Grand Kitchen Salonunun çalışanlarına büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Burada mutfak sipariş ettiler ve sonuçtan çok memnun kaldık. Yetkin ve bireysel bir yaklaşım. Her zaman kibar ve güler yüzlü danışmanlar. Siparişin başlangıcından mutfağın kurulumuna kadar profesyonelce harcadılar. Ve Olga, Andrei, Evgeny'ye özel teşekkürler. İşte size başarılar.
Burada mutfak için cepheler sipariş ettiler. İlk başta iletişim normaldi, ama sonra bir anlaşma yapmaya geldiklerinde her şey plana göre gitmedi. Teknik konuyla ilgili sorum, bu salonun sahibinden agresif bir tepkiye neden oldu. Aynı zamanda, bundan önce hiç kimse onunla diyalog kurmadı, tüm konuşma yöneticiyle yapıldı. Ama sohbete girdi, bir şeyler açıklamaya başladı, bir kelime eklemesine izin vermedi ve sonra aniden "sen" e geçti ve kaba davranmaya başladı. "Ben efendiyim, şimdi sizi salondan atacağım" sözleri özellikle hatırlandı (biz karımla ikiydik). Zaten orada neredeyse iki saat geçirdiğimiz için (bir sözleşmenin imzalanması ve programdaki cephelerin çizilmesi süreci bu kadar sürüyor), yine de siparişi verdik. Cepheler getirildiğinde, tam olarak beklediğimiz şey olmamasına rağmen cephelerin kalitesinin tatmin edici olduğunu söyleyebilirim (mutfak, banyo ve çamaşırhane cepheleri farklı kalınlıklarda ortaya çıktı). Sonuç: Hizmetin izlenimleri korkunç, burada başka hiçbir şey sipariş etmeyeceğiz.
Mutfağımız için çok teşekkür ederim, her şey yolunda. Profesyonel yaklaşımınız ve işinize olan sevginiz için Andrei, Svetlana ve Igor'a özel teşekkürler!
Burada cepheler sipariş edildi. Bu ofisin sahibi Andrei Grigorievich tarafından korkunç bir iletişim tarzıyla karşı karşıya kaldılar. Teknik bir konuyla ilgili iletişim sırasında «siz» e geçmeye ve sesini yükseltmeye başladı. Sonra alıntı yapıyorum, «şimdi bizi salondan atacak çünkü o burada usta" dedim. Burada durmadı ve şu anda standart ödeme ve sözleşme prosedüründen geçerken oturup çalışanların zamanını boşa harcadığımızı ima etti. Öyle bir his ki, bu kişi «hizmet» kelimesini hiç duymamış ve onun için müşteriler, kendisine para taşıması ve gereksiz sorular sormaması gereken insanlardır. Müşterilerle iletişim konusunda bir tür kurs almanızı tavsiye ederim.
Harika bir salon, oraya ilk defa dönmüyorum, her zaman yetkin bir yaklaşım. Ayrıca stokta daha birçok örnek var, renginize ve zevkinize göre mutfağı seçebilirsiniz.