"Apple yetkili hizmet sağlayıcısı" etiketli bir hizmet mi???? Şarj çalışmayı durdurdu, servis telefonu aldı ve 8 gün sonra iade etti, ekranın altındaki ön kameranın etrafındaki ışık sıkışmasına zarar verdiler, açıklayabildikleri her şeyi açıkladılar: »Peki, fabrikada daha da kötüleşiyor ve genel olarak hasar olarak kabul edilmiyor« İnceleme sırasında konektörün yeni olmadığı ortaya çıktı (çok kirli), ustalar ikinci el yedek parçayı uyarmadan taktılar ve aynı zamanda şöyle diyorlar: "Peki, ne istiyorsunuz? iPhone'da yeni yedek parça yok, sadece Çin veya telefonun maliyetinin 2 / 3'ü için tahsil edilecek bir ücret var. Onarımdan sonra «konektördeki nem» mesajı görünmeye devam etti ve 20 gün sonra kablolu kulaklıkları ve dizüstü bilgisayarı göremedim. Hizmette teşhis konulması gerektiğini söylediler ve iki gün sonra Kullanılmış konektörlerini değiştirmeleri için tekrar mahkum ettiler, garanti sadece kapıya kadar çalışıyor, telefonu kendim düzgün kullanmadığımı ve her şey için kendim suçlandığımı, telefonu «yetkili uzmanlara" emanet ettiğim için suçlandıklarını söylüyorlar. Onlara başvurmaktan daha kolay atmak daha kolay, işin kalitesiyle ilgili tüm iddialar için bir sürü mazeret var, başvurmanızı tavsiye etmiyorum!
Çok iyi hizmet merkezi.Her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yaparlar ve en önemlisi her zaman orijinal yedek parçalarla çalışırlar.Her zaman sadece onlara dönüyorum.Ve herkese tavsiye ederim!