Önce aradım, maliyetin hesaplanmasına karar verdik, onlara maketler gönderiyorum ve buna karşılık sessizlik 10 günden fazla oldu. Mesajlarım yok sayılıyor. Yani, ne reddetme ne de herhangi bir geri bildirim vermediler. Ne diyebilirim ki, müşteri odaklılık "en üst düzeyde»…
Sertifikaları 2 kez yazdırdım
İlk defa her şey yolunda gitti
Neden ikinci kez döndüm...
Telgrafta dosyayı atıp atamayacağımı sordum.cevap verdiler evet
Fotoğraf düzeninde sertifikanın renginin siyah olduğunu açıkça görebilirsiniz
Almaya gelip kahverengi olduğunu görünce üzüldüm...
İddiama göre, dediler ki: Gönderdiklerini yazdılar.
Ve web sitelerinde onlara hangi formatta gönderileceğini incelememiz gerekiyor
Tamam, tamam...
Peki usta o zaman ne için orada??Rengin farklı olacağını belirtemiyorsa, neden bana önceden söyleyemedim, böylece farklı bir formatta atayım?
Sitedeki makaleyi okumadığım için canım
Gerçi kimse bana bundan bahsetmedi.ve bunu müşteri olarak bilmek zorunda değilim.
Ama neden KİBAR tipografi bana renkte bir değişiklik olacağını söylemedi, anlayamıyorum
Sitenizde bir kişiye yönelik yazıldığından beri....ÖYLEYSE KİŞİYLE İLETİŞİM KURUN
Aşağıdaki fotoğraf: olması gereken sertifika (siyah) ve yazdırılan sertifika (kahverengi)
Yazışmalar
Ve pikselli kaş
Tavsiye etmiyorum