İyi bir ürün yelpazesi vardır, ancak genellikle terazide çek vermede sorunlar vardır, çünkü üründeki kod, özellikle şeker ve kurabiye bölümünde, aynı ürün için terazideki kodla eşleşmez. İnsanlar, bunun için uygun bir çek alamadıkları için, almak istedikleri malların paketlerini aptalca bırakmak zorunda kalıyorlar.
Üniversite-80'deki "Süt" mağazasına olumsuzluk birikti.
1. 2 yıldan fazla bir süredir mağazanın yakınındaki otoparka girmiyorum, girişte asfaltta büyük bir çukur var. Arabalar genellikle altını çizer, hatta birinin karterinin koruması uçmuş olsa bile. Gerçekten, şehrin en büyük mağazalarından biri 1 metrelik bir asfalt parçasının onarımını karşılayamıyor mu?
2. Büyük fiyatlar. Bazı mallar Moskova fiyatlarını aşıyor. Özellikle sebzeler, domatesler piyasadaki fiyatın iki katıdır. Kırmızı Bulgar biberi 340 ruble, piyasada 70-100 ruble. Avustralya'dan ne getiriyorlar?
3. Kasadaki kasiyerlerin birkaç yıldır önemsiz şeyleri yok - ebedi bir sorun. Yönetim, Rostov'dan birkaç ton küçük şey getirin ve müşterilerin beyinlerine damlamayın. Zaten bıktım, her seferinde aynı şey.
4. Tasarruf kartlarının yararsızlığı, anlamları nedir, böylece başka bir mağazada, bu bile değil, 2 ruble attılar mı?
5. Dördüncü kez bir sorunla karşılaşıyorum - fiyat etiketinde bir fiyat, çekte bir diğeri var. Fark, malların bir konumunda 30-40 ruble ve o zaman belirli bir pozisyonu hatırlarsam. Çekte 20-30 ürün pozisyonu vardır. Bugün yardım hattını arıyorum, operatör donuyor, anlamak istemiyor - çok az insan var, fiyat etiketlerini değiştirmek için zamanım olmadı, yöneticiyle iletişime geçin, kendiniz anlayın. Sen neden telefonda oturuyorsun?
Yönetim, ne zaman düzeni sağlayacaksınız?
Güzel süpermarket. Raflar her zaman isteka topuyla doludur, ancak 4 yıldıza izin vermeyen anlar vardır. Örneğin, çoğunlukla halsiz, hırpalanmış sebzeler, yakındaki bir sebze tezgahından sebze satın almanız gerekir. Ayrıca, örneğin sosis ürünlerinin, sadece PanFazan firmasının ve diğer birkaç markanın, 1'e 9 oranının iyi olmaması çok iyi değil! Özellikle Pan-FazAn'ın ürünleri ortalama, hatta ortalama kalitenin altında ürünler olduğu için rekabet olmalıdır. Peki, tüm süpermarketlerin sorunu, bu yeterli sayıda çalışan bilet gişesi değil, bu da ne zaman uğramasanız, en iyi ihtimalle her zaman birkaç kişinin sırada olacağı gerçeğine yol açıyor!
İyi bir ürün yelpazesine sahip iyi bir mağaza.
Dezavantajlardan, düzenli müşteriler için kafa karıştırıcı bir bonus sistemi — birikmiş bonuslardan yalnızca MOLOKO Kozmetiklerinin uzman departmanlarından yararlanabilirsiniz. Şahsen, tüm bu hareketlerden sonra olumsuzluklarımız kaldı. Yani, bir bonus kartı var gibi görünüyor, ancak bundan hiçbir faydası yok.
20.06.21 Perşembe
Mağaza büyüktür, çok fazla seçenek vardır, genellikle ürünlerdeki eksilerden indirimler genellikle fiyat etiketleri belirtilmemiştir, son kullanma tarihine dikkat etmelisiniz, tam bugün saat 20: 00'de bir adam, malları geri almak istemedikleri için kasada çığlık atıyordu. çürümüştü.
Tamamlayıcı:
30.06'da mağazaya tekrar girdik fotoğraftaki her şeyi görebilirsiniz, mallar gecikmiş durumda
Oldukça kötü bir mağaza değil, özellikle ona benzemem yok. Genel olarak Süt ağı hakkında söylenemeyen şey, süreci organize etmek ve müşteriye hizmet etmek için birçok topal andır. Ama sanırım bu satıcıların ve kasiyerlerin suçu değil.
Özellikle bu mağazada yemek pişirme departmanını görmek istiyorum, bunun için yeterince büyük ve yakınlarda birçok devlet kurumu var, eminim insanlar memnun kalacaktı.
İyi bir ürün yelpazesine sahip bir süpermarket. Uygun girişler, otopark. Bebek arabasıyla veya engellilerle ziyaret etme fırsatı. Yakınlarda toplu taşıma durağı var.
Mükemmel ürün yelpazesi. Makul fiyatlar oldukça makul. TM Herkül'ün tüm ürün yelpazesi üreticinin fiyatına sunulmuştur. Güler yüzlü personel. Böyle devam et!