Okul hakkındaki düşüncelerim:
1.Onarımın kalitesi
Prensip olarak, Eureka sıradan bir okuldur, herhangi bir süper yenilik veya başka bir şey yoktur ve bu nedenle onarımlarla ilgili sorunlar vardır: Kırık pencere eşikleri, soyulmuş duvarlar, her zaman sorun yaşayan sönmüş tuvaletler, ofislerde de yerel sorunlar vardır. Ve bunlar kritik anlar olmasa da, ders çalışırken hala belli bir rahatsızlık var
2.Çalışmalar, öğretmenler
Farklı öğretmenlerle ilgili birçok şikayet duydum ve aslında her şey göreceli. Bazıları hangi öğretmenin kötü olduğunu yazabilir, bazıları ona bayılır. Bana öyle geliyor ki bu okulda kötü öğretmenler yok. Çalışmalarla farklı bir konuşma var. Birincisi Cumartesi günü ders çalışmaktır ve herkes Cumartesi günü ders çalışsaydı her şey yolunda giderdi, ancak bazı okullar 5 günde okuyor, bu da öğrencilerin bazı rahatsızlıklarına neden oluyor. Pek çok insan bahis sisteminden ve N \ Z'den şikayet ediyor, ancak benim görüşüm için bunu korkunç bir şey olarak algılamamalı, çünkü çocuk derse iyi bir nedenden dolayı katılmadıysa (örneğin hastaysa), o zaman öğrencinin işi teslim etmediğini ve işin herkes gibi değerlendirileceğini hatırlatmak için konur, ancak bilim adamı işi teslim etmediyse, 2 hafta gibi bir süre sonra konulmalı, ancak bazı öğretmenler N \ Z koymuyor, ancak hemen bir miktar.Evet, bu ortalama puan, ancak yine de öğrenci işi değerlendirmek için çalışmayı geçme hakkına sahiptir, ancak düzeltilecek zamanın kalmaması sorunu ortaya çıkar ve bu, çözülmesi gereken oldukça ciddi bir sorundur.
3.Eğitim süresi
Çalışmalarım boyunca, okul müfredatımın benim için yeterli olmadığını bir kereden fazla hissetmedim, prensipte okul iyi öğretiyor, ancak bazıları prensipte normal olan ve eksi olmayan öğretmenlerin hizmetlerine başvuruyor. Ancak bazen öğretmenlerle öğrenme temelinde, son çatışmalardan biri olan bir tartışma veya çatışma meydana gelebilir, bunlar matematik öğretmeni Harutyun Sedrakovich ile 3 yıl süren çatışmalardır.
Çatışmanın sürekli tırmanması, ebeveynlerinin veya idaresinin derslerine katılmasına neden oldu. Ancak bu okulun sorunu değil, belirli bir öğretmenin ve belirli sınıfların ilişkisidir, ancak bu örnek bir uzlaşma bulmanın ne kadar önemli olduğunu gösterir ve her okulda bu tür örnekler vardır ve buna odaklanmanıza gerek yoktur
4.Okul hayatı
Okul hayatıyla ilgili soru yok.Okul yönetimi okulda sürekli etkinlikler düzenlemektedir ve her zaman yapılacak çok şey vardır. Burada olaylar üzerinde çalıştıklarını görebilirsiniz ve bu harika oluyor, onlar için soru yok.
5.yemek Odası
kısaca söyleyeceğim, beslenmeleri fena değil, amatöre. Büfede fiyatlar ortalamanın üzerinde.
6.Sonuç
Prensipte, normal okul
Учусь в этой школе, очень нравиться.
Из плюсов:
Крутые учителя,
Обширные коридоры,
Самые лучшие одноклассники
красивые кабинеты,
Интересные мероприятия.(не разу не ходил)
Из минусов:
Вонь в начальной школе просто трешь.
Дорогие цены в столовой. Мой друган любит пицца-чай, и за 5 лет моего обучения это комбо подорожало на 20 рублей, за эти деньги раньше можно было еще сверху булочку купить,а теперь нет.
Коментарий:
Иногда вижу в школе странных учеников, ходят с ложкой, бутылками, мелом, орут друг на друга и хлопают друга друга по спинам. Так же от них всегда воняет антисептиком
Оценка 10 из 10
Bu eğitim kurumunu ziyaret ettim, okul yıllarımı hemen hatırladım. İyi ki bu dehşet içinde geçmediler. Ofisin kapalı kapılarından dolayı bir Rus öğretmeninin öğrencilere bağırdığını duyabiliyorum! Bu tür derslerden sonra onlardan ne tür davranışlar beklenmeli. Tonlamayı nasıl koruyacağını ve öğrencilerin ilgisini nasıl çekeceğini bile bilmeyen bir yetişkin, işyerine girmemelidir. Sonra gençler, okumak istemiyorlar ve okulu atlıyorlar. Utanç verici ve sadece. Onarım eksikliği konusunda genellikle sessizim. Genel olarak bir okul değil, bir toplama kampı