Şirket teslimat sorunlarını çözmüyor, «dikkatsizliğinize» atıfta bulunuyorlar. Ancak uygulama, teslimat bölgesi için bile sipariş vermenize izin verdiğinden (siparişin o zaman nasıl düzenlendiği anlaşılıyor), onu getirmeniz ve bir şekilde buluşmaya gitmeniz gerekiyor. Ama sadece parayı yazmak, bu durum için özür dilemek, işlevsellik üzerinde çalışacağımızı söylemek ve «kurum yemeğinizi çoktan hazırladı, bu yüzden kesinlikle size parayı iade etmeyeceğiz» cevabını vermek bir hizmet değil, müşterilere karşı korkunç bir tutum. Sonrakileri ortadan kaldırmak için en başından beri sorunu çözmeye çalıştığınızda, sonunda her şeyin sorunun artık para yazılmadan çözülemeyeceği gerçeğine yol açtığı göz ardı edilmeniz özellikle hoş değil :) Sonuç olarak aç kaldım ve ayrıca yazılı parayla. Kurye de yanlış davrandı, aramadı ve hiçbir şey belirtmedi, ben de onunla buluşup fazladan ödeme yapabilirdim.
Sipariş verirken bir zaman gösterirler ve sipariş verdiğinizde sürekli uzatırlar.
Böylece destek operatörleri de aptal yerine koyuyorlar.
Uygulamanın kendisi bana kuryenin hala arandığını gösterdiğinde kuryenin zaten atandığını söylüyor.