Магазин хороший. Мне нравиться покупать там товар, правда цены завышены, но и товар качественный . А в последнее время видно поменялся хозяин или продавцы, там стало красиво все по тематике, захожу туда часто . Спасибо девочки за хорошее обслуживание .
Дорогой магазин, но качественный! Продавцы подскажут, что лучше, никогда не подводили.
Рядом во дворе есть овощной ларек, цены дорогие, а обслуживание совковое каждый раз либо обвесят, либо гниль подсунут 😱
А в этот магазин хожу не часто, но с удовольствием 🤗👌
İyi günler. Mesajım daha çok bir soru. Bugün, iyi bir nar seçmek için Ring yatağındaki mağazaya bir bahçe yatağına girdim. Suriyeli satın almak istedim ama bakışları Azerbaycanlıya düştü. En büyüğünü aldım, diğerlerinin hepsi küçüktü, kutudan değil, yanında, rafın kenarının küçük bir kısmında yatıyordu. Onu geri koydum ama düştü ve çok iyi çatladı. Onu almaya zorlandım. Çocuğa böyle korkunç bir meyve taşımak zorunda kaldım. Satıcının durumu anlamasını bekliyordum ama hayır. Bana bunların benim eylemlerim olduğu söylendi. Bu seviyedeki mağazalarda (mağaza fena değil) bu tür kazalar sağlanmıyor mu? Yine kötü bir ruh hali içinde binayı terk ettim. İlk kez yaz aylarında tişört giydiğimde sebze seçmem gerekiyordu ve klima tam gaz çalışıyordu. Kocam gücünü azaltmasını istedi, yeterince kaba bir şekilde reddettik. Elbette küçük bir şey. Ancak mağaza da oldukça pahalı, kendisini üst düzey bir işletme olarak ilan ediyor. Bu, huysuz bir insanın kaprisi'si değil (bugün bile skandala girmedim, sadece yüzüme yazdım
hoşnutsuzluk ve hayal kırıklığı), sadece modern zamanımızda müşteri hizmetlerinde büyüme fırsatları olup olmadığını anlamak istiyorum. Ya da birçoğu memnunsa, bir kişinin sorunları sayılmaz.