Yaz sonunda DR için sertifika verdiler. Hediyeyi sonbaharda bırakmaya karar verdim ve günlük işlere başladım. Birkaç gün önce arabama bakarak bu hizmeti kullanmanın ve aracı düzene sokmanın zamanının geldiğine karar verdim. Ancak maalesef sertifikanın geçerliliği birkaç gün gibi sona erdi. Yine de yöneticiyi aradım, durumu sadece birkaç gün geç kaldığımı, altı ay sonra gelmediğimi söyledim. Yöneticiden kısa bir cevap aldığım ve sesinizde can sıkıntısıyla cevap: sertifikanın geçerliliği bitti, geç kaldınız. Kuralların kurallar olduğunu anlıyorum, ancak müşteri odaklılık olmalı ve benim açımdan birkaç gün geç kalmak, bir şekilde bu sorunu çözmek için o kadar uzun bir zaman değil. Şirketten, özellikle yöneticiden olumsuz bir tortu kaldı. Arabamı başka bir yere yıkamaya gideceğim ve gelecekte periyodik olarak hizmet kullanmama rağmen onları ziyaret edip etmeyeceğimi düşüneceğim!
Son zamanlarda arabayı tekrar h3o'da yıkadım, yönetici Sergey'in müşterilerine karşı özenli, sabırlı tavrını çok beğendim. 10 yıldan fazla bir süredir araba kullanıyorum, ancak uzun zaman önce araba bakımı konusunu sordum. Sergey, birçok soruma çok sakince ve anlaşılır bir şekilde cevap verdi, hizmetlerin farklılıklarını açıkladı. Kışa yaklaştıkça kuvars kaplama için geri döneceğim ya da sert balmumu yapacağım. Bu arada sadık demir atımı yıkayıp temizliğin tadını çıkaracağım. Benim için temiz bir araba ayrı bir vızıltı türüdür. Şimdiye kadar yıkamak için daha iyi bir yer bulamadım.
3 Ağustos 13:00.
3 fazlı kuvars yıkama + iç mekanı 240 ruble için temizleme.
Paranıza değmez, 130 için her zamanki «büyük koruyucuyu» almak daha iyidir. Farkı fark etmedim, aksine bu sefer dışarıyı kötü yıkadılar. (Ve içeride her şey süper).
Yönetici cana yakın değil, sanki burada çalışmaya zorluyormuş gibi kelimeleri uzatmayacaksınız :)
Ancak kaydolmak zor değil, güzel bir odidania odası var, yakınlarda bir Taç kalesi var (arabayı beklerken zaman geçirebilirsiniz), iyi bir erişim yolu var. Bu nedenle, bir ara arabayı burada bir kez daha yıkamaya çalışacağım.