Çit için bileşenler sipariş ettiler, hizmetten çok memnun kaldık, Tatyana bize hizmet etti.Soruların tüm cevaplarını aldık ve o her zaman bizimle bağlantılıydı.İşitme engelliyiz ve bu tutum iki kat hoş.
Eskrim sipariş ettiler (Victoria adında bir kızla çalıştılar). Her şey çabucak geldi, ama sonra - bazı sıkıntılar var. Mikhanoviçler'deki depoda siparişin tam olarak yerine getirilmediği ortaya çıktı (bağlantı elemanlarının bir kısmı ulaşamadı). Bağlantı elemanlarının çoğunda hasar vardır (fotoğrafa bakın). Daha sonra kurulum sırasında yöneticinin hesaplamalarda bir hata yaptığı ve 2 sütun daha az sipariş verdiği ve direklerden birinde fiş bulunmadığı ortaya çıktı (kabul sırasında görünmez). Kurulumu durdurmak zorunda kaldım. Victoria ile iletişime geçtiler ve her şeyi derhal düzeltmelerini ve eksik olanları sipariş etmelerini istediler. Yanıt olarak, "haftada 2 araba çalıştığı" için her şeyin çok çabuk geleceğinden emin olduk. Sonra - sessizlik. Bir hafta sonra aradık ve siparişin bir hafta değil iki hafta sonra geleceğini öğrendik. Tazminat olarak - siparişin tam olarak ve (zaten yeni) zamanında yerine getirilmesi. İndirim bile teklif edilmedi. Ve bize - bir kez daha depoya git, inşaatçılara basit olanlar için fazladan ödeme yap (sinirlerden, çağrılardan bahsetmiyorum bile).
Sonunda (2 hafta sonra) her şey geldi. Tazminat olarak ek ödeme almadılar. Birinci yerine, Grand Line'ın daha iyi olmak için her türlü çabayı göstereceği beklentisiyle 4 yıldız koyuyorum.