Çiçekler normaldir, kalite yakınlarda en iyisidir. Ama hizmet korkunç, iğrenç.
Pazarlamacı Svetlana (yaşlı bir kadın) onu basitçe beyaza getirdi. Önce her şey yolundaydı, bir buket toplamaya karar verdim. Hemen haritada 2900 olduğunu söyledi, bu miktarı çevirmemiz gerekiyor. Engellerin her aşamasında daha ileri.
Farklı krizantemler, gerberalar ve belki dekorasyon için bir şeyler istiyorum diyorum. Krizantemleri tek tek sorabilirsin, evet olduğunu anladım. Diyorum ki, bana sayın, yapamadım. Sonra hayır diye başladı, bütün buket. Ve işte o zaman daha pahalıya çıkıyor. Beş kez yine miktarın sabit olduğunu söyledi. Bana söylüyor, burada hiçbir şekilde anlayamıyorsunuz. Hiç sayamadım, 15 dakika düşündüm. Tükürdüm hesap makinesini kendim aldım, saymaya başladım. Onu götürmek ve kaydetmek, daha da memnun olmadı. Nezaket buharlaştı. Peki, kederle ikiye böldüler. Çıkışta, ittiği krizantem buketini alma fikrini değiştirdim, bir başkasını aldı....Çok memnun olmadım. Sonunda soğuktan kasaya gittiler.
Yine her adımda anlayış yok. Hangi ambalajda paketlenmeli? Bu zaten daha pahalı çıkıyor. 105. kez bütçenin sınırlı olduğunu söyledi. Yine benim için, işte böyle bir ambalaj var, böyle, bir kurdele ile bağlayabilirsiniz. Tekrar tekrar söylüyorum, bütçe sabit, eve getirmek için sadece kağıda sarın. Beş dakika daha onunla tartıştılar, ambalajı koklamaya çalıştılar. Kağıt bize ödediğini söylüyor, şimdiden beni sallıyor. Diyorum ki her zaman bedavaydı, 10 yıldır sizden satın alıyorum, sadece gazeteden eve getirebilirsiniz. Burada kırıldı, bana her zaman ücretli kağıtları olduğunu kanıtlamaya başladı. Burada artık dayanamadım. Hayır dedi, yüz kez satın aldım ve bedavaydı. Ve böylece yarım saatliğine. Yönetime başvurmaya başladı, telefonu kaydetmeye dayanamadım. Orada "tüm hizmet talepleriniz için bizi arayın" yazan bir işaret var. Sonra benim için kağıdı ödeyeceğini söyledi, sanki boğuluyorsun. Bir kez daha 30 kartıma ödemem olup olmadığını sordum, taşındım ve 50 kez bir şeyi yendim. Bana bedava kağıt verdiği kadından satın almak için gönderdim, yani müşteriyi terk etmeye hazırdım. Müşterinin her zaman haklı olduğu gerçeğini, görünüşe göre duymamıştı. Ben de gitmeye hazırdım. Tamam, kederle ikiye böldüm. Ona veda ettiler, birbirimize her şeyi "iyi" dilediler. "Bu satıcılardan daha fazlası olurdu ve böylece ona daha sık rastlasınlar."
Yönetimin belirtilen telefonunu beş kez aradım, sadece aramadım. Neden numarayı belirtin ve bu tür plakaları asın. İzlenimler en iğrenç olanıdır. Mallar iyi, hizmet kötü. Diğer bayan sadece kaba, oraya bir kez daha gitmek istemiyorum. Sadece malların kalitesi tasarruf sağlıyor, görünüşe göre bu yüzden gösteriliyorlar. Farklı bir şey arayacağım ve herkese tavsiye edeceğim.
Yönetime tavsiye ediyorum, normal, genç, yeterli kızları satıcı olarak alıyorsunuz. Bu Balzac kadınları tüm komplekslerini alıcılara döküyorlar, sizin bir işiniz var gibi görünüyor, psikolojiyle ilgili değil.
В субботу покупателей много. Два флориста. Обе замечательные. Внимательные ко всем посетителям. Собрали нам большой ,очень красивый букет на юбилей. Вышло даже дешевле, чем планировали. Цветы свежие и большой выбор на любой кошелёк.
Прекрасная сеть, одна из лучших в Москве и Области, всегда любезный и отзывчивый персонал! Флористы мастера своего дела. Цветы всегда свежие и высшего качества!!! Спасибо Вам за ваш труд!!!