Dün, otobüs şoförünüz AT6422-7, 79 numaralı Sinyakoviç güzergahı boyunca (üzgünüm - soyadıyla yanılıyor olabilirim) Dmitry Leonidovich, biniş yaparken saygı ve anlayış gösterdi
"Çocuk Hastanesi No.4" durağında. Henüz yola bile gelmemiş olmama rağmen yaya geçidinde (yaralanmadan sonra yavaşça yürüyorum) beni içeri aldı. Sonra otobüse binmem için durakta bekledim. Bu tür insanların sizin için çalışması çok güzel. Bu tür çalışanları takdir edin ve teşvik edin, çünkü hem işte hem de günlük yaşamda Dmitry
Leonidovich insanlık örneği veriyor. Bu arada, 59 numaralı rotanın birçok sürücüsü bu niteliklere sahip değil - kapıları burnunun önünden kapatıyorlar (neredeyse her gün).
iyi çalışıyorlar ama bir soru var. 05.01.2025. 110 numaralı güzergah boyunca saat 5: 40 için otobüs çamların durağına gelmedim ve trene vaktim olmadı, nedenini öğrenebilir miyim?
ŞOFÖRÜNÜZ 6 DAKİKA ÖNCE NE TÜR BİR DOĞUMLA GELİYOR, SEN SADECE BU TRAFİK IŞIĞINDA DURURKEN O ÇOKTAN AYRILIYOR, SİZ YETERLİ OLSANIZ DA OLMASANIZ DA BUNU İLK KEZ ANLAMIYORUM
114 numaralı güzergah Supranovich'in şoförü Nikolai Vasilyevich, 24 numaralı güzergah üzerinde.02..2024 kupon alırken bu gönüllüden yetersiz bir çığlık duydum. Kuponun fiyatını bilmiyordum ama parayı önceden hazırladım. İçeri girdiğimde biraz yanlış hazırladığımı görünce fazlalıkları çıkardım. O anda şoför neredeyse elini penceremle bastırıyordu ve önceden hazırlamadığım için bana bağırmaya başladı.
Lütfen bu şoförle sohbet edin ve insanlarla nasıl konuşulacağını açıklayın. Dahası, fazlalığı kaldırdığım için zaman bir saniyeden fazla sürmediği için.
Otobüsün 97 tarifesi, bu bir tür şaka. Sadece sabahları üç uçuş, öğleden sonraları geç ve geç saatlerle 5 uçuş var. Serov ds'de normal bir rota yapın ve ulaşım ekleyin, her şey özellikle 15.00 - 18.00 ve 6.00 - 9.00 saatleri arasında sıkışık durumda
Yoğun saatlerde her yarım saatte bir 97 otobüsün tarifesini planlayan "dahi adama" deyin! Ve 28. ve 97. otobüslerin eşzamanlı trafiği, Serov ds'ye yarım saatte bir uğrayabilirsiniz, 97 otobüs hiç de anlaşılabilir bir mucize değil, hafta sonları hayır, akşam hayır, öğleden sonra hayır, yoğun saatlerde bir kez geçecek ve iyi olacak.
13.04.22'de gerçekleşti, 9-30'daki sıra 6 arabaydı. Emniyet kemerleri ve yangın söndürücü dahil her şeyi iyice kontrol ettik. Bilgi için öyle. Programın çökmesi nedeniyle 20 dakikalık bir gecikme oldu. Aynı anda 2 arabadan oluşan bir hat çalıştı. Sonuç olarak, her şeye 1,5 saat harcadım. ERIP aracılığıyla önceden izin verilmesi için ödeme yapmanız gerekir. Yerinde olamazsın.
Dikkatli sürüş, düzenli görünüm için sürücülere teşekkür ederim!! Durma noktalarına yaklaşırken mesafeyi korurlar!!! Yollarda bol şanslar ve mümkün olduğunca az yolcu var.
Neden önceden bildirilmiyor, Köftenin durması ertelendi. Bir ay önce birileri bilmeden hem yenisine hem de eskisine, bugün sadece yenisine takıldı. Bunu bildirseydi sürücünün "tacı" düşmezdi.
Orijinalini göster
1
1
Юрий Колтун
14. seviye şehir uzmanı
15 Mayıs 2021
Tek bir telefon görüşmesi cevap yok.
Sürücünün, telefon numarasıyla ilgili fotoğrafının ve telefon monerinin yanlış arandığı isim plakasında numarası var.
Ne tür bir medjem hizmeti, böyle bir iş var.
Ve listedeki ikinci numara ıslanmıyor.
Misnktrans sisteminde tam bir bordak!!!!!!!!!
Orada muayene yapıldı. Her şey yolunda görünüyor, sadece gardiyanlar her zamanki gibi kabinlerinden dışarı çıkmıyorlar, her şeyi açıklığa kavuşturmak için gitmelisin, geçişleri al ve ver - bu beni strese sokuyor.
Merhaba. Merhaba. 21.022018 tarihinde saat 18.45'te yola çıkarak otobüse bindim. Minsk - Marina Gorka rotasında bir sonraki sırada. Yanımda zenginliklerim vardı. Sürücünün bagajı açması istendiğinde olumsuz bir yanıt aldım. Sonra çantayı koltuğa koydum. Bunun için sesini bana yükseltmeye başladı. Ve çantaların koltuğa konulmayacağını söylemek. O zaman haklarımı koymam gerekirse ne yapmalıyım????