Turebekova A. R.'nin göç servisi departmanının bir çalışanı olan kimlik kartını düşündüm, tüm nüansları ayrıntılı olarak açıkladı, çabucak resmileştirdi. Teşekkür ederim!
Birkaç gündür ulaşmaya çalışıyorum.sonuç sıfırdır.Sertifikayı alma hızı için para ödedim, öngörülen zamandan fazla geçti, herhangi bir SMS arayamam.işten ayrılmak için yalvarıyorum,ya hazır değilseniz?şehrin her yerine gitmek için.gerek var.Ben iş gezisinde buradayım.tsona'nın kötü performansı
İş için Karaganda'ya ve 4 kişilik olarak Tson'da evrak işleri için geldim.Operatör Bazarbayeva'nın vasıflı çalışmasının yanı sıra o4eredey eksikliği ve hizmetin hareketliliğinin yanı sıra hoş bir şekilde şaşırdım.Tek şey: internetin kötü ka4'ü, ama bence bu Tson'un liderliğine bağlı değil, bu yüzden 5 yıldız verdim.
Hiçbir telefona ulaşmak mümkün değildir. Telesekreter yalnızca zamanı çeker ve onsuz bile anlaşılabilir cevaplar verir. Neden telefon numaralarını belirtmelisiniz-eğer kimse cevap vermezse
Kuyruklar çok büyük, personelin çoğu işleriyle ilgilenmiyor gibi görünüyor. Ya ilgileniyorum, ama bunu dikkatlice saklıyor. Bazen gerçeğe uygun olmayan bilgiler verirler, bu nedenle belgelerle daha fazla koşmanız gerekir. Kazakistan vatandaşı olmayanlar için belgelerin ödenmesi büyük bir sorundur, çünkü parayı kabul etmediler, ancak bizim Kaspi'miz yok. Bunu Tsona'dan hiç beklemiyordum.
Harika TSON. Çalışanlar kibardır, her zaman yardım etmeye çalışırlar, açık bir şekilde açıklarlar. Uygun konum. Randevuyu iptal ettikten sonra daha iyi oldu. Kuyruklar olabilir, ancak genellikle şanslıyız
TSONA binasına girmesine izin vermeyen girişteki gardiyanlar şeklinde garip bir uygulama yaptılar. Küstahça ve meydan okurcasına davranıyorlar. Kimin izin verip kimin vermeyeceğine kendileri karar verirler. Kupon verme terminalinde asla kağıt biçiminde kuponların kendileri yoktur. Sıra sıra numaranızı hatırladıklarını söylüyorlar. Çalışanların kendileri çoğunlukla işlerini bilmiyorlar. Çok sık tavsiye almak için daha deneyimli çalışanlara koşuyorlar Başvuru sahibinden hangi belgeleri talep edecekler, işe alım konusunda eğitilmiyorlar mı? Sözde gardiyanlara karşı yöneticiye şikayette bulunmak istedim ama bu kadar basit bir şekilde ulaşmasına izin verilmedi. Ve hepsi 2021'de. Bu organizasyona alternatif olmaması üzücü. Rekabet koşullarında hayatta kalamazlardı. Ancak, Musin Bağdat olan ilk liderleri, periyodik olarak Facebook'ta her şeyin yolunda olduğuna dair yazılar yayınlıyor. Aslında, daha önce, yaklaşık iki yıl önce bin kat daha iyiydi.
İyi akşamlar!!! Son zamanlarda sizde daha yeni bulundum((((
Yaptığım ilk şey, herkese nasıl tekrar tekrar rezervasyon yaptırdığınızı ve bu binanın verandasında herkesle beklediğinizi, sadece danışan herkesi üst üste başlatabileceğinizdir... Saat 10: 40'ta uğradım, sonuç sadece danışmaya gelen diğerlerine gönderildi. Ve yine sıra, üssün donduğu ortaya çıktı.... Önce bir danışmana yönlendirildiler, tarayıcısı olmadığı ortaya çıktı, tekrar sıraya girmeniz gereken başka bir danışmana yönlendirildiler. Şimdi en ilginç olanı, eds'nin olduğu bir flash sürücüyü görmemeleri, danışmana teşekkür ederim kıza flash sürücüsünü verdim))) ve tekrar diğerine gönderdiler ve tekrar sıraya girdiler))))
Tüm ekipmanları değiştirin, modası geçmiş
Gerekli olan her şeyi yaptılar, gereksiz sıkıntılar olmadan hızlı bir şekilde çalışıyorlar, tüm soruları cevaplıyorlar, açık değilse tekrarlayacaklar, soracaklar
Kim bir şey söylemezse, bu gerçekten iyi bir TSON. Güler yüzlü personel ve sıra masalarının ve bekleme odasının elverişli konumu. Moskova'ya taşındım ve neredeyse tüm önemli sorunları tek bir yerde çözebilmemin çok havalı olduğunu anlıyorum ve şehrin her yerine koşup tüm kağıtları ayrı ayrı toplamak zorunda kalmayacağım
Her şeyin yolunda olduğunu söyleyecek hiçbir şey yok.Cumartesi Pazar günleri hafta sonları çalışmıyor internet üzerinden işten ayrılmak zorunda kalmanız, rahatsız edici programı bu yüzden de yardım masasını bulmak için bir seçenek değildir. Hafta sonu çalışmıyor.Rahatsız edici.
Çok uzun bir tartışma.Salondaki karmaşa.Terminal yok.Kimin nerede olduğu belli değil.Pek çok misafir işçi var, yerliler tüm kalabalığı geçene kadar uzun süre sırada beklemek zorunda kalıyorlar.
Korkunç TSON. Özellikle Göç Servisi Her virgülde hata buluyorlar Ve mevcut hataları kendi yollarımda değil. Özellikle Rusya'ya daimi ikamet için taburcu olanlar için Ruslar olmadan kalmaktan korkuyorlar
Kolaylık! Tek bir yerde, farklı yönlerden uzmanlar toplandığında - bu profesyonelliktir. Devlet vatandaşları önemsiyor! Kim burnunu çevirirse çevirsin.
Uygun konum. Soruların en hızlı çözümü. Gerekli sertifikalar, belgeler, kayıt ve kayıt dışı bırakmaların hepsi tek bir alanda. Hoşuma gitti!
Tson açıkça insanların akınlarıyla nasıl başa çıkacağını bilmiyor. Kabalık da yeterli ve yetersizliktir. Ancak «popüler» hizmetler yapmaya geldiyseniz, o zaman her şey yolunda.
Çocuklara pasaport yapmam gerekip gerekmediğini öğrenmek için merkez Bankası'na geldim, danışman bana bir bilet veriyor ve size göç polisine gitmenizi söylüyor, sırada bekledim, oraya gidiyorum, kız ona soruyorum (lütfen söyleyin, burada bütün ailemle Rusya'da tatilde yemek yiyoruz, benim ve kocamın kimlik kartları ve çocukların doğum belgeleri var, çocuklara pasaport yaptırmamız gerekiyor mu? ) Ama o bana cevap veriyor bilet gişesindeki tren istasyonunda sorun, biz böyle sorularla ilgilenmiyoruz, sadece pasaport yapıyoruz. Göçmen polisinin yasaları nasıl bilmediği bu şekilde ortaya çıkıyor? Ve bu tür uzmanlara belgelerine nasıl güvenilir? Nereye gidiyoruz?
Sıra yavaş ilerliyor. Çalışan sıkıntısı yok, yoğun saatlerde, akşamları işten sonra herkesin geldiği boş masalar var. Danışmanlar yaşlılarla kibarca konuşmazlar. Bana iyilik yapamadılar, kasada parayı iade etmediler. Bir açıklama yazdım, bir haftayı düşünüyorlar, ya patron yok, ya da henüz imzalamadılar... Yönetimden başlayarak karışıklık. Kasada 150 ton komisyon aldılar, belirtilmemiş hizmet için de iade edilmiyorlar. Şikayet kitabını istedim, bittiğini iddia ederek reddettiler...
Personel kendi görüşmeleriyle daha çok meşgul, ilgilendiğiniz soruları sorarsanız gerginleşmeye başlıyorlar, bugün kendisini ilgilendiren soruya yardım edemeyen vatandaşların öfkesine tanık oldum. Genel olarak atmosfer gergin.
Oda büyüktür, ancak müşterilerin salonun etrafındaki hareketleri iyi organize edilmemiştir. Çok az bilgi plakası var. İlk defa nereye gidileceği belli değil. Ve reçetede her zaman sıra vardır ve hatta bir şey öğrenmek için bile sırayı korumanız gerekir.
Sadece kelimeler yok, sadece duygular.çok insan var, danışmanlar yetkin değil, programda bir arıza var, elektronik sıraya göre kayıt yaptırmak mümkün değil, ya cevap vermiyor ya da atıyor.