Biz böyle bir durum yaşadık. Büyükanneler ve iki çocuklu bugün uluslararası bir uçakla uçuyorlar ve biz ebeveynler onları varış noktalarında karşılıyoruz. Çok fazla bagajları var - 5 bavul + 3 el bagajı. Kalkıştan 10 gün önce Navlunichkof'u aradım - herkesi ve otele girecek, tüm bagajları alıp yükleyecek, havaalanına getirip tüm bagajları resepsiyona teslim edip kasete koyacak nakliyeciyi almak için büyük bir arabaya ihtiyaç olduğunu açıkladım. İlk saat için 11600 ödeme, karşılayamazsak, ikincisi için + 5600 ödeme yapılır. Her şeyi ayrıntılı olarak açıkladık, koltuk sayısı ve bagajın ağırlığı - 5 koltuk, her biri 15-20 kg ağırlığında. Otelden havaalanına yarım saat. Bir gün önce aradılar, her şeyi bir kez daha doğruladılar. Yükleyici saat 6.15'te daha erken geldi, geç kalabileceklerinden çok endişelendiler. Çok fazla bagaja, 2 nakliyeciye ihtiyaç duyulduğuna kızmaya başladı, tüm yol boyunca kızdı. Bu karar vermem gereken büyükanne ve ben değil, onların şirketi! Bana söylendiği kadar çok ödeyeceğim, sorun yaşamadan ikisine de para öderdim! Ben bir kadın olarak bunu yapabiliyorum ama bir erkek için böyle bir şey yok mu?! Tekerlekli valizler, asansörlü bir otel, yanında bir oda. Havaalanına getirdim, resepsiyona teslim ettim - önlerinde 4 kişi var. Her şey, diyor, güvenin, ben gittim. Büyükannem hayır diyor, sipariş 5 bavulun hepsini kasete koymanla bitiyor. Ben de diyor ki çocuğu anaokuluna götürmem gerekiyor ve geç kalıyorum! Büyükannem ödemeyi reddetti, öfkelendim, sonunda koydum. Cömert bir bahşiş bırakmayı planladılar, uçtan uca 12.000tg ödediler. Bu neydi? Telefondaki en tatlı kızlar tüm detayları anladılar, sakinleştirdiler, onayladılar, ama aslında bunlar böyle sinirler ve kabalık mı? Bu şirketle uğraşmanızı tavsiye etmiyorum!
Orijinalini göster · Русский
K
Kurn
9. seviye şehir uzmanı
6 Eylül 2024
İki kez, hukuk bürosunun hesabından ödenmiş bir nakliye talebinde bulunmaya çalıştım. kişiler - telefon numarasını aldılar ama asla geri aramadılar.
Başvuru aşamasında bu hizmet seviyeleriyle iletişime geçmemeniz gerektiği hemen açıktır.
Hafta sonu, taşınmak için nakliyecilerle birlikte gazelle sipariş ettiler, bu şirketten, özellikle şoför Jaras'tan çok memnun kaldılar. Her şey dikkatlice yüklendi ve teslim edildi. Ayrıca ambalaj almayı da unuttuk, ancak stoklarında bir rulo streç film olması iyi bir şey. Taşındığınız için çok teşekkür ederim!
-1 yıldız istedim ama vermiyor. Korkunç hizmet! Hala nasıl çalışıyorlar? 2 odalı dairenin taşınmasını sipariş etmeye karar verdim. Bir gün önce aradım ve sadece buzdolabının standart olmadığını ve eşyalarla dolu kutuların ayrıntılarını açıkladım. Saat 14.00 için siparişi kabul ettiler. Her şeyi hazırladık. İşten birkaç saatliğine izin verdim, bebeği en büyük oğluna bıraktılar. Oturmayı bekliyoruz, saat 15.00'e kadar, bir önceki hareketin uzadığını düşünüyoruz. Kimse aramıyor. Kendim aradım. Oksana bana merhaba dedi ve nakliyecilere teslim edeceğine söz verdi. 40 dakika sonra tekrar arıyorum, soruyorum. Oksana, sanki ilk defa bana tekrar merhaba diyor. Yine rapor edeceğine söz veriyor. 50 dakika daha geçiyor, tekrar yazıyorum, Oksana merhaba diyor ve tekrar geri bildirim yok. 3 saattir geç kaldığınızı açıklıyorum. Bir saat sonra nakliyeci arar ve buzdolabımız için nakliyeci olmadığını ve buzdolabını taşıyamadıklarını ve sevk görevlisine hemen söylediğini ve sevk memuru Oksana'nın umursamadığını söyler. Hiçbir şey söylemiyor ve sadece bir şeyler bekliyor. Saat 18.00'de nakliyecilerimi ve ceylanı çoktan aradım, geldiler ve her şeyi bir saat içinde yüklediler. Ve ben çoktan ayrıldım ve 19.30'da Yükçekoff'u arıyorlar ve üzgünüm, siparişinizi yerine getiremeyeceğimizi söylüyorlar... Öğle yemeğinde saat 14.00 ile 19.30 arasında işçinin yarım gününü kaybettim ve yoğun saatlerde ve trafik sıkışıklığına yakalandım. İşten sonra insanlar bile asansörü her zaman işgal ettiler ve bu süre zarfında kargo şirketi buzdolabı yükleyicileriyle ilgili sorunu çözemedi. Utanç verici. İlk defa böyle bir tavır da döndü. Evet, genel olarak, şimdi şirketinize yaklaşmayacağım ve birine tavsiyede bulunmayacağım! Oksana genel olarak onu kızdırdı, onu 5 kez aradım ama onlar beni bir kez bile aramadılar. Ayrıca her zaman iyi günler. Şirketinizi kapatın, utanma! Ana işlevi yerine getirmiyorsunuz, taşınıyorsunuz. O zaman ne için çalışıyorsunuz? Rezil olanlar!!! Bir sonraki taşınma 2 ay sonra, rezil şirketinizi bile hatırlamıyorum!
Malvarichkof şirketinin yöneticilerine ve şoförüne çok teşekkür ederim! Eşyaları daireden kiralık daireye taşıdılar. Çocuklar yetkin lojistiğe ve nüanslara insani bir yaklaşıma sahipler. Eşyalarımızı yüke koymak için zamanımız yoktu, şoför bize yardım etti. Bunun için özel teşekkürler! Ayrıca yönetici, işleri doğru bir şekilde nasıl bir araya getireceğimizi ve bir arabanın en uygun seçeneğini seçtiklerini söyledi.
Aileleriyle yeni bir daireye taşındık, ne yazık ki her şey arabamıza sığmazdı, taşınmak için ceylan sipariş etmeye karar verdiler. Çocuklar çok hızlı bir şekilde geldiler, her şeyi paketlemeye yardım ettiler, her şeyi çıkardılar ve arabaya yüklediler. Aferin, çünkü sık sık taşınıyoruz, çok sorumsuz çalışanlarla tanıştık, ama bu sefer değil. Size refah!