktu, ancak 5 güne kadar sipariş altında. Zaman kaybetmemek için kendiniz satın almak daha kolaydı. Bunu saat 16.00'da koruma kurulumu ile kaydettik. İki saat içinde yaptılar ve konuştular.
Genel olarak memnun kaldım. Fiyatlar +/- Geely'nin diğer resmi hizmetleriyle karşılaştırıldığında aynıdır.
Tam olarak garanti hizmetiyle karşılaşmadığınız sürece güzel adamlar.
Havada ayakkabılarını değiştiriyorlar, servis defterinin tüm hükümlerini göz ardı ederek, hareket halindeyken garanti kapsamında onarımın reddedilmesinin nedenlerini buluyorlar. Garanti kapsamında mühendis, araca yaklaşmadan bile mekanik hasarları belirtti, konunun farkında değildi, sadece istediği gibi belgeleri doldurdu. Bu hizmet yönetmelikte yapılmaz, noktalar baldadan doldurulur.
Herhangi bir inceleme, müşterinin sorununa katılım, yeterli argümanlara tepki beklemeyin bile.