Ziyaretçilere 2. kattaki merdivenlerde bir makinede kahve tavsiye ederim👍- (şehirde) sadece "barista ile" daha iyi (geçerken koşuyorum!).
Aslında: saat 5.00'de, saat 7.00'ye kadar kayıt ofisine giden sırada 6-7 m olmak için kalktım, şimdi 4-4.30'da kalkıyorum, bu sırada elektronik sıraya giriyorum (saat 6.00'a dahil ediliyor), 6 veya 7😁🤔 numaralı bileti alıyorum ve kayıt ofisinin saat 7.00'de açılmasını bekliyorum Nörolog "asla" işe yaramadı! Artık endokrinolog yok (ve daha önce bile "0") -asistanı ziyaret ediyor (gri kardinal)) (. "Rehabilitasyon uzmanı" ve travmatolog (bir nevi) memnun ediyor, ancak büyümeye devam ediyor. Kuponlarla bile ~ 2 saat..👋
En korkunç yer, 20 yılda hiçbir şey değişmedi !!! Korku!Minsk'in talebi üzerine karttan bir açıklama beklemedik, iki kez gönderdik, şahsen geldik.Taburcu olmayı bekleyemediler!Boguslavskaya Svetlana Nikolaevna Kabine 123 , bu çalışanı kim ve nerede eğitti. Bir hastayla iletişim kurarken hiç bu kadar açık bir kabalıkla karşılaşmadım.!!! Hiçbir şey duymuyor, mağdur gibi bağırıyor. Siz insanlar için çalışıyorsunuz, sizin için neler oluyor??? Ekstredeki imzanın bir saat beklemesi gerekiyor, çünkü tüm yönetimin öğle yemeği 13'ten 14'e kadar var! Kitapta yorum ve önerilerde bulunmadılar, ofiste öğle yemeği yediler!!! Lütfen düzeni sağlayın!!!!! Sağlık Bakanlığı'na şikayette bulunacağım!
Bu sadece bir kabus!!!! Kayıt ofisine gidemezsin. Kayıt memurları, kliniğin doktorunun başkanları gibi insanlarla konuşuyorlar. Her zaman Talonov istemiyordur!!! İnsanların internet üzerinden kupon sipariş etmesini kolaylaştırmak için bir site oluşturdular, ancak kupon olmadığı için bunu yapmak sorunlu. Bu site neden net değil!!!! Tamamlıyorum: zaman geçiyor ama klinikte hiçbir şey değişmiyor. Evet, aferin onarımlar yaptılar, ama ne tür bir personel kaldı!! Kan bağışlamak için, küçük koridorda bir buçuk saat içinde sıraya girmeliyiz ve görünüşe göre hemşireler çalışmak için çok aceleleri yoktu!!!!! Korku!! İnceleme yayınlanmalı!!!!