Birkaç gün önce bu kurumda doğum gününü arkadaşlarının tavsiyesi üzerine kutluyorduk. Hoş bir şekilde şaşırdık. Uygun fiyatlar, çok lezzetli, hoş bir dünya, DJ ve personel hizmeti övgüye değer. Ayrı olarak, ziyafet masasının menüsünü seçmesine yardım ettiği için yöneticiye minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Kesinlikle herkese tavsiye ederim ve bir kereden fazla geleceğiz!
Şirketle dinlenmek için harika bir yer. Hoş bir atmosfer ve müzik. Lezzetli yemekler ve mümkün olan en hızlı servis. Duyarlı ekip. Bireysel yaklaşım için yönetici Tatyana'yı ayrı ayrı seçerdim)))
Bu akşam Grad'ın barını ziyaret ettiler. Bizi gülümseyerek karşılayan cana yakın barmen Tatyana'dan başlayarak tüm ekibe minnettarlığımızı ifade etmek istiyoruz. Her zaman bir seçime karar vermenize yardımcı olacaktır.
Resepsiyonist Tatyana toplantımıza gitti, kalabalık bir salona getirdiler ve genç garsonla birlikte bize bir masa koydular. Mutfak yüksek seviyedeydi. Demokratik fiyatlar da göz önüne alındığında akşamdan memnun kaldık.
11 Mayıs'ta bu barda dinlendik. Mutfak harika,
fiyatlar makul. Servis personeli çok cana yakın : barmen ve bar yöneticisi. Başarılı tatiliniz için onlara özel teşekkürler!
Bir inceleme bırakmak için uğradık ve biraz şaşkına döndük. Şehirde ne tür insanlarınız var!
Şehrinizde birçok kez geçiş yaptık, bu yüzden farklı yerlerde öğle yemeği yiyoruz!
Bu sefer kitapçıda bize Grad'ın barına gitmemizi söylediler.(çok lezzetli ve ucuz)
Görünüşe göre burası bir restoran ve evet, bir restoran için pahalı değil!
3 kişi için bize yaklaşık 30 p'ye mal oldu, ama bu tatlıyla birlikte. Süzme peynir çubukları sadece incirlidir!
Dünyanın kendisi sakin, hoş müzik çaldı. Barmen gülümseyerek karşıladı. Koltuk seçmeyi teklif ettim (orada birkaç salon var).
İç mekan, kaledeki gibi ilginç)).
Her şey çok lezzetliydi! Personele hazırlık ve servis için çok teşekkür ederim! Damgayı tutun!
25 Kasım'da bu kurumda dinlenebildim. Hem mutfağın hem de hizmetin uygun seviyesini belirtmek isterim. Güzel modern iç mekan, çekici fiyat seviyesi. Evet ve dj'e ayrı bir saygı!!!
Barın işleyişi hakkında olumlu bir inceleme bırakmak istiyorum.Şirketle dinlendik, akşam başarılı oldu) Mükemmel mutfak, duygusal müzik (harika bir DJ çalışıyor), harika servis personeli.Bu tür kurumlar daha fazla refah dilemek istiyor.
Orijinalini göster · Русский
4
К
Константин Сергеевич А.
30. seviye şehir uzmanı
17 Aralık
Neredeyse her gün orada öğle yemeği yiyorum
Yani oraya yemekhaneye gidiyormuş gibi gidiyorum))
Lezzetli beslenirler
Ama ucuz değil. Ama atasözünün dediği gibi: "iyi ucuz olmaz." Yani fiyat-kalite oranını alırsak, fiyatlar oldukça makul
Eksi bazen büyük bir kuyruk olur (orada yemek yemek isteyen çok kişi var)
Evet, öyle.
90'a benziyor.
Gerçekte, orada oturduklarında deri ceketli yeterli daire ve adam yoktu.
Yemek, yemekhanelerde olduğu gibi, herhangi bir yaratıcılıkla servis edilir.
Personel kibar.
Servis iyidir.
Yaklaşıyorlar, ilgileniyorlar.
Yemek yemek gibidir.
2000'lerin müziği daha fazla)
Düğünü kutluyorduk, hayal kırıklığına uğradık. Sunucu görevlendirildi. Ve ayrı bir salonda oturuyorlardı, diğer 2 salondan insanlar izinsiz girdiler, dans ettiler ve bizi kışkırttılar. Yönetim çok az tepki gösterdi veya hiç tepki vermedi. Bu kurumdan hayal kırıklığına uğradılar.
Kantin normları için, bar için mi? Bu hala yemekhane. Ayçiçek yağıyla boğulmuş Sezar'ı getirdiler!!!
İstisnasız tüm yemekler ketçapla süslenir (tatlı ketçapla getirilseydi şaşırmazdım)
Et tabağı Pekinga saplarıyla süslenmiştir, üzgünüm, fotoğraf çekmedim = (
Bu kurumu Aralık ayında Yeni Yıl kurumsal partisi için ziyaret ettim. Yemekler soğuktu. Yeni yılın Büyükbabası Don 15 dakika kaldı. Avantajlardan tek tanesi Dj'in koyduğu müziktir.
Bu kurum hakkında bir inceleme bırakmak istiyorum. 2 Eylül saat 21'de bu restorana geldik. Özel servisin orada olduğunu söyleyerek salona 3 kişilik bir masa koymayı reddettik. Kibarca sorduk ve bu yapılabilirdi. Ama kaba genç garson bize hizmet etmeyeceğini söyledi
Bu berbat bir akşamdı. Böyle bir tutuma izin verilmez! Kurum çok hayal kırıklığına uğradı!
Süper hizmet,Tatyana yönetici,Tatyana barmen,en üst düzeyde.....Tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
В
Валерия Гусаковская
3. seviye şehir uzmanı
6 Mart
Etkinlikten 1,5 ay önce 10 kişilik bir masa rezervasyonu yapıldı. Yöneticiye göre, kişi başına minimum sipariş değeri 65 bel idi. ovmak, ortak salonda bir masa rezerve edildi. Periyodik olarak, yönetici siparişimizin geçerli olup olmadığını netleştirmek için geri aradı.
Etkinlikten 3 gün önce menüyü koordine etmek ve ziyafetin ön ödemesini yapmak için geldim. Gerekli tutarı yatırdım, kasiyer çeki verilmedi (!). Ayrıca kişi başına minimum sipariş değerinin 75-80 bel'e yükseldiği de açıklandı.Bu açıklama şaşırtıcıydı, çünkü farklı bir miktar için ayarlandık, ancak şartları kabul ettik. Konuşma sürecinde yönetici, bir şeye uymuyorsa, o zaman «65 beyaza" işaret ederek, alakasız bir şekilde konuştu. Evde rahatlayabilirsiniz" ve "sizinki gibi siparişlerle küçük bir maaşımız var".
Ertesi gün siparişi onaylamak ve masanın yerini belirlemek için tekrar aradım. Resepsiyonist kaba bir şekilde, ön ödemenin geç yapıldığı için masanın sadece barda veya koridorda kaldığını söyledi. Hiç kimse masanın konumunun ön ödemenin yapılma zamanına bağlı olduğu konusunda uyarmadı, her gün doğru miktarı getirebildik.
Tatil öncesi ruh hali bozuldu. Masayı reddettik, ön ödememizi bize iade ettik. Bu kurumun personeline ve özellikle yöneticiye, müşteriye karşı özenli ve misafirperver bir tavrın, kurumdan iyi gelirin anahtarı olduğunu hatırlatmaya değer. Tabii ki, artık Grad'ın kuruluşunun hizmetlerini kullanmayacağız.