GreenMarket çevrimiçi mağazası dolandırıcılardır. Diğer fideler hakkında söyleyemem, ancak çeşitlilik yerine (web sitesinde belirtildiği gibi) aziminler yerine fideleri (yabani otları) ekiyorlar. Bunlar ucuz değil. Onları yalanlarla suçlayarak mağazanın web sitesine incelememi bıraktım, ancak yayınlamanın gerekli olduğunu düşünmediler. Biyoloğa ve yöneticiye gönderilen mektuplara cevap beklemedim. Yaptıkları tek şey, malları satıştan çıkarmaktı.
Çeşitliliği beğendim, gül fideleri sipariş ettim. Paket iyi ambalajlarda geldi, kaliteli fideler çoktan çiçek açmıştı. Her şey beyan edilen çeşitlere tamamen cevap veriyor. Tekrar konuşacağım.
Alışverişlerimden çok memnunum. Her şey zamanında, iyi ambalajlarda teslim edildi ve ayrıca bir hediye aldım. Bu tür insanlarla işbirliği yapmak güzel. Size iyi şanslar, güzel işinizi insanların sevincine göre büyütün. Huzurlu gökyüzü, uv ile. Sevgililer Günü
Yeşil Pazar'dan ilk defa fidan satın almıyorum. Dikim malzemesinin kalitesinden ve hizmet seviyesinden çok memnunum. Bitkiler siparişe göre teslim edilir ve en önemlisi!, şirketin web sitesindeki açıklamaya karşılık gelir. Ambalaj yüksek kalitededir. Green Market çalışanlarına çalışmaları için teşekkür etmek istiyorum!
Siparişi verdim. İki hafta geçti, kimse siparişi göndermedi. Peşin ödeme yapıldı ve onaylandı. Parayı asla geri almadılar. Kimse telefonu açmıyor. Mektuplara cevap verilmiyor.
Merhaba Greenmarket.
Çok kaliteli bir malzeme olan üzüm fideleriniz için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, iyi ambalajlarda ve zamanında geldi.
Nisan ayı başlarında erken ekildiler, fidelerin hemen yapraklara girmesine izin verdiler, ancak küçük donlar oldu ve üst kısımlar dondu, üzerine dallarla sıkıca kuru samanla örttük ve şerefe! Üzümler uzaklaştı ve daha da hızlı büyümeye başladı, sitenizde önerilen teknolojiye göre ekildi, belki bu onu kurtardı.
Fotoğrafı daha sonra göndereceğim, kır evinde fotoğraf çekeceğim.Mümkünse sonbahar için 10 çalıya kadar büyük siyah kuş üzümü ve verimli kirazlar sipariş etmek istiyoruz.
Teşekkürler,
Alexandra
İyi günler!
3 yıldır satın aldığım muhteşem fideler için çok teşekkür ederim. Cehennemle bu kadar uğraşıyorum. Elbette en sevilenler güllerdir. Tüm komşuların kıskançlığı için yaz boyunca 2-3 kez çiçek açarlar. Fotoğrafta en küçük, ama en sevilenler. Akasma ilk yaz çiçek açmıştı ve bu yıl sizden tekrar satın aldım.
Yeni bir sipariş vermek için sonbaharı bekliyorum. Harika iş çıkardığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla, Anna.
Kategorik olarak bu mağazaya başvurmanızı tavsiye etmiyorum!!! Potansiyel alıcıların aynı tırmığa basmaması, zamanlarından ve sinirlerinden tasarruf etmemesi için yazıyorum... Güzel, iyimser bir site, geniş bir ürün yelpazesi, kendi fidanlığı gibi (belki de vardır, ancak büyük olasılıkla ürün yelpazesinin küçük bir bölümünü bile kapsamaz)... Mağaza her geçen gün "daha iyi" hale geliyor... Köklerin mucize jel ile özel tedavisi bile!!! Tutarın% 20'sini peşin ödeme alıyorlar. Yönetici "melek sesiyle" iletişim kurar ve tüm avantajlar burada biter! Ağustos ayının 3. on yılında 23 pozisyon (gül, kuş üzümü, ahududu, bektaşi üzümü) siparişi verdim. Ekim ayının başında aradılar, paketi beklemelerini söylediler... ve gitti - bir ay içinde bireysel fidelerin uygunsuzluğuyla ilgili mektuplar geldi, benzer bir şey seçme teklifleriyle seçtim... Ülkede toprağı çoktan hazırladım, fideler için delikler kazdım. Sonuç olarak - Ekim ayının sonunda aradım - aradım, aradım, yönetici dürüstçe paketin ne zaman gönderileceğini bilmediğini söyledi. Kasım ayının başında arıyorum - bana diyorlar - siparişim gönderildi - paketi bekleyin! 2 gün bekliyorum (genellikle paketler bana bir günde Kharkiv'den ulaşıyor) - ararım - nakliye faturasının numarasını açıklamamı rica ediyorum... beklemeleri isteniyor, açıklığa kavuşturup geri arayacaklar... Ertesi gün geri aradılar, paketimin "depoda kaybolduğunu" söylediler... Siparişi göndermediler, parayı iade ettiler, ancak hemen değil (4 iş gününden sonra değil) (aramam gerekti, yine beni "talihsizlikten dolayı kardeşim" ile karıştırdılar), tüm iletişim süresince bile özür dilemediler... AÇGÖZLÜ ve SORUMSUZ! Çok fazla sipariş aldılar ve kaliteyi tamamen unuttular. Bu mağaza hakkında birçok olumlu sözde geri bildirim olduğunu fark ettim... Evet, geçen gün beni aradılar, paramı iade ettiklerini söylediler ve kayıtlı olmadığım facebook'taki olumsuz incelememi silmemi istediler... :-) Tavsiyem, satıcılardan değil, özel satıcılardan ve ön ödemesiz satın almaktır (yalnızca kendi şehrinizde / bölgenizde% 20'ye varan ön ödemeyle)... Herkese iyi şanslar!
Greenmarket iğrenç bir şekilde çalışıyor Zamanında sipariş göndermiyorum, o kadar gecikmeler gönderiyorum ki, inmek için çok geç. 27924 siparişimiz, Nisan ayının sonuna kadar 7 gün kalmasına ve Paskalya tatillerinin 30'undan itibaren başlamasına ve yeni postanın birkaç gün çalışmamasına rağmen, şimdiye kadar tartışılmaz.Telefonlardaki yöneticiler doğrudan soruya cevap veremezler.Sipariş zamanında tamamlanmazsa ve depozito iade edilmezse, bu dolandırıcılara dava açacağız.Sorun ve sinir krizi istemiyorsanız, greenmarket ile iletişime geçmeyin!Güzel resimlerle ıslanmayın, parıldayan tüm altını hatırlamayın.
Şubat 2016'da üç erken çeşit Honey Dukat Early ve Alba'nın bahçe çileklerini sipariş ettim.Söz verdiğimiz gibi, fide paketi Nisan ayında geldi.Nakliyecide paketi açarken hoş bir şekilde şaşırdım. Bütün fideler sadece bahçeden gelmiş gibi görünüyordu. Köklerin kurumasını önlemek için bir hidrojel vardı.Fidanların% 99'u (20 - 19'un) kök saldı.Genel olarak memnunum. Gelecek yıl geç çeşitler sipariş edeceğim.
Green Markete'den ilk defa fide sipariş etmiyorum.Dikim malzemesinin kalitesi mükemmel. Servis zirvede. Dikim malzemesinin ambalajı profesyonelce yapılır, bu da% 100 hayatta kalma oranı sağlar. Tavsiye ederim.
İncelemeleri okudum, hangi çevrimiçi mağazadan bahsettiğimizi anlamadım, belki birisi bir şeyleri karıştırdı, ama şahsen sipariş konusunda şanslıydım. Her şeyi öngörülen süre içinde aldım, sipariş küçük değildi, Yeni postayla üç kez aldım ama memnunum! Çilek, kuş üzümü, ahududu ve meyve ağaçlarının yanı sıra otlar ve çiçekler de her şeye yakışır, büyür ve göze hoş gelir! Teşekkür ederiz!
İlk defa sipariş verdiler.çok iyi hizmet.Bir süre sonra fındık gelmeyince, ona zarar verdiler ve bayıldılar.Hepsi kaliteli fidelerin hepsi kök saldı.zaten ikinci siparişi verdiler.
Merhaba! Gül siparişim için teşekkürler!Bütün güller özenle geldi
paketlenmiş.yeniden sıralanmadan.Dikilen tüm güllerden sadece işe yaramadı
yalnız.Tüm ekibe iş için teşekkür ederim.nazik davrandığınız için operatörlere teşekkür ederiz
itiraz.İşte size daha fazla başarı diliyorum. Teşekkür ederiz!
14 gülden 3'ü normal. Diğer kuşburnu. Dükkanda toprağımın kötü olduğunu söylediler. Arsamda 100'den fazla gül çeşidim var ve onlar için arazi normal. Genel olarak dolandırıcılar!