Turlar:ekolojik, egzotik, fitness, öğrenci, sörf turu, yaşlılar için, çocuklar, bireysel, kayak, alışveriş, hafta sonu, gezi, otobüs, tüm tur tipleri, spor, tatil turları, plaj, hac yolculuğu, eğitim, dinlenme turları, balayı, gemi gezisi, yat turu, gençler, safari turu, macera, eğlence, kurumsal turlar, iş gezileri, bisiklet, deniz turizmi, gastronomik, dalış turu
Ülke:Jamaika, Fas, Maldivler, Haiti, Portekiz, BAE, Küba, Hırvatistan, Malezya, Endonezya, Dominik Cumhuriyeti, Bulgaristan, Mısır, Türkiye, Yeni Zelanda, Bahamalar, Güney Afrika Cumhuriyeti, Vietnam, Bermuda, Hindistan, Yunanistan, Peru, Şili, Tayland, Karadağ, Sri Lanka, Seyşeller, Tunus, Goa, Bali, İzlanda, Kıbrıs
Tur operatörleri ile işbirliği:Delfin, Pegas Touristik, Biblio Globus, Coral Travel, Intourist, TEZ Tour, Anex, Vedi Tour Group, Express Tour, West Travel, De Vizu
Vizeyi uzaktan açmak için Rusya'da yaşarken yardım istedim, sonuç olarak yardım etmedim, sözleşmeyi küçük baskılarla bir sürü sayfaya attılar, ne ödeyeceklerini söylemediler, nereye, kime, neye homurdandığını söylemelerini istediler, bunun kağıt parçaları değil, bir anlaşma olduğunu söylediler. Bu ofis müşterilerine yardım edemediği için bankayı desteklemek için yardım etmeleri için yazmaya başladım. Bankada bana sordular, onlara bir soruyla gönderdiler, peki, her şeyi doğru yapabilmem için bana nasıl ödeme yapabileceğimi söylediler. Bana sadece beyaz ruble ödemem gerektiğini söylediler ve tekrar susdular. Müşteri odaklılık sıfırdır, b bedelini ödemeli ve her şeyle kendimiz uğraşmalı, nerede ve ne olduğunu düşünmelidirler, çünkü yapabilecekleri tek şey sözleşmeyi bırakmaktır, sonra hepsi kendimizdir. Kimseye onlarla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum, 350 kez pişman olacaksınız
Maalesef işbirliği işe yaramadı. Müşteri odaklılık sıfır! Sözünü tutmuyorlar. Yarın için yazmaya ve dinlenme seçenekleri sunmaya söz verdik. Ama kimse böyle bir şey yazmadı, hiçbir şey göndermedi. Ayrıca, bir gün sonra bir müşteri olarak hakkımda unutulduğuma kızdığımda, bana şöyle söylendi: kızmamın benim açımdan doğru olmadığını, mevcut durumu anlamalıyım! Ama yarın için bir teklif beklediğimi söylemedim. Bunu kendiniz önerdiniz. Müşteriye söz verdiğiniz günde her zaman yazabilirsiniz: Sizi hatırlıyoruz ve isteğiniz üzerinde çalışıyoruz derler. Bu senin işin, sonuçta!