👑Bence-Bakü'deki en iyi otel - her bakımdan!!!👌Otel personeli profesyoneller ve çok, çok, çok cana yakın ve arkadaş canlısı insanlardır!!!Ve tabii ki otelin müdürü Emil sorumlu.Açık çalışmaları ve ekibin hassas rehberliği altındaki mükemmel koordineli çalışmaları için ona teşekkür ederim!!!🌞Herhangi bir karakter, ruh hali ve uyruklu herhangi bir otel müşterisine nasıl yaklaşılacağını bilen, işinin ustası...Ve ekibi buna göre aynı!!!Güzel insanlar ve en önemlisi- çok sabırlılar.Özellikle Nargiz - onu sevmeyi başardık!!! Ekibe sorularla başvurursanız, size yardımcı olmaktan her zaman memnuniyet duyarız, size söylerler.Ve yönetmen-Emil, genel olarak herhangi bir karmaşıklık sorununu en kısa sürede çözebilir!!! Kaldığınız otele, daha doğrusu ekibine ve çalışmalarına, dinlenmenizin kalitesine ve kaldığınız yerle ilgili izleniminize de bağlıdır, bu nedenle şunu söylemek istiyorum - Emil ve onun dost canlısı ve harika ekibine çok teşekkür ederim!!! Size her şeyde bol şans ve refah diliyorum!!! Sizi seviyoruz!!!
Mükemmel otel: Odalar geniştir, personel güler yüzlü ve yardımseverdir, müdür en iyisidir, herhangi bir sorunu çözecektir.
Otelin konumu daha iyi olamaz, çünkü gürültülü eski şehirden uzakta, öğleden sonra orada yürümek ve akşamları sessiz ve rahat bir yere dönmek çok uygundur.
Otelde ihtiyacınız olan her şey var: asansör (ki bundan memnun kalmadık), kahvaltı açık, Wi-Fİ, odalar mobilya ve cihazlarla donatılmıştır (ve durumlarından memnun olmayanlar için bunun otel misafirlerinin hatası olduğunu söylemek isterim, başkalarının mallarına daha dikkatli davranmanız gerekir, hatta beş yıldızlı otellerde yıpranmış mobilyalar vardır).
Genel olarak, Bakü'ye geldiğinizden emin olun ve kalmak için bu oteli seçmekten çekinmeyin!
Güzel otel. Parasıyla eşleşiyor. İhtiyacınız olan her şey orada. Çok güler yüzlü personel Emil ve Nargiz'dir. İyi konum, metro 7-10 dakika yavaş adımlarla. Yakınlarda dükkanlar, kafeler, Haydar Aliyev'in merkezi var. Kötü yorumları anlamıyorum, tekrar ediyorum, otel parasına uygun, her şey adil. Birinin girişte kapıcıya, odada soğuk şampanyaya ihtiyacı varsa, bu burada değildir.
Otel fiyatlandırma politikasına uygundur. Otelin odaları da temiz. Ancak odaları her üç günde bir temizliyor. Havluların ve nevresimlerin de üç günde bir değiştirilmesi. Yatak takımları çok temiz. Sabunlar , şampuanlar ve duş jelleri , tuvalet kağıdı - her şey üç günde bir verilir. Odayı temizlemek için mutlaka konuşmalı ve anahtarı oda kapısının kilidinde bırakmalısınız. Çöpü çıkarmak - her üç günde bir - bu tamamen çöp! Kahvaltılar zirvede , Nargiz özel teşekkürler! Süt yulaf lapası, haşlanmış yumurta, çırpılmış yumurta, her gün omlet, ara sıra karabuğday veya sosisli makarna, haşlanmış ve yarı tütsülenmiş sosis, sert peynir, işlenmiş peynir, çay ve kahve için tatlılar, kahvaltıda aç kalmayacaksınız, bu bir artı. Dezavantajlardan bir diğeri de resepsiyondaki lobideki TV ekranında yorumlarla gece futbol maçlarının izlenmesidir, 201 duvarının dışında bir numaramız vardı - duyulabilirlik mükemmel. Aksi takdirde her şey çok iyi, otelin konumu iyi, wi-fi var.
Muhtemelen Bakü'deki en iyi yerlerden biri, en iyisi olmasa da! Kız kardeşimizle Azerbaycan'a uçtuk ve burada durduk. Hemen rezerve edilenlerin sınıfının üzerinde mükemmel, rahat bir oda teklif ettiler. Sabah ikide iyi huylu bir şekilde karşılandılar ve çabucak yerleştiler. Hizmeti de not etmek istiyorum: Otelin tüm çalışanları çok kibar ve her zaman kurtarmaya gelmeye hazır. Kız kardeşim ve ben doğum günümüzü kutluyorduk ve otel sahibi Emil ile konuştuktan sonra ona bundan bahsettik. Ve bizi pastayla tebrik ettiğinde sürprizimizi hayal edin! Genel olarak, oteldeki hizmetin kalitesini izleyen en iyi insanların burada çalıştığını söyleyebilirim, sizi kesinlikle belaya sokmayacaklar, her durumda kurtarmaya gelecekler ve rahatlıkla konaklayacaklar. İçtenlikle tavsiye ediyoruz!
Resepsiyonda bize çok güzel bir oda teklif eden Emil ile tanıştım, pencereden Haydar Aliyev'in merkezine bakıyordu ki bu yardım edemedi ama memnun etti.
Büyük bir avantaj, zaten konaklama fiyatına dahil olan kahvaltılardı. Mutfakta gülümseyen ve yardımsever bir kadın buluşuyor. Kahvaltılar standart ama lezzetli ve yoğundur.
Her sabah kapımızın yanına su şişeleri koyduk, ayrıca +.
Metroya, mağazalara, bankalara yürüme mesafesinde.
Buraya tekrar gelirdim!
Harika bir otel, harika bir konum ve bu otelin en önemli özelliği çalışanı Emil'dir. Her zaman her konuda yardımcı olacak, size söyleyecektir, sadece süper. Böyle bir çalışanı yanımda Peter'a götürürdüm. Onun sayesinde bu oteli ziyaret etmek isteyenlerin sayısının sadece artacağını düşünüyorum.
Sırf sıfır koyamayacağınız için bir yıldız verdim.
Bu oteli seçerken önceki turistlerin incelemelerine odaklandım ve çok yanıldım. Otel ortalama üçtür, personelin insanlarla çalışmasına hiç izin verilmemelidir! Her şeyden önce.
5-12 Ağustos tarihleri arasında Grand Inn Baku'da ikamet ettiler. Eşim ve ben gece uçtuğumuz için otel müdürüyle iletişime geçtim ve havaalanından otele transfer rezervasyonu yaptım. Maliyet yaklaşık 15 $ 'dır (şehir genelinde yarı fiyatına mal olmasına rağmen). Ancak havaalanından çıkarken kimse bizimle tanışmadı. 10 dakika bekledik ve 30 dolara «denize» taksiye binmek zorunda kaldık. Otele geldiğimizde en azından bir özür dilemeyi umuyorduk ama obez, uykulu ve çok kızgın bir resepsiyonist bizi karşıladı. Hoşnutsuz çalışan özür dilemek yerine beni sert bir şekilde azarladı, yetersizlikle suçladı ve yerleşmek yerine konaklama için tam ödeme talep etti. Bu durumu otel müdürüyle ne zaman tartışabileceğimi hesapladım ve netleştirdim, ardından onun müdür Emil olduğunu öğrendim (önceki incelemelerde aşkını ilan eden kişi). Emil anahtarı tezgahın üzerine attı ve taşınmak yerine parmağını 202 numaralı odamıza doğru işaret etti.
Numara. Oda oldukça perişan. Özellikle: tavandaki lekeler, kanepenin yanmış döşemeleri, kirli tezgahlar, mobilyalarda kopmuş kulplar, zemin lambalarında ampullerin olmaması, soketlerin çoğu çalışmıyor ve hatta delikler (!) duvarda vb. Odamıza yerleşmemiz için ayaklarımız için sadece 1 havlu ve daha fazlası vardı. İki ayrı yataklı bir odamız sipariş edildi ve aslında 2 yatak Tek kişilik bir çarşafla hareket ettirilip kaldırıldı. İlk gece çarşafsız uyudum, yastık yerine dirseğimin üzerine perdeyle örtüldüm.
Konaklama. Ertesi gün öğlene yakın bir yerde başka bir havlu ve çarşaf takımı için yalvarmayı başardık. Odada uzaktan kumandasız TV, şifonyerin arkasında anteni buldum. Arızalı prizler nedeniyle odadaki TV ve buzdolabı sırayla çalışıyor. Her zaman hoşnutsuz olan «yönetmen» Emil'e göre bu normaldir. Emil tarafından bir iddiayla odaya bir çaydanlık bile verildi. Müdür Emil'in sözleriyle oda temizliği 3 günde 1 defadan fazla "yapılmadı", bu nedenle odamızdaki çöpler temizlenmedi. Musluktan gelen su her zaman zar zor ılıktır ve bir gün akşam 9'da su tamamen kapatılmıştır. Emil bu sorunun çözümüyle uğraşmadı.
Ancak Müdür Emil, odadan formasız çıktığımda çok hızlı tepki gösterdi: Hemen kapımızı çaldı ve otelindeki ahlaksızlıktan dolayı bizi azarladı.
Gün boyunca yönetmen Emil, en sevdiği müziğin tüm sesiyle otelde açılarak eğlendi ve ofisinde uzanarak bu konserin tadını çıkardı. Parçalar her yarım dakikada bir değişti. Konukların bu kakafoniyi dinleme arzusu onu ilgilendirmedi. Bizimle alay etmenin bir başka sofistike türü de, odanın kapılarının hemen önünde benzer düşünen insanlardan oluşan bir şirketi bir araya getirmek ve Olimpiyatlarda sevgili takımınız için yüksek sesle tezahürat yapmaktır.
Kahvaltılar. Kahvaltılar için özel bir şikayetimiz yok: monoton, çok lezzetli değil, ama aç değildik.
Otelin konumu. Metroya yaklaşık 10 dakika uzaklıkta, Aliyev'in merkezine yakın. Doğru, pencerelerin altında, sabahın erken saatlerinde malların getirildiği mağazanın rampası var. Her şey yolunda giderdi, ancak kamyon şoförleri bariyeri açmak için düzenli olarak bibikalıyorlar. Eğer sağlıklı bir şekilde uyuyorsanız, bunun zararı olmaz.
Son olarak. GRAND INN Baku'nun otel incelemesinin şehir ve sakinleriyle hiçbir ilgisi yok: Bakü muhteşem, Baküliler güzel. Seyahat ederken hayal kırıklığına uğramamak için doğru oteli seçin. Ama kesinlikle bu değil)
Bu oteli ve personelini çok beğendim. Tüm Bakü'lülerin doğasında bulunan olağanüstü misafirperverlik ve iyi niyet, otele beş yıldız vermeme izin verdi ve hesap saatinden çok daha erken check-in şeklinde beklenmedik bir bonus, bu oteli favorilerime getirdi. Nezaketiniz için teşekkür ederim!
Bunun için yeterli zaman olmadığı için çok nadiren yorum yazıyorum.🙈
Ama eğer yazıyorsam, bunu dürüstçe yapıyorum...
Otel personeline ve özellikle müdürü Emil'e, tatilimizi profesyonellikleri, misafirperverlikleri ve iyi doğalarıyla süsledikleri için içten teşekkürlerimi sunmak isterim.
Abartmadan söylüyorum: Ekibiniz sayesinde otel, konaklama süresince ikinci evimiz, otel ekibi ise aile oldu.
Ayrı ayrı, kahvaltılara kalkmak istediğim şefe de teşekkür etmek istiyorum - Nargiz, etrafını neredeyse her konuğun endişesiyle çevreledi: bir kişinin işine ne kadar vicdanlı davrandığını ve insanlara saygıyla davrandığını hemen görebilirsiniz (kahvaltılar çeşitli ve lezzetliydi ve en önemlisi - her şey çok temiz ve özenle hazırlanmıştır).
Bu oteli tatil için güvenle seçebilirsiniz, ancak bazı eksiklikler bulduğunuzu varsaysanız bile, inan bana, sorunuz sorunsuz ve mümkün olan en kısa sürede çözüleceği için personelden herhangi birine kibarca hitap etmek yeterli olacaktır; ya da sorununuz üçüncü taraf olsa bile, yani otelde kalmakla ilgili olmasa bile, her zaman yardımınıza gelmeye hazır, çok dürüst, dürüst, yardımsever ve yetkin bir genç adam olduğu ortaya çıkan doğrudan müdüre - bu, hem söz hem de eylemle her zaman yardımcı olacak kişidir.
Genel olarak, benim asıl gözlemim, eğer bu insanlara uygun saygıyla davranırsanız, karşılığında size akrabalarmış gibi davranacaklardır, bunun için ayrı bir minnettarlık! 🙏🏻
Tam nüfusuna rağmen otelde çok rahat, rahat ve oldukça sakindi.
Odalarda gerekli tüm çalışma ekipmanları (TV, klima, su ısıtıcısı, mini buzdolabı, telefon) var, kasa ve hatta bir lamba var (odadaki aydınlatma zaten mükemmel olsa da), çok fazla mobilyamız var: çift kişilik yatağımız + çekyatımız + sandalyemiz + 2 komodinimiz + sehpa + büyük gardırop + makyaj masası, kendi banyomuz vardı ve özetliyorsak: mükemmel bir şekilde yerleştirildik ve hiçbir şeye ihtiyacımız yoktu...
Otelin coğrafi olarak çok başarılı bir yerde bulunduğu da unutulmamalıdır: otelin karşısında muhteşem bir park ve eğlence merkezi bulunmaktadır. Haydar Aliyev; otele yürüme mesafesinde güzel bir park var. N. Narimanova; amatörler için (ben olmadığım) yakınlarda McDonald's ve KFC'NİN yanı sıra birçok renkli kafe ve restoran var; Her zevke uygun ulaşıma yürüme mesafesinde: metro, şehir içi otobüsler, taksiler...
Şahsen benim için önemli bir faktör, otelin yakınında altyapının varlığıydı - otel binamız bir apartmanın ikinci katında yer alıyor ve bunun altında (zemin katta) sokaklar ikiye bölünmüş durumda: bir süpermarket (oldukça geniş bir ürün yelpazesine ve uygun bir çalışma moduna sahip 8: 00-00: 00 arası), bir eczane (Rusça konuşan bir eczacıyla), bir şekerci dükkanı, bir kafe ve çok daha fazlası...
Başka bir deyişle, bu yerde ihtiyacınız olan her şey var, hiçbir şey aramanıza gerek yok.
Şehrin kendisine aşık olmamak imkansız! 😍
Hemen kalbimi kazandı...❤
Buraya geri dönmeyi çok umuyorum...
Bakü'ye harika, unutulmaz izlenimler için ve "Grand Inn Baku" oteline sıcaklık ve rahatlık için teşekkür ederiz...💓
Bu oteli işleten Emil'e çok teşekkür ederim, bizi gece evde olduğu gibi annemle karşıladılar, değiş tokuş ederken parayı dağıtamadılar Emil, her zaman cevaplanan ve her konuda yardımcı olan tüm soruları değiştirirken parayı verdi, çok teşekkür ederim, yabancı bir ülkede hiçbir şeyin olmadığı ilk kez böyle iyi bir tavır görüyorum, ama bu kadar iyi insanlar yakınlarda temiz bir şekilde uygun olduğunda yalnız değilsin ve yer süper, Nargiz'e muhteşem bir kahvaltı ve sıcak bir karşılama için çok teşekkür ederim, Bakü'ye vardığımızda her şey için çok yardım etti ve teşekkür etmesini istedi Bakü'ye geldiğimizde nereye gideceğini zaten biliyoruz🥹👍💯👍👍👍👍💯💯💯💯💯❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘💕💕💕💕💕
Berbat otel! İyi incelemelere inandım ve 12 günlüğüne rezervasyon yaptırdım. Bu bir hataydı. Otel kirli, kaba resepsiyonist Emil, aslında orada olmadığı için her üç günde bir temizlik sözü veriyor. Tuvalet kağıdı için yalvarmak zorunda kaldım. Çöplere bile dayanamıyorlar, orada yiyecek artıklarından gelen kokunun ne olduğunu hayal ediyorsunuz, biri çocuklarla birlikte geliyor ve çocuk bezlerini atıyor. Nevresimler, havlular lekeli ve yırtılmış. Kirli havluyu değiştirme isteğime (ilk gün bana bunu verdiler) Emil, «bu sizin için Hilton değil» dedi. Odamdaki pencereler çöpe gidiyordu, her gece bir çöp kamyonu gelip çöpü gürleyerek alıyor, çöp kutularının kokusu nedeniyle pencereyi açıp odayı havalandırmanın bir yolu yoktu.
Odada kasa çalışmadı, Emil bana kimsenin de söz vermediğini söyledi. İnternet zayıf, kesintilerle çalışıyor, vats apu'da arama yapmadım.
Kahvaltı olağan, monoton: gözler, sevilen domatesler, salatalıklar, ekmek ve yoğurt.
Konum da tam olarak başarılı değil. En yakın turistik yerlerden sadece Haydar Aliyev'in merkezi. Yine de merkeze veya eski şehre yürüyeceksiniz, trafik sıkışıklığı nedeniyle taksiyle 40 dakikadan daha kısa sürede ulaşılamadı. Havaalanına 25 dakika elverişli bir konumdadır.
Bu oteli kimseye tavsiye etmiyorum, Bakü izleniminizi bozun!
Otel tüm kaynaklara göre üç yıldızlıdır, bilmiyorum onlara dördüncü yıldızı kim verdi?! Mağazanın rampasının üzerinde yer almaktadır: gece geç saatlerde buluşmalar, tedarikçilerin sabah boşaltılması ve pencerelerin altındaki işçilerin sigara içilmesi. Odalar çok yorgun, çalışanlar somurtkan ve misafirperver değil. Kalış haftasında kahvaltılar için açık büfe çeşitleri değişmedi: sosis, çırpılmış yumurta, salatalık + domates, çay / hazır kahve. Övgüye değer yorumlar doğru değil. Otel düzeyinde Hostel. Burada kesinlikle ikinci kez durmayacağız.
Mal sahibi önce rezervasyonu doğruladı ve ön ödeme yapılırken sahibine bir çağrı yapıldı, ancak varıştan birkaç gün önce rezervasyonu iptal etti.
Bu oteli kimseye tavsiye etmiyorum