Bu bir kabus, çalışanların konuşma şekli, kaba davranmaları, telefona bağırmaları, sorulan soruyu cevaplamamaları ve aynı zamanda tam adı da var. çalışan şu cümleyle konuşmayı reddetti - bana karşı şikayette bulunmanız için bu dehşet verici.Kendisini 234784 numaralı telefondan tanıtmayan kızla konuştuktan sonra da bağırdı, kesinlikle şimdi bir şikayet yazacağım, ağdaki tuzla çığlıklarıyla da konuşacağım, doğru organların yerinde çalışıp çalışmadığını anlamalarına izin vereceğim.Bir çalışanla kötü bir konuşma deneyiminden sonra, şimdi her şeyi kaydediyorum.Sertifika ondan iki ay önceydi, sonuç olarak, sertifikayı zamanında getirmelerine rağmen benim de hatam olduğu ortaya çıktı, aksi takdirde kaba olmayan uzmanlarının çalışması benim sorunlarım değil.Uzman patronun numarasını verdi, bu yüzden patron telefonu iki saat açmıyor, arayamıyorum, iş günü hızlanıyor, o zaman orada ne yapıyorlar?
İki yıldır mülk için belgeler hazırlamaya çalışıyoruz, belgeleri kaybediyoruz, sürekli mazeretler ve temerrütler, havadaki belgeler için para (yapılan çalışmalar sırasında olmadığı için), sadece vaatler, belgelerde hatalar var ve tekrar bekliyoruz ve eşikleri dolduruyoruz...insanlar yerinde değil!!!!!