Şahsen ben her şeyi beğendim. Tanıştık, yerleştik, her şeyi gösterdik, anlattık. Resepsiyonist Irina, her ihtimale karşı telefon numarasını verdi. Oda temiz, ihtiyacınız olan her şeye sahip, rahat. Ağır perdeler, kondyuk. Tesisatçılar iyi. Tek şey, tüm odalar dolu olmasına rağmen Mayıs ayının ilk yarısında yemek odası çalışmıyordu. Nerede yiyeceğimi arıyordum. Odada kahvaltı yapıyordum. Su ısıtıcısı, bardaklar, küçük kaşıklar, düz bir tabak var. Kimse dinlenmeye müdahale etmedi, avluda çok güzel, deniz yakınlarda. Dükkanlar, çarşı yakındadır.
Herkese merhaba. İncelemem uzun ama dürüst olacak ve bu misafirhaneye dinlenmemeniz gerektiğini size bildirecek. Böylece Mayıs 2023'te eşim ve ben Gagra şehrinde Abhazya'da dinlenmek için Pegasus Acentesi turuna bir bilet alıyoruz. Herkes kayıt yaptırdı ve belirlenen tarihte ayrılışlarını beklediler. Ve zaman geldi uçağa bindik ve Adler'e indik, sonra Pegasus bizi orada karşıladı ve bizi transfere bindirdi. Sınırı geçerken daha sonra konukevine transfer ile gittiler Hanedan saat 01:10'du. Bizi Gagra, Sayat Nova Caddesi 44 adresinde bulunan bu Dynastia konukevinin kapısına getirdiler. Ancak kapı kapalıydı ve kimse interkomu açmıyordu. 10-15 dakika aradık ama bu şekilde interkomlara kimse yaklaşmadı. Zaten burada bir şeylerin temiz olmadığını hissettim. Ben şimdiden kaleye tekmelemeye başladım. Ama tepki yok. Sonra sokağın yanından yerel bir kızıl saçlı genç bir adam koştu, sordu: ne oldu? Ona söylüyorum otele geldik ama bize açmıyorlar, interkomumuza bir kod yazdı ve içeri girdik. Ve tüm eğlence burada başlıyor.
Bu misafir hanımın içinde bir hizmetçi bizi karşıladı (büyük olasılıkla) ve eve taşınmak için belgelerimizi uzun süre inceledi. Sonra bize boş oda olmadığını söylüyor)) Tabii ki orada normal bir insan gibi beni de kandırdılar ve yüksek tonlarda konuşmaya başladım. Sonra yerel bir kebapçı gibi görünen bir adam geldi, köşeye geldi, oradan kızdan (hizmetçiden) ona check-in için bir kupon vermesini istedi ve ona (fısıldayarak duymamamızı, ama karısının yanında durup her şeyi duymasını) söyledi, ama burada nerede yazıyorlar misafirhanemize check-in yapmaları gerekiyor? Ona gösterdi ve onlar (hizmetçi ve bu adam) uzaklaştılar ve çabucak bir konuda anlaştılar. Konuşmadan sonra bize böyle bir versiyon sundular. Kelimenin tam anlamıyla, bir saat önce aile bu odadan nasıl ayrıldı ve bizim için hazırlayacak zamanları olmadı, orada bir şeyler kırdılar ve oda ancak yarın hazır olacak. Ama bunun sadece saçmalık olduğunu zaten anlıyoruz. Bize şimdi bize taksi çağıracaklarını ve bizi gece için başka bir otele göndereceklerini söylüyorlar. Eğer orayı seversek, orada kalabiliriz. Pekala, taksiyi bekledik, oturduk ve yola çıktık. Taksi şoförünün çok insan olduğu ortaya çıktı, ona bu hikayeyi anlattık, bundan şok oldu, ama şimdi bile gittiğimiz bu otelde yer kalmazsa bizi hiçbir şekilde sokakta bırakmayacağını söyledi, o zaman bizi her yere yerleştirecek. Bu otele geliyoruz, ne dediğini hatırlamıyorum, saat 02: 00, uykulu bir adam kapımızı bize açıyor ona durumu açıklıyoruz, hiçbir şey anlamayacak ve otel yöneticisini uyandırmaya gidiyor. Kadın resepsiyonist gelir ve onu aradıklarını söyler, ancak yarın için anlaşmış gibi görünürler, ancak yine de onu otele gelip boş odaları görmeye davet eder. Müsait oda yoktu.)))) Ama nazikçe bize numarasını verdi ve kendisi otel lobisinde, kanepeye yatmaya gitti. Yatağa gittik ve sabah bu yöneticiye gittim ve burada neler olup bittiğini sordum. Bana, burada bulunduğumuz ve kalmamız gereken bu otellerin kız arkadaşı Natalya'nın kiraladığını, Rusya'dan olduğunu, Abhazya'da kendi fiyatına kiraladığını söyledi. Bu durum bu kiracıya bir saat bir saniye oluyor. Sonra başka bir yönetici geldi, Rus, adını hatırlamıyorum, ama şimdi bunun aynı hostes olduğunu anlıyorum, çünkü bize bir kereden fazla onun o olmadığını söyledi, sadece yardım ediyor, ama sonra onu Hanedanlıkta gördük), bizi taksiye bindirdi ve misafirhaneye götürdük Hanedan. Bizi bir çift kişilik yatak ve sandalyeli bir odanın 4. katına oturttular ve üç kişilik bir bilet satın aldık (bizim için yeterli bir çift kişilik vardı, ancak otel, tur operatörüne sadece 3 kişilik kaldığını, 11 bin ruble daha pahalı olduğunu söyledi, başka seçenek yoktu ve kabul ettik). Tabii ki tur operatörümüze yazmaya başladık, çabucak tepki gösterdi ve bize otelle yazışmalar gönderdi, Hanedan konukevinin tüm odaları aynı (iki yerel standart) olduğu, seyahat acentemizin sitede bir seçenek olduğunu (2 veya 3 kişilik) yanıtladığı, çünkü 2 yerlinin tamamı işgal edildiğinden, seçim seçimsizdi). Otel artık tek bir soruya cevap vermedi, bugün seyahat acentemiz bir iddia yazmamız için eşimizle bizi bekliyor.
O zaman genel olarak saçma sapan bir noktaya geldim, hiç abartmıyorum: Odada kanalizasyondan sınırsız, sıcak suyun nasıl bağlandığı belli değil, neredeyse hiç yok, su ısıtıcısı odamızda 30 litre küçük olmasına rağmen, ancak büyük olasılıkla genel olarak misafirhaneye sıcak su temini için genel sistemle bağlantılı, beşinci gün yataklarımızı değiştirmeye ve temizlemeye geldik, o sırada ortak balkona çıktık ve bekledik. Biri yaşlı, diğeri bu odayı bizim check-inimizden önce temizleyen ve 15 dakika sonra temizlemeye başlayan, daha genç olan odadan kaçan ve yaşlı bizi arayıp tuvaletin sifonunu kırdığımızı söyleyen iki kadın bize geldi ve bize yerleşmeden önce odanın fotoğraflarını çektiler ve her şey yolundaydı. Evet, gerçekten namlu patladı ve çoktan defalarca bir şeyle bantlanmıştı. Bunun için ona fotoğrafları getirmesini söyledim ve kaç gün çekildiklerini göreceğiz. Ama fotoğraflar hiç getirilmedi. Sanırım bu yıkama fıçısına çok fazla turist yetiştiriyorlar. (Bu kısaca 9 günde 136 bin ruble için oda başına hizmet hakkındadır!!!!!) Ya da belki bu, oda başına 11 bin ruble iade talebimizin cevabıydı. Kalkıştan bir gece önce bu hizmetçilere gittim ve yarının havaalanına transferini sordum ve ne düşünüyorsunuz, soyadımızı bulamadı, orada unuttular ama 10-15 dakika sonra biriyle telefon görüşmesi yaptıktan sonra bana yarın saat 08: 30'da sizi almaya geleceklerini söyledi. Evet, transfer zamanında geldi.
Beyler, bu misafirhaneyi hiçbir durumda tavsiye etmiyorum, orada gerçekten çok güçlü bir kanalizasyon kokusu var ve tüm odalarda insanlara karşı hiçbir tavır yok, orada hizmet veren personel gibi davranıyorlar, ancak bu, temizlikçilerden sahibine kadar boktan yönetmenler gibi davranıyor.
Bu kederli kiracıların hilelerine düşmemeniz için işte onların numaraları + 7-928-951-11-97 Rus Otelleri.
Herkese iyi şanslar. Eh, bizi her türlü heyecan verici, büyük olasılıkla birden fazla mahkeme duruşması bekliyor.
Bu otelde rezervasyon yaptığım için pişman oldum. Duş işe yaramadı, oda temizlenmedi, sanki her şey aynı odada yaşıyormuşçasına tüm komşuları duyabiliyorlar. Kafede yemekler lezzetli değil, fiyatlar uzay.