Epilepsi ataklarını iyileştirmeme ve durdurmama yardım eden doktorlara çok teşekkür ederim özellikle epilepsili insanlarla felç geçirenlerle uğraşan doktor Salaeva Nadezhda Vladimirovna'ya çok teşekkür ederim
Post 1'in nörolojik bölümünde tedavi altındaydım, katılan doktor Fedyuk Denis Stanislavovich, 59 yaşım boyunca çok minnettarlığımı ifade etmek istedi, iyileşmeye daha duyarlı, derinlemesine bakan bir hasta görmedim, Stanislavovich'i tedavi edenlerin hepsi ona çok minnettarlar. Merhaba, tüm çabalarda başarılar, kariyer gelişimi. Denis Stanislavovich'e çok teşekkür ederim.
Kayıt memurlarına sabırları, incelikleri ve yardımseverlikleri için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
Birçok insan, her birinin kendi gereksinimleri vardır, ancak herkese her şeyi söylemesi ve yönetmesi tam bir sanattır.
Kötü bir hastane değil, birçok profesyonel. Bölgede bir eczane, bir kafe, yürüyüş için bir yer, toplu taşıma durağına yakın, minibüsler şehir dışından geliyor.
Çok memnunum! Sağlığım hakkında konuşmak zorunda kaldım.Hem doktorlardan hem de genç sağlık personelinden oluşan harika bir ekip.Özellikle romatoloji doktoru Odinets D.F'ye teşekkür ediyorum.
Harika. Hem ayakta tedavi randevusundaydık hem de hastanedeydik.
Karısı hamamböceği cerrahisinde ameliyat edildi. Her şey çok iyi. Hem doktorlar hem de bal.kız kardeşler ve yemekler.
Klinikte kayıt için büyük kuyruklar var. Az sayıda çalışan var ve yenileri hala bir bilgisayara sahip değil.
hastane çok güzel! Personel ve doktorlar yeterince eğitimlidir ve işlerini mükemmel bir şekilde yaparlar. Her zaman dönüyoruz ve pişman değiliz, yine de tüm devlet hastaneleri o kadar kötü değil!
Pediatrik işitme uzmanının bir sorusu vardı, soru yok. Ancak kayıt ofisine ulaşmak çok zor. Hatta bir süre sıraya asılsam iyi olur. İki gün geçirip kayıt olmak için aramaktan daha fazla. Servis personeli cana yakın ve kayıtlara yardımcı oldu. Babamı ve çocuğumu kaydettiğim için kaydı bir günde ve kısa bir süre sonra aldılar. Bunun için özel teşekkürler.
Her şey için söylemeyeceğim.Nefro-ayrımla ilgili sadece iyi sözler var.Hem doktorlar hem de hemşireler üst düzey uzmanlardır.Özenli, nazik tavırları sayesinde hastalar kendilerini rahat hissediyorlar, bu da iyileşme şansını artırıyor..
Tadilattan sonra ziyaretçiler için çok daha keyifli ve konforlu hale geldi. Al. sıra da + gibidir. Dezavantajlardan - görsel olarak çok fazla insan olmamasına rağmen (+-15 kişi) kayıt defterinde 20-25 dakika takılabilirsiniz, erken gelirsiniz - yarım saat kapının altında beklersiniz... Kısacası bununla ilgili sorular var. Personel duyarlı ve arkadaş canlısıdır (neredeyse hepsi). Uzmanlar - şikayet yok (sadece iyi bir izlenimin ele alındığı).
Mükemmel bir klinik, kibar personel, hastalığa bağlı olarak mümkün olan her şeye yardımcı olacaklardır (seyri, şiddetli triyotlara en iyi nasıl katlanılacağı), hastalığınıza en iyi nasıl ilerleyeceğiniz konusunda tavsiyede bulunacaklar. Personele teşekkür ederim, size yürekten davranıyorlar!
Görünüşe göre bu kurumun tüm çalışanları ayrı bir eyalette yaşıyor ve çalışıyor.
Bir uzmanın ücretli randevusuna ulaşmak ve kaydolmak için.... Başkana ulaşmak daha kolay!
Evet ve tüm uzmanların ne yaptıkları hakkında bir fikri yoktur.
Elbette kendi işlerinde profesyoneller var ama çok azı var.
Teşekkürler Dr. Kostsova A. Z., Maksimovich E, A. - bunlar sektörlerinde çok havalı profesyoneller. Doktorlar böyle olmalı, birçok insan onlara eşit olmaya değer!
Her seferinde böyle bir doktorun seninle buluşmasını bekliyorsun.
Yetenekli bir uzmanın buluşması umudu hayaletleşiyor.
Kayıtta elektronik kuyruk, hızlı ve anlaşılır hizmet. 2 haftada randevu aldım. Doktora zamanında randevu. Sıra yoktu. Doktor her şeyi açıkladı, anlattı.
Bölgesel poliklinik. Her zaman birçok hasta vardır. Girişte elektronik bir kuyruk var. Önceden randevu almak en iyisidir. Yetkin ve yardımsever doktorlar.
Yüksek profesyonellik, kalbin nezaketi ve büyük beceri için alerji uzmanı Savitsky'ye E ile minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!Alçak yay!Sen harika bir doktorsun!,Tanrı'dan
Bu klinikte bir kez hizmet verildi.
Olumludan, iyi bir taze onarıma, doktorlara düzenli bir ziyaret sistemine (kayıt defterine kupon alma sisteminden başlayarak) dikkat çekmek isterim.
Genel olarak memnun kaldım.
Doktorlar daha iyi olmak istiyor. B olmadan..... Yapmak istemedikleri hiçbir şey yok. Aslında. Belki birkaç normal doktor vardır. Sadece doktorları, anestezisti, hemşireleri, koronoskopi yaptıkları ofisteki kibar ve özenli olanları vurgulamak istiyorum.
Elektronik bir kuyruk yaptılar - daha da kötüleşti. Sırada bir saatten fazla duruyorsun. Aynı zamanda, kayıt memurları insanlara hizmet etmek için acele etmiyorlar - konuşuyorlar, kendi işleriyle ilgileniyorlar, bir yere gidiyorlar ve kimse bu sırayı umursamıyor
Her şey harika. Özellikle paroksismal durumlar için bir nörolog olan doktor Salaeva N.V, çok harika bir doktor ve insandır..Kelimenin tam anlamıyla beni ölümden kurtardığını söyleyebiliriz.
Çok iyi bir doktor lazer ofisinde çalışıyor. Bu arada, Lidsk doktorları ve aynı doktorlar ücretsiz kurumlarda, ancak bölgesel merkezlerde bu kadar farklı.Cennet ve dünya.