Her şey paraya bağlı, doktorlar tedavi ediyor gibi görünüyor, ama aynı zamanda eczanelerine gönderme ilkeleri var, sorduğunuzda votsap'a testleri kimin attığını bilmiyorum, ama aynı zamanda sooooo çok sorunlu, geç bıraktılar, teşekkür ederim, ama kayıt, attığınızdan önce doktora gitti, Olympus'ta test yaptırmak daha kolay, kimseye sormana gerek yok, bir iyilik yap, kendin gideceksin, kendin basacaksın.Ve bezin başka bir hastadan sonra değiştirilip değiştirilmediği ya da senden önce yatıp yatmayacağı asla belli değil, sonra Sanada'da aferin, bezi yanınıza koyuyorlar, hemen temiz olduğunu biliyorsunuz, ama sonra her zaman ne kadar şanslı olacağını merak ediyorsunuz
Ultrason teşhisi doktoru Malinovskaya Olga Mikhailovna'ya dikkatli yaklaşımı, pozitifliği, profesyonelliği, anlayışı için teşekkür etmek istiyorum. Bilginiz, tavsiyeleriniz, hastalarla iyi iletişiminiz için çok teşekkür ederim. Size ve ailenize sağlık diliyorum. Tüm tıp personelini onun gibi görmek isterim.
Genel olarak, kibar doktorlar, her zaman kabul programına uymasalar da, ödeme yapanları sıra dışı ve randevu alarak kabul ederler.
Orada bir MRI taraması yapıldı, makine nispeten yeni, operatörün gerçekten açmayı unuttuğu müzikle bile.
Hastalara hizmet verirken bir tür korku: Doktorlardan ve personelden henüz hiçbir yerde bu kadar kibir görmedim. Sadece izin günü olduğu ve devlet sağlık hizmeti ile ticari hizmet arasında bir seçim olduğu için döndüler. Her neyse, kayıtsızlığın bu klinikteki uzmanların ayırt edici bir özelliği olduğu ortaya çıktı. Kendi işleriyle uğraşırken hastanın acil durumuna ve ofisine giden kuyruğun birikmesine dikkat etmeyi gerekli görmeyen bir kulak burun boğaz uzmanından bahsediyoruz. Kulakta yabancı bir cisim varsa bir saatten fazla bekledik. Resepsiyonist-kasiyer klinik hakkında izlenimler ekledi: kartla ödeme yaparken hesapladım, makbuzda belirtilenden daha büyük bir meblağ için çeki kırdım, bunu sadece evde öğrendiler. Genel olarak-gerçek "profesyoneller". Hizmetten izlenimler istiyorsanız - bu tam olarak bunların tam olarak sağlanacağı kurumdur
Güvenilir bilgi bekleyemezsiniz... OSM taramasından geçtikten sonra hiç kimse, bir anlık görüntü almak için fazladan ödeme yapmanız gerektiğini ortaya çıktığını bile söylemedi. Neden sigortamı öderken hala belirli anlar için ödeme yapmak zorundayım? BT taramasından geçerken neden bu konuda hemen konuşmuyorlar!
Hipokrat'ın mükemmel bir şubesi, kibar personeli, tüm testlerden MRG'YE kadar geniş bir hizmet listesi, çalışma sonucunun uygun bir şekilde alınması. Genellikle sadece Hipokrat yardımcı olur.
Her şey çok harika. İlişkiler çok saygılı bir şekilde özen gösterilmelidir.uzmanlar yerinde. Tüm robotlarını tanıyorlar. Kayıtta belirtildiği gibi zaman. Her şey çok iyi.
Bir seferde 10 kişiyi röntgen için kaydettiler, ateşi olan bir çocukla 40 dakika kuyrukta oturdular! Her şeyi ücretli yapmalarına rağmen! Öyleyse neden ön kayıt?
HİPOKRAT genel olarak korkunç bir kliniktir. Ücretli hizmetler elbette diğer kliniklerden daha kötü değil, ama daha da iyi değil! Ancak ona atanan hastaların tedavisine gelince - sadece bir felaket! OMS çerçevesinde tedavi genellikle "kurgu" eşiğindedir. Her şeyi bir kerede ücretli olarak geçmek daha iyidir!
Beğendim, temiz ve rahat!Kasada kibarca açıkladılar.Mükemmel doktor göğüs hastalıkları uzmanı Mirzo Elena Ivanovna, her şeyi yetkin bir şekilde açıklıyor, böyle daha fazla doktor var.Kliniğinizin başarısı ve refahı!
Genel izlenim olumsuzdur, firma para kazanıyor, hastaların tedavisi söz konusu değil, fiyatlar örneğin Orhan Tıbbından iki kat daha pahalı, az miktarda para bırakmadı, sanki yolda fakir bir adam gelip para istemiş gibi hissediyorum ve ben de ona verdim
Kalite süpürgeliğin altına düştü.
Devlet klinikleriyle karşılaştırılabilir ücretli muayeneler için kuyruklar.
Ganimetleri aptalca kesiyorlar ve hastaların BT taramalarına normal şekilde dağıtılmasını bile ayarlayamıyorlar.
Muayenelerinizi resepsiyonun büyük bir kısmı için anket özetlerinden ekstrelerine yeniden basan "seçkin" Aesculapianların konsültasyonları, olası tedavi yöntemlerini açıklayamıyor, ancak 8000tg çalıyorlar./kabul, şimdi belki daha fazlası var.
Beğendim: Kasanın üç penceresi, sıra yok (kasada) da +, ofisin nispeten hızlı geçişi, bakacak iyi doktorlar her durumda alınabilecek farklı seçenekleri kontrol edip önerecekler.
Yanlış ofise (numara ve konum) gönderilmeyi sevmedim ve genel olarak ofislerin sezgisel konumu değil, ofislerin haritası yok, doğru olanı bulmak zor olabilir.
Not: Ziyaretimde çek sisteminde bir tür arıza olduğunu ve çekteki ofis numaralarında hatalar olduğunu söylediler. (düzeltilmiş olabilir)
Çok rahat bir ortam kibar personel
Tedavi doğru bir şekilde reçete edilir, ayrıca belirli bir teşhiste en iyi nasıl ilerleyeceğinize dair ipuçları verirler, herkesin farklı yaraları olduğundan emin olmayacağım)))
Uzmanlar tamamen memnun. Okuryazarlar, işlerini biliyorlar. Ama işte aramaları alan personel... Arzulanan çok şey bırakıyor. Çok kaba bir şekilde iletişim kuruyorlar, "merhaba" ve "lütfen" kelimeleri konuşmada tamamen yok. Hastalara bu şekilde davranılması çok itici. Böyle bir iletişimden ve şüpheden sonra her seferinde hoş olmayan bir çökelti, buraya geri dönmeye değer mi?
En iyi tıp merkezlerinden biri. Sürekli onlardan muayene ediliyorum. Hayal kırıklığı yaratan tek şey: kasadaki çalışanlar ve endokrinolog. Aralık 2019'da bana böyle bir tedavi verdi ve bu da sonunda sağlık durumunun kötüleşmesine neden oldu. Ona çok teşekkür ederim (hayır). Kasiyer çalışanları bu sadece İspanyol utancıdır. Ücretli olarak araştırıyorum ve uygun düzeyde hizmet istiyorum.
Hastalara karşı en unutulabilir tutum, kayıt yaptırıyorsunuz ama size kaydın doğru olmadığını söylüyorlar, başka bir gün gelin. Kanunsuzluk. Herkesi dağıtmamız gerekiyor. Tabuttaki hipokrat devrilmeye işkence etti
Orijinalini göster · Русский
2
2
Андрей Кравцов
9. seviye şehir uzmanı
2 Ekim 2021
Mükemmel bir klinik, iyi uzmanlar işlerini çok iyi biliyorlar, pratikte kuyruk yok ve servis için normal fiyatlar var, eczanenin aynı yerde bulunması uygun.