Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Ödeme yöntemi:kapıda ödeme, indirimli ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, nakit dışı ödeme, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Geçenlerde aracımda korozyon önleyici işlem yapmaya karar verdim ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
İşlemeden önce bunun ne kadar etkili olduğu konusunda biraz endişeliydim. Dikkatli bir incelemeden sonra, böyle bir prosedürün vücudun ömrünü önemli ölçüde uzatabileceğini ve özellikle içinde yaşadığımız iklim koşulları göz önüne alındığında onu korozyondan koruyabileceğini anladım.
Bana vücudun durumunu teşhis ettiler. Tüm çalışmalar üzerinde anlaşıldıktan sonra, gövdenin alt kısmı kapsamlı bir şekilde temizlendi, pas ve eski koruyucu kaplamalar çıkarıldı.
Temel prosedür, metal ile dış ortama maruz kalma arasında bir bariyer oluşturan özel bir koruyucu kaplama uygulamaktı. İşin kalitesinden memnun kaldım, tüm koltuklar işlendi ve şimdi araba yeni gibi görünüyor.
İşlemden sonra birkaç ay geçti ve araba gövdesinin neme ve tuza daha az duyarlı hale geldiğini fark ettim. Dahası, yoldaki gürültü seviyesi düştü.
Genel olarak, bunun arabamın geleceği için harika bir yatırım olduğuna inanıyorum. Herkese tavsiye ederim
Добрый день, недавно заезжал сделали антикор , работа выполнена качественно, цены приемлемые, персонал отзывчивый , всем советую ребята молодцы 👍 обязательно загляну ещё раз !
Burada 2 araba işledim ve her ikisinde de pervazlar buldum, kabul sırasında arabayı asansöre sürmenizi ve incelemenizi tavsiye ederim. Gizli boşluklarla açıkça rahatsız edilirler, araba sökülürken ve sökülürken kontrol edin. Bunların hepsi bir yıl önceydi, kuyrukta çok sayıda arabaları vardı ve görünüşe göre kendilerini özenle rahatsız etmediler, işleri daha hızlı hale getirmek için her şeyi daha hızlı yaptılar, zamanları oldu.
Arabalardan birinde, tam bir korozyon önleyici yapmak ve paslı yerleri kesmek / sindirmek için gövde çerçeveden çıkarıldı. Aynı zamanda, gövde kesilip pişirilmeden önce antikora sarıldı. Bunu neden yaptıklarını net bir şekilde açıklayamadılar. Ve böylece sindirimden sonra yeniden işleme bir şekilde yapıldı. İçerideki kapılar işlenmedi, yeni elemanların tamamı / tamamı işlenmedi, son işlemeye gitmek zorunda kaldım. Gereksiz zaman harcanır.
Vücudun gizli boşluklarını kötü işlediler. İç kısım sökülürken ve her şeye erişilebilirken, sindirimden hemen sonra boşlukların işlenmesini engelleyen neydi? Geçen gün salonu farklı bir nedenden dolayı söktüm ve kontrol etmeye karar verdim ama her şey gerçekte nasıl işlendi? Elbette pervazlar vardı.
Gövdeyi çerçeveye sabitleyen cıvataların bulunduğu boşluklar yıkanmamış ve hiç işlenmemiştir. Kızdıran şey, gövdeyi sabitleyen en az 4 cıvatanın değiştirilmemesidir. Arabayı verdiğimde tam bir cıvata, somun, rondela, yastık seti sağladım. Böylece cıvataların bir kısmını koymadılar ve bana vermediler ve söylemediler. Üstelik şaka, arabamın orada nasıl olduğunu görmek için bir şekilde onlara uğradım ve önceden monte edilmiş arabanın yanında bu yedek parçaların bir kısmını torbalarda yenilerini gördüm. Orada bir kaynakçı vardı ve neden onları koymadıklarını ve daha sonra koyup koymayacaklarını açıklayamadı. Yani, delhi'yi bir yere koymadılar ve bana hiçbir şey söylemediler.
İki makineye göre pervazların listesi
- sol far takılı değildi
- Bagaj kapağındaki plastik kaplama çizik
- sağ sis yanmıyor
- direksiyon simidi merkezde değil
- Gövdeyi çerçeveye sabitleyen cıvatalar sıkılmamış (birkaç)
- Kemerlerin bazı elemanlarını işlemediler (sindirilmiş)
- Gövde kitinin altındaki arka kemerlerdeki elemanlar işlenmemiştir
- Viber'e kötü cevap veriyorlar
- kapı hırsızlığı yapmayı unuttular
2. arabada:
- Tüm gizli ve açık elemanlar işlenmedi, asansörde hiçbir şeyin nerede olmadığını gösterdim
- Bagaj kapısını işlemediler
- Çerçeveyi kötü yıkadılar, elle yıkadıktan sonra delikte her şeyin işlenmediğini görebilirsiniz
- Tekerlek cıvatalarını çektiler, sırrına zarar verdiler
1. arabaya 320 bin, ikinci arabaya 70 bin harcandı.
Update: Çerçeveyi, eşikleri, arka kemerlerdeki cepleri, gövdedeki kabindeki amplifikatörleri, sileceklerin yamuklarının ve hava girişinin olduğu yerleri endoskopla kontrol ettim, bu nedenle hiçbir yerde korozyon önleyici yok. Bu doğal olarak bir saptırmadır. Sadece dış işleri yaptılar, aksi takdirde arabanın içeriden çürüydüğünü bilmiyorlar ya da kalite kontrolü yok. Ben kendim tırmanmasaydım, kemerlerde ve eşiklerde sindirdikleri her şey 3 yıl içinde çürürdü. Bu ofiste sadece kaynakçı iyi çalışıyor gibi görünüyor. Bir sözleşme imzalamadıklarını lütfen unutmayın - hangi belgelerin kaldığını izledim - sadece siparişin makbuzu -birlikte. Ve kıyafet siparişinde "gizli boşlukların antikoru" malzemelerinde 2 şişe belirtiliyor, Carl! Böyle bir araba için 10 şişeye ihtiyacınız var, daha az değil! Ama aslında orada 2 şişe harcanmadı, arabanın her yerinde 4 tane buldum. Kısacası, bu ofise hiç girmemek daha iyidir.