Genel olarak bu şirketle olan işbirliğinden memnun kaldım. Nüanslar vardı, ama onlarsız nasıl oldu da her şeye karar verdiler. Onlardan servis, dolaylı su ısıtması ve sistemi kurmak için bileşenler içeren bir kazan satın aldım. Güvenle tavsiye edebilirim. Neye ihtiyacınız olduğunu tam olarak bilmiyorsanız, çocuklar bir seçim yapmanıza yardımcı olacaktır. (ve o her zaman sizin arkanızdadır)
Bu yerde hizmet veren herkese bu şirketin çok dürüst çalışmadığını bildirmek istiyorum. "OMA" mağazasından bir su ısıtıcısı satın aldım ve servis merkezi "Gray Home". Sıcaklık ayarımı kaydırmaya başladım ve servise gitmek zorunda kaldım. Telefonla bana gelemeyeceklerini söylediler, ancak bu garantiyi telefonla söyleyip söyleyemeyeceklerini söylediler. Su ısıtıcısını çıkardıktan sonra kendim merkeze getirdim. Bundan sonra bana cevap verdiler: "Teşhis, termostat bayrağının kırıldığını gösterdi, yeni termostatın maliyeti 60 ruble. + onarım 20 ruble. Şimdi teşhis için - 40 ruble." Bunun bir garanti durumu olmadığını bana bildirmediysen, iki vidayı sökmenin 40 rubleye mal olduğu ortaya çıktı, telefonla böyle bir teşhis yapmam yasaklandı, garantinin kaybından beni korkuttu. Onları geri aradıktan sonra kızmaya başladım. Konuşmadan sonra başka bir mesaj geldi: "30r. - Teşhis, çünkü usta tarafından çıkış yapılmadı. Teşhis ücretlidir, çünkü durumunuz garanti edilemez. " Merkeze bir kez daha kavga ettikten sonra geldiğimde ödeme yapmadım ve su ısıtıcısını aldım. 2 vidayı bağımsız olarak söktükten sonra, termostat bayrağının koltuğundan atladığı (kırılmadığı), yerine yerleştirdiği ortaya çıktı, su ısıtıcısı sorunsuz çalışmaya devam ediyor.