Kızgınım. 26 Temmuz'da bir açıklama yazdım, 14 gün sonra cevap vereceklerine söz verdiler.
23 gün oldu. Kimse aramıyor veya sonucu bildirmiyor.
Telefona ulaşılamıyor, sürekli meşgul.
Çağrı merkezini aramanın faydası yok: telesekreter, operatörle bağlantı seçmek imkansızdır.
Nereye şikayet edilmeli?
64 Kazakistan Caddesi'ndeki şubeye bir açıklama yazdım
Her şey yolunda, ancak kuponda 2 saatten fazla beklemeniz gerekiyor. Kartları kapatırken garip bir soru soruyorum - " tüm parayı almak istiyor musunuz?"Kartı kapatırsam, o zaman banka operatörüne yapılan zararın bildirildiği çek hesabını da kapatıyorum, böylece bankanın hizmetleri için fatura daha sonra gelmesin ve burada böyle bir kafur var. Bir şekilde belli değil.
Yetkin yöneticilerin ve danışmanların hizmetini severim.
Orijinalini göster · Русский
2
В
Василий
13. seviye şehir uzmanı
5 Ocak 2020
Kabul pencerelerinin yarısından fazlası boş olmasına rağmen, büyük kuyruklar yavaş hareket ediyor. Puan tablosundaki yöneticiler müşterileri çağırıyor ancak beklemelerini istiyorlar