Başka bir ülkede yaşarken akrabalarınıza çiçek sipariş etmek çok daha kolay hale geldi. Bir hafta önce anneme hediye olarak bir ev bitkisi gönderiyordum. Siparişi hızlı bir şekilde verdim, iyi bir seçim yaptım, doğru boyutta saksıları seçmenize yardımcı oldum, kurye her şeyi sağlam bir şekilde teslim etti. Tek şey, odayı bitkinin bakımı için bir notla tamamlamak güzel olurdu)
İç mekan ve sıradan çiçekler satan en iyi mağaza. Hizmet, fiyatlar, ürün seçimi her şey yolunda. Her zaman sıradışı çiçekler bulursun. Ve teslimat var.
Çiçekçi dükkanı çok güzeldi ama ne yazık ki şimdi aksini kanıtladılar.Bir buket sipariş ettim (canım değil ama buradaki mesele hiç parayla ilgili değil) fotoğraflardan çiçek seçtim, onlardan taze çiçekler de belirttim, evet taze cevap verdiler. Sonra çiçekleri seçtim, bir saat sonra bana seçtiğim çiçeklerden farklı bir buketin fotoğrafını gönderiyorlar.Sonra bunu düzelttiler ve düzelttiler.Toplamda 2 saat sonra çiçekler teslim edildi. Güzel taze çiçekler teslim etseler iyi olur...Onlara yaklaşma diye bir şey olmazdı. Ancak çiçekleri alır almaz vazoya koymak istediler, ambalajı açtılar ve dökümler dağıldı, çiçekler de düştü. Buket hemen çöp kutusuna girdi ! iyi bir ruh hali ile birlikte ! Mağazaya yazmak istedim, müşterilere sadakat göstereceklerini düşündüm. Ama ne yazık ki... Fotoğrafı sordular, konuşmaya başladılar, bu belki sıcaklık değişimlerinden kaynaklanıyordu. Katılıyorum biz sıcak ama taze çiçekler en fazla 20 dakika içinde bu kadar çabuk bozulamadı. Ya da yaya olarak çiçek teslim eden bir teslimat hizmeti var. Sonunda sordum Başka bir şey söylemek istemiyorsunuz ve şerefe!!! Operatör af diledi ve bunun bir daha olmayacağını söyledi.
Bunun bir iş olduğunu anlıyorum ama alıcıları bu kadar ince şeylerle aldatmamalısınız. Sonuçta siz Süpürge satmıyorsunuz. Lütfen herkesi dikkate alın!!!